en ik ben dan zo teleurgesteld omdat ik me dan voorstel hoe het zou zijn als het wel zou kunnen
fijn dat we hier over kunnen praten (vooral manlief zal er dankbaar voor zijn haha). Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en ik ben dan zo teleurgesteld omdat ik me dan voorstel hoe het zou zijn als het wel zou kunnen
fijn dat we hier over kunnen praten (vooral manlief zal er dankbaar voor zijn haha).
) niet zo slecht natuurlijk

voelde heel erg goed ze was totaal niet vervelend. Wel niet stilstaan met afstappen, loopt ze heel langzaam door maar dat is al stuk beter dan zo'n beetje in draf er vandoor schieten en dat ik er dan op goed geluk af moet springen... Met opstappen stond ze zelfs 2x echt stil (3x op/af gestapt).
zo....nou dan moet vaste juf maar geen invaljuf meer nodig hebben
...want ze heeft lak aan je overwicht in de klas...heerlijk..
Heb in het verleden meerdere schoonmaaksters gehad, begon altijd goed, maar na verloop van tijd werd het afgeraffeld. Tja dan kan ik het beter zelf (niet) doen, dan dat ik er een ander voor betaal
.
Ik heb een poetsdag per week ingesteld voor ons eigen huis anders blijf je bezig. Hou tussendoor wel wat bij hoor maar niet uitgebreid. B&B ben ik echt op het neurotische netjes