@VHU: hahaha, óver pionnetjes rijden
@Tine: dat is zeker een race tegen de klok.
Hier gisteren helaas materiaal gekregen en nu krijg ik de wagens niet meer uit de schuur..
.Gisteravond onder het zadel gereden, ik op de mijne en dochter op de hare, erg leuk zo samen en d'r hebben meteen weer twee gewerkt. Ook is het fijn dat ik dochterlief dan wat meer d'r gang laat gaan
. Al moeten we wel gaan oefenen, want wss over een paar weken haar eerste Bixie-wedstrijdje. 

Ik niet, wagen staat met een lekke band. Denk dat er iemand een ongelukje met een riek heeft gehad ofzo, er zit gewoon een gat in
). Je mag me pb'en. Als ik wel datum kan plannen zal ik dat hier melden. Maar nu even niet. Maar het is uitstel, geen afstel, meeting zal er zeker komen maar kan ook voorjaar worden. Klinkt niet fijn in je rug Stef
Goed dressuur kunnen oefenen, gaat steeds beter. Het is nog niet 100% bevestigd maar zitten fijne stukken tussen waar ze lekker het bit opzoekt en mooi rond en over haar rug loopt. Voelt dan zo fijn! Overgangen gaan ook steeds beter. Alleen middendraf krijg ik er nog niet echt uit en halsstrekken vind ik nog een beetje ....eueueue....eng

Dids helemaal blij
straks 's testen of ik dat dus wel kan 

!