Ollie1 schreef:newmom schreef:kikkerkar???????
![]()
een échte
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Was nogal druk... in je eentje
lekker chillen prinsje....
.
, heb zelfs 3 concurenten! Allemaal met friezen, kom ik met m'n mislukte mini-poedel tussen
.
. Ben zo gek met dat rare kreng, die laat mij zondag echt niet zitten hoor.
)
Roos met haar sokken, half harige hals en harig hoofd tussen een paar mooie strak in hun vacht zittende friezen
. 

maar ik heb een houten 4wielertje (klein kinderkarretje hihihi) newmom schreef:VHU ah bedankt! en betreft koetsiersbewijs... het spijt me geweldig, maar ik vind het A belachelijk duur voor iets wat nog steeds niet verplicht is,
en B, mijn paardjes zijn nog geen meter hoog, als er nood aan de man komt knup ik ze op de kar en trek t ding zelf naar huus.
ik vind het een ander verhaal worden als ik een grotere pony ervoor heb staan, maar met deze kleine knaapjes, als het niet verplicht is.. ik peins er niet over! steek mn geld liever in een paar goede lessen. (maar dan moet ik er wel komen natuurlijk hihihi)
dus niet boos worden.

) Want nou ga ik bedenken of ik dan iets fout doe/deed 
Eigenlijk wilde ik morgen weer gaan, maar ik moet echt nódig leren voor m'n herkansing en assessment. Gaan nu dinsdagavond weer
)
, verkeersregels, regels over het buitenrijden met een koets (want je mag niet op elk ruiterpad met je koets verschijnen).
ze was pas om 22.30 u terug op stal en moet nu al weer aan de bak.
(zoals ik eerder zei, Roos kan alles
).
.
.