Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sjonniej schreef:ardo_iggy schreef:Kunnen jullie lekker jaloers worden op mijn oefenterein.
Heb zo een vermoeden dat mijn oefenterrein niet erg veel onderdoet voor die van jou, dus die jaloezie zal wel meevallenMaar wel prettig dat we zo een mooi terrein hebben!!
Sjonniej schreef:Het is niet nodig om me in te dekken. Als ik rekening moet gaan houden met alle verwachtingen die mensen hebben... Dat is ook geen doen. Dus ik train lekker verder, om volgend seizoen een goede proef neer te kunnen zetten. Maar op dit moment weet ik dat ik nog geen goede klasse 3 proef neer kan zetten.
hier gewoon hetzelfde hoor, weer netjes zoekende naar de oplossing, tot die tijd gewoon lekker irjden en plezier maken..
Moet toch niet gekker worden..... Maakt wel weer duidelijk dat de winstpuntenregeling niet is zoals hij zou moeten zijn. Sjonniej schreef:Wij hebben op het NK ook staan scheppen met zand om de pony's wat hogerop in de natte box te krijgen en het was koud en we hadden geen stroom.. Op dat moment baal je wel als een stekker hoor.. Ik bedoel het was al mega modderig en dan zat je nat en koud in je camper.. Maar goed ze hebben die agregaat ook weer opgelapt en de tweede dag hadden we in ieder geval licht, dat was toen wel fijn.Ik geloof niet dat er ook maar iemand van de organisatie dacht; "Agh dat die menners zonder stroom zitten of dat die paarden in het water staan, jammer." Ik weet zeker dat iedereen zijn uiterste best heeft gedaan om het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken, dat niet alles zo simpel en gemakkelijk op te lossen is, wil niet zeggen dat er niets gedaan werd.
Echwel schreef:Ja, wat dat betreft, als je ohz iets hebt, dan is het meteen belachelijk dat het zo moet, als je aan het mennen bent, moet je dan eens kijken wat er allemaal om je heen gebeurt! Maar goed, als ik een buitenritje maak en ik wil even lekker hard, dan fluit ik even en dan ga ik al..En tuurlijk mag je geen last hebben van de vaardigheid, maar ieder samengesteld paard weet dat een fluitje of de bel betekend dat ze iets anders mogen doen
Je moet al blij zijn dat er niet zoals ohz er geen blaadje mag vallen omdat de paarden dan schrikken..
regine schreef:ZIE JE!!! Nog een nieuweling die blij is met de 3 winstpunten! Fijn héWe zijn iig 2e in onze categorie geworden met 3 winstpunten
Daarna zit er een ruime periode tussen
Tuig gepoetst, pony en kar gewassen en proefje geleerd
Vaardigheid net verkent. Ik ben er klaar voor!!