. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar goed, Patrick heeft het gewonnen. Had de hartslagmeter om gedaan, in het begin nog wat problemen, maar toen ik een nat washandje onder de sensor had gedaan ging het goed. Je kan heel mooi de hindernissen terugzien in het lijntje.
en ik hoop dat Ollie het bakwerk dan ook wat leuker gaat vinden
wel wat betreft het trekken.
Ollie vindt de bak helemaal niets.... maar hoop dat ze tweespan wel leuk vindt (of dat ze in ieder geval meer uit zichzelf door blijft lopen al was het alleen maar omdat ze de baas wil spelen over Hero
)
vind het heel knap van de mensen hier die daar wel goed mee om kunnen gaan
dan naar stal. Kijken of we Ollie aan de praat krijgen voor de wagen
en eigenlijk wil ik proberen over Hero te hangen of misschien erop zitten. Maar dan moet er wel hulp zijn.
*dacht weer meteen aan jou, vanmorgen, toen ik zag dat het licht gevroren had
*
.
.
en vwb de kur heb ik ook maar een mailtje gestuurd dat de verplichte onderdelen niet conform het protocol is welke is opgesteld door jou en Peter Bonhof . (Hoe moeilijk kan het zijn om de protocol te gebruiken die bij je eigen mendistrict staat
?) Ik krijg hier weer een beetje hetzelfde gevoel bij als bij de try-out in Ermelo waar alles mis ging en we constant maar heen en weer aan het mailen geweest zijn. Ook heb ik aangegeven dat ik het niet gebruikelijk vind dat de proeven vooraf ingestuurd dienen te worden of dat je aan moet geven bij welk onderdeel wat gereden dient te worden... Dat gebeurd toch ohz ook niet ?
heb een dubbele zweepslag, zit nu ingetapt..Ik kan wel op de menwagen komen maar er af is écht geen gezicht via mijn kont
) , dachten we dat we klaar waren en toen kwam ik er achter dat ik het halsstrekken vergeten was (iets overschreven
) dus moest het weer opnieuw (manlief natuurlijk niet blij door mijn
actie
. Ook zag ik net terug dat mijn verzamelde draf niet goed uit de verf kwam... hopelijk kan ik nog iets met de muziek freubelen
wat fijn dat je man het even op video heeft kunnen zetten. Dacht nog is het anders gewoon een idee een radio neer te zetten als je rijdt en dan heel hard, is er toch een soort van muziek
Moest toen ik terugreed in de auto en er was een mooi liedje op (Bruno Mars, Moonshine) opeens aan Rizanta denken, ging als een flashback door mijn hoofd, zag haar zo voor mijn wagen lopen en toen bedacht ik me dat dat een moment was met hetzelfde gevoel ... het was dus voor het laatst met Rizanta dat ik dressuurmatig zo lekker had gemend. Daarom hou ik zo van die in de bak soms zo nukkige en boze maar dus ook bij tijden zo geweldige pony
even bijgekomen met een kop koffie daarna rommelen met Hero. Geoefend om naast het opstapkrukje netjes stil te staan als ik op het krukje ging en dan over hem heen hangen. Met wat brokjes
ging dat heel goed. Ook de liefde van deze man gaat voor een groot gedeelte door zijn maag