[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Frensie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:05

:wave: Goedemorgen!

Kiepejanie welkom! Leuke foto's
VHU sommige ponies zijn nu eenmaal laatbloeiers, ik denk dat je te ongeduldig bent met Blondie, lekker nog even laten en rustig gaan beginnen met mennen.
Tine klussenlijstje om af te werken.
Juangi ik heb het geluk om een auto met trailer te hebben dus ik kan gewoon rijden in de binnenbak.

Zo, heb al gewerkt, boodschappen gedaan, ontbijt op, nu even omkleden en de beestjes buiten water geven en daarna naar stal.
Fijne dag allemaal!

Xx_Joyce_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:40

Welkom kiepanie mooi span hoor

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:48

Zooo...goedemorgen..
welkom kiepejanie..mooi paard ! mooie wagen.
vhu..mijn vriendin heeft een heel luxe ruintje..118 hoog ook zo'n ielig paardje, ze heeft er een mooie tweewieler achter van de lemerij,...staat zooooo luxe, echt een dressuur ponytje.
sommigen worden niet breed..zijn gewoon superdeluxe, dat wil niet zeggen dat ze niet sterk kunnen worden, komt vast goed..
Frensie weer naar stal..veel plezier !

Ik heb al lekker getraind in het bos....zo mooi allemaal sneeuw, de hondjes helemaal blij, als er nou nog wat sneeuw bij zou komen hier....dan zou ik met de slee kunnen...dat zou helemaal gaaf zijn !
maar het was erg mooi, en de hondjes deden het goed..behalve op het laatst, toen hadden ze sneeuw in hun oren denk ik en wilden niet in de berm lopen....dat was wel stom. :Y) gelukkig kwam er geen auto aan ofzo.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 11:37

hihi! Dids zijn kont staat op de homepage van bokt :))

welkom kiepejanie!! :)

Frensie lekker genieten op stal
biancacoo ook in de sneeuw gespeeld :)

Ben op school nu. treinen reden zowaar netjes op tijd enzo.. echt schrikken :')

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 11:38

ohja, @ juangi; nu doen met paard. Wandelen door verse sneeuw of op goed sneeuwvrije plaatsen
Sleeen

Lekker kroelen, want hij is altijd lekker warm :D
Maar ik kan helaas niet zo vaak op en neer als ik zou willen..

PippaLuca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 11:39

Goedemorgen. :D

tine, leuk een cabrio met -5 graden. :') Denk idd niet dat die een trailer kan trekken.
Biancacoo, fijn dat de hondjes luisterde. :D Ik wil ook met mijn hond, alleen die heeft door het zout op de weg, een wond op d'r voet. Loopt dus nu met een plasticzakje om d'r pootje en zo kreupel als wat.. Vorig jaar had ze dat ook, was binnen paar dagen gelukkig weer over. :)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 11:42

ik heb de jacht geopend op iemand :D

kan nog niks over zeggen, hihihihi

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 12:12

Thijs: is hier maar -2, dus kan best die cabrio :brr: Gelukkig kan deze versie ook dicht haha.

Had vannacht de paarden dus gewoon buiten kunnen houden, is hier maar -3 geweest ipv -10. Nou ja, is niet anders. Heb arme Thabor zonder hals buiten staan, halsstuk is niet meer te redden. Zag al wel dat Rembrand nu aanval deed op deken, wordt er beetje wanhopig van. -O-

Juryleden, op jury van vh na, daar moet ik nog bericht van krijgen, zijn geregeld voor onze volgende wedstrijd.
Nu hopen dat knhs opschiet, zodat ik vraagprogramma kan gaan maken.

Ik ga hier snel weer verder :evaw:

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 12:28

balen van het deken-slopen tine....
wat je daar aan kunt doen als anti bijt enzo niet werkt.. :? ..

Hier wanhopig op zoek naar een email adres... ik zou het moeten kunnen vinden is mij verteld, maar dat lukt toch echt niet...

pffff.. Verdoe m'n tijd ermee, maar ik heb het echt nodig :\

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 12:39

bahbahbah....door omstandigheden problemen met uwv....baal er zo vreselijk van...ben er zat van.... :Y)

hondjes hebben net hun welverdiende warme hap op...dat werd gewaardeerd.
Hier was het wel -6,7 gevoelstemperatuur -11,3, maar heeerlijk door de bossen gesjeesd....

aks. zo gaaf die diddle voor de slee..

nu houtkachel aan... :brr: want het is maar 12 graden hier in huis...nou ja vergeleken met buiten is dat heerlijk warm...haha... ! :j

