Hier ook 2 met een reactie op enten; 1 met zwelling op de borst en de ander had dikke benen. trok allebei met een paar dagen af. We hadden nog nooit eerder een reactie gehad.
VanHuisUit
Geplaatst: 11-02-14 23:30
Nou pffff HAVO advies is binnen dus dat is gelukt.
Biancacoo
Geplaatst: 12-02-14 08:11
Goedemorgen, Vhu dat is super goed nieuws, Tine vervelend is dat altijd met jury leden....maar je hebt ze echt nodig....ik vond dat altijd het ergste wat er te doen was aan voorbereiding.succes.
Aankomend weekeind geven ze hoge temperatuur af...13 graden,...bijna te warm voor wedstrijd. Dan korten ze de route wel in,maar toch, februari,.....balen.... Maisie, ik hoop dat de zwelling al minder is. marjola, ik hoop dat het met Sam goed gaat !!?
Nou fijne dag allemaal,
tine10
Geplaatst: 12-02-14 08:54
Bianca: ik hoop voor je dat het weer meevalt in het weekend. Marjola: hoe gaat werk en Sam? VHU: super nieuws
Zoonlief was gisteren lopend naar huis gekomen, ketting lag eraf. Was hij toch bijna net zo snel als op de fiets... had het hele stuk met fiets aan de hand gerend. Gek kind. Maar geen tijd gehad (zal ook wel lastig worden met hand) om ketting erop te leggen, dus zo maar even met de auto brengen en dan maar gelijk door om boodschappen te halen.
Vanmiddag komt mijn tuig en wordt Rembrand even gemend. Ik ben benieuwd. Zoonlief mag nog proberen of hij net zo goed kan rijden als maandag. Gisteravond had hij weer djembee les. Na afloop mocht hij nog even op drumstel. De instructeur heeft het voor me gefilmd, ik was camera vergeten. Nu hopen dat hij het snel naar me mailt...
Biancacoo
Geplaatst: 12-02-14 09:53
jenkins, gefeliciteerd met je verjaardag !
Balen van de ketting Tine....fijn dat je tuig vandaag weer terug komt !
Ollie1
Geplaatst: 12-02-14 10:48
Goedemorgen!
@Jenkins, van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Nieuwe job is druk! Moet ook nog een beetje ritme vinden. Ook vanwege lange reistijd.
Sam is stabiel en begint langzaam meer te eten. Hij at gisteravond bijna alleen maar uit onze hand. Het blikje met voer vertrouwt hij niet. Wortels en biks lust hij wel, maar muesli niet (verkeerde associatie denk ik). Kuilgras gaat er mondjesmaat in maar niet overtuigend. Hopelijk wordt dat de komende dagen beter.
Verder leef ik nu dus een beetje onder een bokt steen. VHU nog gefeliciteerd met het havo advies!
Tine haar zoon heeft hard gelopen langs zn fiets,balen!
Bianca,hoe doe je dat zomers met je honden? Train je ze dan helemaal niet meer?
Even gauw bijgelezen op t werk,dus als ik iemand vergeet sorry! Het is goed rustig in t centrum vandaag.hopelijk trekt t vanmiddag wat bij nog. Saai zo haha.
Zo niet mijn dag vandaag. Vanmorgen al verslapen. Kom in de gang vol met hondenpoep. Waar iedereen bij ons overheen springt. Vriend gaat vroeg weg, geen tijd op zijn manier en schoonmoe mag/ wil kan niet meer bukken dus dan blijf ik over. Laat de hond altijd gewoon in de wei uit. Nu zag hij 3 weilanden verder op straat een hond lopen en hop weg was die en dan hoort hij niks meer. Dus ik er weer achteraan. Ben uiteindelijk maar omgekeerd en de auto gehaald. Nu zit hij voor straf in de schuur. Ben nog boos op hem. Flikt het me iedere keer. Ik hou erg van beesten maar van hem steeds minder. Misschien erg om te zeggen maar zo is het wel. Ga zomaar ff trutten met db misschien helpt dat voor mijn humeur.
avaluna
Geplaatst: 12-02-14 15:23
@VHU: oh, gelukkig, wat goed, nou kan hij dus naar zijn wensopleiding?
