Citaat:
VanHuisUit, jammer dat je niet zo veel reactie's krijgt,
Niet erg hoor, Bente weg is al zo'n enorme verandering en Ollie er dus bij. Even adempauze hier. Maar vind het een beetje onzinnig om de advertentie er weer af te halen. Wie weet kondigt zich wel een leuk en goed huis aan. En zo niet dan niet. Straks als het weer zomer wordt is ook alles weer een stuk makkelijker.
Heerlijke sneeuw-slee-foto's
Even een
voor Biancocoo **ik zie uit naar een enorm pakket met daarachter een postbode hahaha**
Tallechie wel fijn dat Daan lekker heeft geslapen kun jij nu ook gewoon goed gebruiken
Was het nou vrijdag Baudyh, de hengstenkeuring? Lekkere timing weertechnisch gezien
ik vond de webtech een prima tuig, maar niet voor 'netjes' voor een dressuurwedstrijd dus. Gebruikte ik het ook niet voor, was voor de pony's. Voor paard had ik een Ideal zwaar marathon, zwart, en dan bij Bente een bruin onderlegd hoofdstel, vind dat bruin onderlegd erg mooi & chique.
Hier de wortelen maar in emmers gedaan en mee naar huis genomen, staat hier in de gang. Anders vriest alles kapot natuurlijk, ook zonde. Blondie staat nog zonder deken, gekke pony was al enorm aan het haren
maar ze staat flink in het stro met enorme porties hooi, dus die krijgt het niet zo gauw koud denk ik. Ollie staat met een 200 grams. Toen ik die vanochtend afdeed ging ze meteen beetje trillen
dus toen met wandelen maar gewoon opgelaten.