. Met Ster zou ik nog gaan wandelen, maar ik ga dat risico met andermans paarden niet aan. En een half uur autorijden om alleen te poetsen, is me net iets te ver. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
.

) wat lief van je man, ik zie je zo gaan door het bos mega stoer natuurlijk
nu ook nog Wiske loops dus moet extra goed opletten dat het netjes blijft.... (broekje heeft ze gisteren versnipperd
)
. Ik mocht trouwens niet met de naam Olympic starten toen ik ons aanmeldde in de B
, want dat voorvoegsel was alleen voor paarden die ook daadwerkelijk aan de OS mee hadden gedaan
.
.

dezelfde als brutus dus die ga ik zo maar eens op doen kanCitaat:VanHuisUit, jammer dat je niet zo veel reactie's krijgt,
voor Biancocoo **ik zie uit naar een enorm pakket met daarachter een postbode hahaha**
ik vond de webtech een prima tuig, maar niet voor 'netjes' voor een dressuurwedstrijd dus. Gebruikte ik het ook niet voor, was voor de pony's. Voor paard had ik een Ideal zwaar marathon, zwart, en dan bij Bente een bruin onderlegd hoofdstel, vind dat bruin onderlegd erg mooi & chique.
maar ze staat flink in het stro met enorme porties hooi, dus die krijgt het niet zo gauw koud denk ik. Ollie staat met een 200 grams. Toen ik die vanochtend afdeed ging ze meteen beetje trillen
dus toen met wandelen maar gewoon opgelaten. 

Gaaf hoor!!