@Jenkins: gefeliciteerd
@Baudyh:
Hier een fijne dag, pianoles ging wat minder, maar goed, ik moet ook meer oefenen en ben geen talent , daarna lekker twee uurtjes wezen buiten rijden (ohz) langs de rivier, was heerlijk .
happytime
Geplaatst: 12-02-14 15:40
Jenkins van harte baudy: ochtend niet zo goed begonnen marjola: fijn dat Sam weer iets begint te eten tine had een zoon met kettingpech enn verder ff vergeten sorry vanmorgen maar half uurtje sun losgemaakt voor de wagen,gisterenavond gespijbeld met les(vond sun echt niet erg ) was zo'n wind en regen en dan aangespannen heen en terug...hoop snel op de trailer....duitsland maakt vertraging grrrrr
Biancacoo
Geplaatst: 12-02-14 16:06
Baudyh...baaldag vandaag...sh#t zeg... Obelix,..de hondjes hebben zomervakantie van pak m beet...april tot september... dan doen we alleen wandelen met ze en s'morgens vroeg mogen ze lekker spelen en racen door het veld..daarna rustig luieren..
Ava lekker buiten gereden ! heerlijk zeg !! Marjola..fijn dat Sam goed lijkt !! En mooi dat je werk goed gaat.
De schaapjes veroorzaken toch een smile op mijn gezicht. Net db lekker gelongeerd. Heerlijk in het zonnetje. De hond ff geborsteld en daar heeft ie een hekel aan. Nu is hij weer mee naar binnen. Hoop dat hij er wat van geleerd heeft. Hij is nu natuurlijk heel lief en braaf jammer dat hij dat heel snel vergeet. Nou ja. Nu ff schaatsen kijken!
VanHuisUit
Geplaatst: 12-02-14 16:30
Hi! @Marjola fijne verjaardag en gelukkig knapt Sam beetje bij beetje op @Avaluna daar moet hij nog auditie voor doen maar hij heeft twee proefaudities gehad die heel goed gingen dus eigenlijk heb ik zoiets van dat kan niet mis gaan maar ja, je weet maar nooit. Maar zonder HAVO advies had dat dus niet gekund dus onze zoon is echt ook zo opgelucht! @Baudyh nou dat moeten ze bij mij toch ook echt niet flikken hoor, in huis poepen en niet luisteren hoop dat DB je een beetje heeft geholpen vandaag ** edit ** zo te horen wel, en foto van Janouk helpt @Tine kinderen zijn soms onbegrijpelijk zoon op drumstel. Bij Han bij de muziekband zitten natuurlijk ook een aantal kinderen die drummen en ik moet zeggen, het is wel mega stoer hoor @Obelix en heb je nog wat aanloop gehad?
Vanochtend met Ollie gemend, ze deed haar modus aan zodra ze doorkreeg dat het niet een buitenrit werd grrrrr echt dan is ze zooooo sloom. Mevrouw dus even heel flink achter de broek aangezeten wordt ze echt nukkig (hangen op bit, oren in de nek, dreigen met bokken) maar uiteindelijk koos ze eieren voor haar geld en liep ze als een zonnetje en dan ook wel echt heel goed voor het eerst los voor de wagen kunnen zetten, inspannen, opstappen zonder wegstappen en wegrijden. Vind ik altijd zo stoer (en handig) als ze dat kunnen.
Daarna eerst maar even afgekoeld want ik ben dan zelf precies hetzelfde, wordt ook nukkig en als ik beweegbare oren had gehad, dan had ik die stijf in mijn nek
Toen Hero wat gefreestyled, hij was heel braaf (z'n moeder had hem zeker verteld dat er met mij niet te spotten viel vandaag ). Toen maar zadel opgedaan, even laten stappen en draven, beugels ook maar eens gewoon los, wat gewandeld..... paar keer aan het zadel gehangen .... voet in de beugel en wat hangen.... maar niet verder gegaan want was alleen maar hij vond het allemaal heel gewoon Dus uiteindelijk tevreden naar huis gegaan.