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 12:55

Ik word gek van Leaseplan, nu vinden ze ineens dat ik reparatie maar moet betalen. Dacht het niet, is niet mijn auto. Wat een geklier toch. Sinds ik deze auto heb, is het iedere keer gestechel over wie de rekening betaald. Daar heb ik geen leaseauto voor genomen. Trekhaak zou nu ineens niet bij de auto horen. Daar heb ik hem juist voor genomen. -:(-

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 13:10

welkom marcel,dat heb je vlug gedaan haha.
misschien leuk om te vermelden aan de welsh mensen onder ons dat de pony voor de wagen bij kiepejanie een welsh B x welsh NWR is.
luc is echt mijn favouriet haha

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 13:19

@Gem: Dappere beslissing, gelukkig gaat Ster naar een fijne plek.
@Tine: Rembrand die het halsstuk loopt te slopen, heeft ‘ie al geproefd van de chilisaus? Beterschap voor je zoon, het heerst echt heel erg.
@Frensie getraind in de binnenbak. Altijd fijn als mensen je willen helpen, denk dat jij het alleen ook wel redt voor die periode. Komt goed!
@Tallechie: Sterkte met je arm, zit je niet mee he?
@Bicci: Leuke foto’s zo in de sneeuw. Mooi contrast met je vieze paardje. :+
@Ollie: Jeej, Brutus weer op stal. *\%/* Super dat je zo hebt doorgezet, topbaasje ben je. Foto’s zien er apart uit, gelukkig is hij er nu vanaf.
@VHU: Hopen dat je voor Blondie ook een fijn huisje krijgt. Boswandeling van gisteren klinkt goed.
@Biancacoo: Wat een gaaf cadeau van manlief!
@Janouk: Wat een monsters, haha.
@Inowa: Gaaf, lekker aan het werk met de slee. Hier ligt amper sneeuw (gelukkig!!)
@T_hijs: Ook lekker even met de slee geraced. Ziet er leuk uit!
@Aks: Wauw, wat een gave foto! :oo
@Maisie: Jammer dat de wedstrijd is afgelast.
@Kiepejanie: Welkom, mooi span hebben jullie!

Hier blijven de pony's gelukkig wel in beweging, hebben dinsdag tandemles gehad en na de les hebben we het dubbelspan nog even getraind voor aankomende zondag. Gisteren nog onderlinge dressuur gehad met tandem. Hadden 180 punten, dus wij waren weer tevreden. Ze wilde gisteren niet heel fijn lopen, maar we zien wel vooruitgang.

Aankomende zaterdag hebben we indoormarathon van de club, ga het weer even proberen met dubbelspan.
Krijg stiekem wel de smaak te pakken, dus besloten om in het voorjaar de outdoor wedstrijden te gaan rijden met dubbelspan. :):) Naast het dubbelspan gaan we dan ook starten met vierspan en de SGMW met tandem.

Gaan er hier nog mensen naar Jumping Amsterdam? :D

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 13:25

even snel, lees wel bij, typen is bijna niet te doen, met 1 hand duurt lang

poeltje ik zou heen, maar kan niet autorijden momenteel, dus ga nu niet heen

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 15:05

poeltje: janouk en ik zitten op de blauwe tribune(alleen las dat de kaarten er al waren maar blauwe shirtjes er niet zijn) :(
gaan er van hier ook nog naar de clinic van boyd exell op 20 febr in ermelo?

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 15:19

Onze clubgenoten hebben niet gekeken naar de vakken, dus die zitten in vak C, terwijl wij vak F zijn, hihi.

Wij starten als eerste HT, dus niet te missen! We groomen met 2 mensen, dus makkelijk te herkennen.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 15:47

hier allemaal geen leuke paarden-uitjes

Wel gierende hoofdpijn van een gesprek net. Niet dat het gesprek klote was, maar dat ik een hoop zooi in m'n hoofd heb zitten door school vorig jaar.. :\
Was ik maar een goudvis :+

kiepejanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 16:24

ik ga ook naar jumping amsterdam...witte tribune haha

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 16:52

@Kiepiejanie mooooooi span *\o/*

:brr: het is hier best wel gemeen koud vind ik :brr: Kreeg gisteravond nog om 23.15 :roll: sms'je van student dat ze dacht afspraak die ik met haar had niet bij werkgever / stagebiedende organisatie (hier in Rotterdam) zou plaatsvinden maar op school.... jaja. En de afspraak was om 9.30 vanochtend.
Niet te geloven vind ik zoiets.
Heb dus vanochtend maar sms gestuurd dat dat natuurlijk niet kan zo en dat ik verwacht dat ze een nieuwe afspraak maakt met begeleider bij stage-biedende organisatie.
Ben benieuwd hoe die stage gaat ... >;)
Dus dat zijn mijn 'stage'-perikelen :P docenten en school zijn soms dropveters maar studenten ook tjonge jonge.

