Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Modw schreef:Een tijdje geleden heb ik op dit Topic gemeld dat ik een Hulsmann Sulky heb besteld en ontvangen. Ik moet zeggen nadat ik zeker 4 jaar op een HCA heb rondgereden , naar alle tevredenheid is deze sulky echt comfortabeler. De vering is beter, makkelijk af te stellen, stoeltje kan naar voren en naar achteren. Als ik de pien van tjeu op een foto bekijk , heeft het wel enige gelijkenis. Mocht iemand zich willen informeren zou ik zeker ook eens deze sulky onder de loep nemen. De dame die me menles geeft was er erg van onder de indruk. Zij vond het veel stabieler rijden dan voorheen.
Napie schreef:Welke verstelmogelijkheden heeft hij om de balans te regelen? Kan het lamoen korter en langer worden gezet en kan je gewicht verplaatsen van de gene die tijd door bijv het bankje te kunnen schuiven ?
Faitherr schreef:Ahh oke. Goed om te horen dat het hoogstwaarschijnlijk wel goed zal komen. Met 95 was het dus wel echt krap aan bij jou @cinniz123. Ik ben benieuwd.
@Twirre2006 jij zegt dat die van tjeu met een hendeltje gaat, hoe gaat dat dan bij de hca? Zitten daar meerdere gaten waar je het stoeltje in voor of achteruit kan zetten?