Bianca: prachtige foto's. Als ik aan het rijden ben zie ik ook zoveel prachtige dingen, maar ja, te paard foto's maken is over het algemeen geen succes. Maar het is zo genieten van eigenlijk heel simpele dingen. De natuur is zo mooi. En stoer van je zoon om mee te doen met de zwemvierdaagse.
Ava: jij hoeft je nergens schuldig om te voelen!!!! Ik plaats juist wat extra foto's enzo om jou wat afleiding te geven, je hoeft helemaal niet te reageren.
Keet: flink verwend kind nu haha
Hopelijk niemand vergeten.
Heb groep 3 vandaag weer overleefd. Ik zou donderdag vrij hebben, maar ze zaten zo omhoog dat ik toch donderdagochtend maar ga werken. Is heel relaxte groep in heel kleine school, dus dat kan wel. (en dan hoop ik maar dat ze me na de vakantie ook snel weten te vinden
)Morgen ook uitgeroosterd, want zoonlief wilde heel graag dat ik morgenmiddag voor chauffeur zou spelen voor school. Groep 3-6 krijgt namelijk tennisles. Vooruit maar weer.
Nou, ik ga nog heel even bankhangen en dan hopelijk weer een nacht goed slapen.

moet zeggen dat mijn geduld dan op een gegeven moment ook ver te zoeken is ik ben er dan opeens zo ongelofelijk klaar mee
ik bedoel hoe moeilijk is het om gewoon stil te staan in de uitgangspositie van lange lijnen
waarom dat nu opeens zo'n drama was ik heb geen idee. Heb haar al een paar keer aan lange lijnen gehad, wilde nu alleen eens echt officieel stilstaan en vanuit die positie netjes wegstappen. Dat was het. Alsof de wereld verging.
). Ik weet het dan ook niet meer hoor. Ik hoop echt dat het de komende weken dramatisch gaat keren maar anders is het of inslapen, of inscharen of naja, ik weet het gewoon niet
vind ook niet dat een op zich gezond dier zomaar mag worden afgemaakt
druist ernstig in tegen mijn ethische principes...
. Er lopen iig acht lammetjes rond.
ik weet niet of het nog goed gaat komen met Ber en mij wat dat aangaat, ik ga het de komende weken echt heel erg proberen, dat zeker maar goed, moet wondertje gebeuren geloof ik. En daarbij hoef ik er niet eens zo nodig op maar ik wil wel dat ik met haar bezig kan zijn waarom zou ik haar anders op een pensionstal zetten... en door dat gekl&*^(^^%$t met Ber kom ik dan ook weer niet aan Piet toe, baal ik al helemaal van. Ben er vanochtend ruim 2 uur mee bezig geweest al met al... Pony in natuurgebied zetten en er eens in de week naar kijken of zoiets is momenteel het enige perspectief wat ik me kan bedenken wat veilig is voor zowel mens als dier.