Maar goed, vanochtend dus al heel vroeg naar poowns want dan waren die er in ieder geval uitgeweest :brr: en *\o/* waterleidingen zijn nog niet bevroren dus nog geen gesjouw met van alles.

Blondie wordt trouwens 4, dus wel de leeftijd om aan het werk te gaan bovendien vindt ze het enorm leuk om dingen te doen. We doen om de dag wel wat, longeren, grondwerk, lange lijnen, wandelen. Zou het wel leuk vinden voor haar als er kinderen op kunnen rijden, heeft ze wat meer wat ze kan doen. En omdat het zo'n pittig dingetje is durf ik er nu niemand op te zetten van stal (of kinderen van vriendinnen/klasgenootjes van zoonlief). Er zijn er genoeg die willen, maar heb geen zin in bokpartijen met bekenden, dan besteed ik dat gedeelte liever uit O:) . Maar het is met dat kleine spul natuurlijk zowiezo lastig qua ruitertjes.

Vind zo'n chique dingetje voor tweewieler ook leuk hoor :j

En ja dat dat nooit uit kan is me natuurlijk bekend :+ is er hier iemand die wel wat overhoudt aan hobby? Tell me your secrets :7 Maar daar gaat het natuurlijk niet om anders zouden we denk ik allemaal direct kunnen stoppen, toch?

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:13

morgen is Thé day voor onze hengst. Vind het nu best spannend worden. Vanavond moeten we die stuiterbal wassen. Hij heeft nu mega veel energie dus dat word nog spannend.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:31

Kiepejanie: welkom! Ik had ook het verzoek gehad om naar Jumping in het wit te komen, maar ik vind het te ver weg. Als er nou nog verenigingsleden meededen én er geen sneeuw lag zodat ik bij Happytime langs kan gaan om haar 3-jarige te bezichtigen, dan had ik het misschien wel overwogen.

Tall: veel sterkte met armpje :(:)

Avaluna: lessen vallen hier uit, en jij hebt toch momenteel ook sneeuw in je bak liggen, neem ik aan?

VHU: tuurlijk kunnen smallies voor de wagen. Kijk naar Ster.... die is ook nie breed nie :n . En hackney's, ook smal.

Aks: blub... hoeveel seconden ook alweer?

Ik heb mijn eerste afspraken voor bezichtigingen toch maar alvast gemaakt. Wilde eerst naar HT, maar sneeuw en ijs zullen Easy niet op waarde tonen. Dus nu eerst maar eens een paar paardjes die in binnenbakken losgelaten kunnen worden. Twee van fokkers (verschillende), een 3 en een 4 jarige, en een vierjarige die op sporthorses staat. Ik wil mijn héle lijstje afwerken, afstrepen en toevoegen, en pas daarna kijk ik of ik een beslissing kan maken.

Stuurde gisteren nog een sms-je hoe het gaat met Ster, en kreeg als antwoord dat ze nog steeds heel blij zijn met haar en ze "ganz ganz lieb" is.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:48

+:)+ Gem, leuk.

Hier ook niet naar Jumping A'dam. Maar hoop wel dat mijn vroegere instructeur wint, die doet mee voor Zuid *\o/*

Baudyh suuuuuuper veel succes gewenst morgen. Paard zal inderdaad wel op springen staan hahaha. Monsteren jullie zelf of doet iemand anders dat? Vind die kerels die ernaast lopen altijd erg dapper ^)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:49

ik duim morgen baudyh!! :)

Ben hier druk aan het googlen naar wat zorgverzekerings-vergoed-taferelen
taai..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:14

@Gem: heb idd geen sneeuw geruimd in de rijbak , ook omdat ze geen ijzers hebben, kan dus wel gewoon ohz rijden in de bak en sleeën natuurlijk :j.
Wat fijn dat ze zo blij met haar zijn <3 .

@Baudyh: succes, morgen!

@VHU: wij hadden ook eens iemand die op zondagochtend belde voor een stageplaats... 8)7

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:42

mijn vriend loopt zelf met hem Ja. Ik niet hoor.