was ook een erg geslaagd ritje
niet erg lang, maar was weer trots op mijn meisje dat ze van niets op of om kijkt en voor het eerst stukken mooi tempo hield Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

niet erg lang, maar was weer trots op mijn meisje dat ze van niets op of om kijkt en voor het eerst stukken mooi tempo hield 
dat betekent; weggewaaide dazen 

en in het bos kon ik hem niet in stap houden, hij ging lopen stuiteren 

heerlijk 

) avaluna schreef:@Evelli: hartstikke stoer, hahaha, mooi ingeparkeerd! Flinke wagen, dat kan hier niet in het heuvellandschap.
@Naaltje: fijn een maatje voor de hond!
maar hij lijkt groter dan dat ie is en hij trek ongelovelijk makkelijk
als ik ponylief moet geloven
had laatst een heuveltje waar ze moeite mee had, misplanning in de route, heuveltje gint ongeveer zo / 
dat heuveltje waar ik opmoest was een dijkje, want die hebben wij hier veel.
dus plat, veel water en een hoop asfalt 
lijkt me erg leuk en gezellig 
Hopelijk blijft hij het nu snappen...
Want de vorige 4 keren was hij echt doodsbraaf, hij is de rust zelve.(hij heeft nog maar 5 keer voor de koets gestaan)
Het lijkt me vooral onverstandig om hem niet op ijzers te zetten, zo zou ik alleen maar om problemen vragen... Ik weet nog niet wanneer hij de ijzers krijgt, want de smid heeft een ongelukje gehad bij een klant(een aardige *toek* gehad met een paard en heeft nu een aardige snee in zijn hoofd), nu moet hij thuis nog bekomen, dus hij loopt ondertussen achter op zijn werk...