Nu moet ik nog een college voorbereiden dus
Biancacoo
Geplaatst: 12-02-14 17:24
supergrappig die schapen ! Baudyh.. Vhu...wat superknap van Hero !! en die Ollie....nukkig gedoe..goed dat je wel weer positief eindigde met haar !
tine10
Geplaatst: 12-02-14 18:06
VHU: wat een heerlijke ponys heb je toch Marjola: ook jarig, gefeliciteerd Baudy: fijn zo'n hond (en handig zulke huisgenoten)
Tuig is keurig gerepareerd , ben helemaal blij en Rembrand heeft eindelijk echt voor de nieuwe wagen gewerkt (nog niet met mij, maar toch). Ik denk dat we de wagen maar zo laten en niet gaan repareren, het is haast niet te zien en paard heeft er geen last van. Weet niet wat reparatie zou kosten, maar zal niet goedkoop worden, want moet dan heel nieuw onderstuk komen.
Ik ben niet jarig hoor. Ik stel de 25 nog even uit tot eind augustus
Ik was wel anderen aan het feliciteren
Bokken op je mobiel is lastig, merk ik! Dus sluit mij aan bij de samenvattingen
VanHuisUit
Geplaatst: 12-02-14 19:26
Nou dan krijg jij een topjaar Marjola hahaha.
Ollie is gewoon een echte merrie, met karakter moet zeggen: ik mag dat wel hoor, ze laat zich niet zomaar omver blazen. En als het erop aan komt is ze er altijd voor me
avaluna
Geplaatst: 12-02-14 19:34
@VHU: dat herken ik wel, Liesje is ook niet zo van het bakwerk, nou ja, dressuur dan, dan moet je zelf ook echt even je best doen, maar daar kan ik overal mee naar buiten, dat is haar leven, dan sjouwt ze er op los, marathon en kegeltjes en gaan, die gaat altijd door.
@Marjola: hahaha, waren we al voor je aan het zingen , fijn dat Sam iig weer een beetje beter eet, hopelijk snel weer "normaal". Verder altijd vermoeiend, zo'n eerste werkweek.
Hier nog genieten van ons ritje van vanmorgen, al ben ik wel brak, bedacht me dat ik gisteravond natuurlijk ook nog mijn best in de bak ohz gedaan heb .
Jeskim
Geplaatst: 12-02-14 21:54
VHU, zo ken ik er nog een! Oortjes naar voren in het bos, maar in de bak de draak uithangen!! En fijn dat je zoontje zijn Havo advies in the pocket heeft! Tine, fijn dat je tuig weer klaar is! Nu die hand nog en dan kun je zelf ook lekker met je nieuwe kar aan de slag. Wel jammer dat hij beschadigd is.. Baudyh, heel begrijpelijk. Mijn katten kunnen mijn bloed ook doen koken hoor!! Bianca, nog nooit bij nagedacht dat ze natuurlijk meer last hebben van de warmte, lastig.. Hier een winterstop, bij jou een zomerstop. Scheren is zeker ook geen optie. Avaluna, klinkt goed dat ritje! Toch maar wat meer oefenen op de piano! Nooit last van pianohandjes tijdens het paardrijden? Marjola, hoe gaat het nu met Sam? Hopelijk is hij snel de oude!
Tea moet binnenkort ook weer geënt worden, hopelijk heeft zij geen last van de entstof.. Oude Jeskim gaat toch wel weer aardig goed. Ze is lekker aan het afvallen en ik kan aan haar ademhaling merken dat haar hart het niet meer zo zwaar heeft. Ze mag nu wel elke dag eventjes het weiland op, staat toch bijna niets meer. Is alleen voor mij minder leuk, zodra ze me ziet is ze al onderweg naar het hek naar de wei. Niet echt een hartelijke begroeting, hihi.. Dat beest is veel te slim!!