Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

VHU nog gefeliciteerd met het havo advies!
)
fijne verjaardag en gelukkig knapt Sam beetje bij beetje op
zoon op drumstel. Bij Han bij de muziekband zitten natuurlijk ook een aantal kinderen die drummen en ik moet zeggen, het is wel mega stoer hoor
modus aan zodra ze doorkreeg dat het niet een buitenrit werd grrrrr echt dan is ze zooooo sloom. Mevrouw dus even heel flink achter de broek aangezeten
wordt ze echt nukkig (hangen op bit, oren in de nek, dreigen met bokken) maar uiteindelijk koos ze eieren voor haar geld
en liep ze als een zonnetje en dan ook wel echt heel goed
voor het eerst los voor de wagen kunnen zetten, inspannen, opstappen zonder wegstappen en wegrijden. Vind ik altijd zo stoer (en handig) als ze dat kunnen.
ik ben dan zelf precies hetzelfde, wordt ook nukkig en als ik beweegbare oren had gehad, dan had ik die stijf in mijn nek
). Toen maar zadel opgedaan, even laten stappen en draven, beugels ook maar eens gewoon los, wat gewandeld..... paar keer aan het zadel gehangen .... voet in de beugel en wat hangen.... maar niet verder gegaan want was alleen maar hij vond het allemaal heel gewoon
, ben helemaal blij en Rembrand heeft eindelijk echt voor de nieuwe wagen gewerkt (nog niet met mij, maar toch). Ik denk dat we de wagen maar zo laten en niet gaan repareren, het is haast niet te zien en paard heeft er geen last van. Weet niet wat reparatie zou kosten, maar zal niet goedkoop worden, want moet dan heel nieuw onderstuk komen. 

en gaan, die gaat altijd door.
, fijn dat Sam iig weer een beetje beter eet, hopelijk snel weer "normaal". Verder altijd vermoeiend, zo'n eerste werkweek.
.