) en ik gebruik het amper...@avaluna; vrijdag voorspellen ze weer sneeuw als ik het goed heb gehoord?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en ik gebruik het amper...
, hier zou het de komende dagen nog blijven sneeuwen, heerlijk, dochterlief stond ook alweer bijna buiten, voordat d'r pianoleraar de deur uit was, hahaha, nog even lekker buiten spelen. Vandaag onze nieuwe veegmachine met sneeuwschuif binnen gekregen, gelukkig had ik de schop nog niet genomen
, vind het wel altijd jammer om een gedeelte van het erf te ruimen, heb het liefst zo'n maagdelijk wit laken van sneeuw. avaluna schreef:@Aks:, hier zou het de komende dagen nog blijven sneeuwen, heerlijk, dochterlief stond ook alweer bijna buiten, voordat d'r pianoleraar de deur uit was, hahaha, nog even lekker buiten spelen. Vandaag onze nieuwe veegmachine met sneeuwschuif binnen gekregen, gelukkig had ik de schop nog niet genomen
, vind het wel altijd jammer om een gedeelte van het erf te ruimen, heb het liefst zo'n maagdelijk wit laken van sneeuw.

zeg.. sinds wanneer mag je op je 22e niet meer gewoon zélf 't kind op die slee zijn?
Als er nu alleen sneeuw in de wei of bak zou liggen, zodat je kunt sleeen en verder niet, dan vind ik het best.
, zelfs onze haarkleur komt overeen
wat een mooie cadeau van je mannetje

Mooie pony hoor.
van mij
volg je hart en weet wat je moet doen met haar!

Je moet er even doorheen! Gelukkig heb je pijnmedicatie, dat maakt het iets dragelijker! Wat ontzettend rot! Eerst een hoop gedoe rondom Daan en nu met jou! Het zit je echt niet mee!
.