laura op een nieuwe stal, leuk! en kim heeft gereden met wobbe maar was een beetje bang, ach komt wel weer goed!

ik ga zometeen even bandje slepen met Kay.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

..
.. was dood bang .. uiteindelijk in volle draf er langs.
Ik heb het ook echt naar mijn zin op mijn nieuwe stal, vandaag veel nieuwe mensen ontmoet en veel willen mee op de wagen
Tum en riv werden steeds aangehaald door allemaal stalgenootjes ze hadden echte fans

.. gaan ze maar lekker voor die tweedehandse zwarte sulky's, maar die voor mij gaat niet voor dat geld weg
dids is daar ook erg gevoelig voor 
voel me goed beroerd.. 

.. zie je het al voor je.. Het was echt een mooie stier dat wel. Maar o wat was hij groot en leek hij zo gevaarlijk.
Veel sterkte!!
)
en dan straks nog wat huishouden. Altijd leuk

Das wel leuk 

Dit is toch echt wel wat ik wil. Vierspan is ook wel gaaf, maar tandem vind ik veel mooier 
Heb na een tijd zelf ook nog gereden. Wat heerlijk weer zeg
Ze moest natuurlijk wel wennen dat ze ineens alles achter zich ziet, maar vond dat ze daar helemaal niet slecht op reageerde. 1 keer ging ze er weer vandoor (met mij aan het stuur) omdat Jan die achterop stond zijn arm opzij deed. Mijn reactie was meteen helemaal loslaten en iets bijremmen. Toen was het meteen over. Normaal hou ik vast en rem hard, waardoor zij nog gekker word. He dit was zo fijn, heb weer zoveel geleerd (pony ook). We zijn er nog lang niet. Overmorgen maar weer met ons 2 proberen (zonder Jan). Ben benieuwd. Jan zei al dat ze ons dan waarschijnlijk wel weer wil uitproberen, maar ik weet nu hoe ik moet reageren. Wat een opluchting zeg..!
Ben zo blij!!
(helemaal op het einde, ik moest er zelf om lachen toen ik het zag

alleen een beetje.. alsof hij het ook zonder commando doet? en dan ziet het er pijnlijk uit
zie al helemaal voeten eronder

weet nog niet of vriendje meegaat, anders wordt 't een wereldreis in m'n uppie 
Echt ongelooflijk. Het paard is er echt duidelijk totaal niet klaar voor. Ze hebben lef dat ze er nog achter gaan zitten ook. Ik zou echt veelste bang zijn dat ik een hoef in m'n gezicht zou krijgen...