[/quote]er njiet op rijden he?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Naaltje schreef:De overgebleven vent kan dus níet alleen zijn.. zo gauw hij alleen beneden zit gaat hij huilen..
dus waarschijnlijk v/d week hond halen als 't klikt
)

als je gewoon tussentijds genoeg stapt 
die begint steeds beter tempo te houden
b485 schreef:Nemen jullie vaak dezelfde route?
b485 schreef:Tegenwoordig doe ik aan intervallen. Ik stap in, dan draven we 10min, dan 5 min stappen, 10min draven, 5min stappen,... en tot slot uitstappen. Gisteren hebben we 10,6 km gedaan op 1u15. Na verloop van tijd wil ik de min draven verlengen en de min stappen verkorten. En natuurlijk meer kilometers maken.
Het tempo er in houden gaat eigenlijk een pak beter als we een onbekende route nemen. Maar vind het moeiljk om routes te blijven verzinnen waar we met de koets doorkunnen en die leuk zijn om te rijden.
Nemen jullie vaak dezelfde route?
Maar dan met hindernisje. 10 min stappen, 7 min draven, hindernis, 3 min draven, hindernis, 3 min draven, hindernis, 3 min draven, hindernis enz. En dan 15 min stappen. Wel zwaar, maar ze krijgt er wel een top conditie van.
vond het toen prima te doen buiten hoor
dat ene rondje 

en de boten, en die zijn zooooooooooo raar (volgens pony lief) vooral de roeiers gister waren toch wel iets om eventjes voor stil te gaan staan
de beginweg is vrij druk maargoed ik ga niet op het fietspad, ze remmen maar af voor me 

Als ik het dorp in ga rij ik ook over de weg
(al moet ik zeggen dat ik ook rústig stap op die wegen hoor..
)
niet omdat ponylief onder de indruk is van het zware verkeer, maar just in case
maar een 80km weg is zoiezo verboden terrein
fietspad ook, maar goed, zorg dat de fietsers geen last van me ondervinden. 
die kunnen nooit optijd stoppen met volle ladingen 
best fijn