[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 10:51

tallechie: heerlijk met zwangerschapverlof,nog wel wat geslapen vannacht?
Naaltje krijgt haar eerste rijles,wie zal er meer zweten,dids of naaltje? :j
een geniette pony die van slag is,hoop vandaag beter.
heeeel veeeel luis
ik ga maar weer eens flink trainen aangespannen, zag dat er 27 maart weer wedstrijd in hoofddorp is.
en.....het zonnetje schijnt *\o/*

tallechie

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 11:18

schaduw jij ook sterkte.
naaltje succes en lacuna pak haar maar aan hoor en dids ook :P }> :D
carnaval heb ik ook helemaal niks mee
zielige melody, hopelijk is ze opgeknapt

ik heb tot aan half 6 beneden gezeten, toen weer naar boven gegaan. en ben net door de bel wakker geschrokken, ben nu dus brak.

Heb de hele nacht harde buiken gehad, ook pijnlijk, was op het punt om de verloskundige te bellen,maar nog even afgewacht en toch in slaap gevallen.Ben nu wel brak.
Straks eerst maar even douchen, heb een stoel in de douche staan, kijken als dat er beter van wordt

xkmmtjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 11:21

Goedemorgen iedereen!

Ik heb weer bijgelezen maar ik kan het allemaal niet onthouden hoor :o

Over het verkopen.. Ik heb vorig jaar een dressuurzadel van iemand gekocht, geld overgemaakt maar nee! niks binnen. En het ergste was dat ik net een maand daarvoor mijn geld eigenlijk terug had van iemand anders die me ook al had opgelicht(dit was overigens via de politie opgelost). Dus ik dacht hier gaan we weer. Naar talloze Pb's steeds niks en toen ik uiteindelijk zei dat ik vandaag naar de politie stap had ik het de volgende dag '' ineens '' binnen :+ Maar ik heb het er dus eigenlijk niet op om iets particulier te kopen. alhoewel ik gister een dekentje heb gekocht van iemand met hals :o
& Carnaval, niks voor mij! Ik vind het echt gewoon stom dat je in een koeiepak moet gaan rondlopen }:0

Voor de rest aan iedereen fijne dag bij de paardjes en succes met lessen!
Ik lig met zware bronchitis op bed.. niet leuk :n

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 11:29

Bokt triest... achja voor de mensen die dat vinden, t is niet verplicht om hier te komen en ik zou zeggen, als het je niet aanstaat daar is het rode kruisje :z
Wordt altijd beetje moe van zulke mensen, je hoort zovaak 'bokt is stom' en toch blijven die mensen terugkomen. ja dan doe je het zelf hoor.

Over dat verkopen, dat is idd beetje vreemd geworden :? vond het vorige veel fijner! Ach ja ik zet mn spulletjes dan wel op marktplaats.
Er zitten wel aso mensen op bokt hoor met verkopen, heb je je rekeningnummer gegeven , wordt er vervolgens nooit geld overgemaakt en hoor je er niks meer van, gewoon asociaal zulke mensen !!

xkmmtjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 11:31

Belt de DA mij net.. Had gister gebeld over die luizen wat nu waar was of niet, maar de DA die ik toen had was er niet dus zou ze mij vandaag terug bellen. Nou belt ze net, zegt ze ineens van nee ik heb gezegt dat ze luizen onder de haren lopen??? :? Uhh.. is dat niet altijd zo? Maar nu zegt ze dus ineens dat ze niet heeft gezegt dat het onderhuidse luizen waren. Nu weet ik het even niet meer hoor!

xkmmtjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 11:35

Jelleee schreef:
Bokt triest... achja voor de mensen die dat vinden, t is niet verplicht om hier te komen en ik zou zeggen, als het je niet aanstaat daar is het rode kruisje :z
Wordt altijd beetje moe van zulke mensen, je hoort zovaak 'bokt is stom' en toch blijven die mensen terugkomen. ja dan doe je het zelf hoor.

Over dat verkopen, dat is idd beetje vreemd geworden :? vond het vorige veel fijner! Ach ja ik zet mn spulletjes dan wel op marktplaats.
Er zitten wel aso mensen op bokt hoor met verkopen, heb je je rekeningnummer gegeven , wordt er vervolgens nooit geld overgemaakt en hoor je er niks meer van, gewoon asociaal zulke mensen !!

Ja. Die mensen blijf je houden. Ik bedoel zeg dat op zn minst af ipv dat je niks meer van je laat horen!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 11:37

xkmmtjeee ik zal een andere dierenarts even bellen om te checken. Ik vind het een vaag verhaal en volgens mij kan het ook niet. Luizen moet je gewoon kunnen zien lijkt mij

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 11:39

Ja daar erger ik me echt dood aan zulke mensen !! Ook een keer in een verkoop topic, had 2 jurkjes te koop. Wordt er om aan-foto's gevraagd dus ik helemaal die fotos maken, wordt er vervolgens niet meer op gereageerd. Ik bedoel, zeg dan gewoon 'ik vind ze toch niet zo mooi dus ik zoek even verder' of iets in die trant. Is helemaal geen schande maar dit wel!

xkmmtjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 11:39

tallechie schreef:
xkmmtjeee ik zal een andere dierenarts even bellen om te checken. Ik vind het een vaag verhaal en volgens mij kan het ook niet. Luizen moet je gewoon kunnen zien lijkt mij

Ja dacht ik ook. Maar ik moet toegeven. Dit is mijn eerste pony en zoveel verstand van ziektes heb ik nog niet. Maar ze zei dat ik hem over 2 weken weer moest wassen (mocht niet eerder) en dan even aan kijken maar ik bel de DA bij mij in de buurt nog maar is.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 11:40

Ik zou ook gewoon over een weekje of 2 nog een keer goed wassen. En je kan voor de zekerheid nog een andere DA bellen als je je er niet gerust over voelt.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 11:42

Net al de stad ingeweest met zoonlief we hebben nieuw akkoordenboek gekocht (hij speelt gitaar), het leek me knap ingewikkeld maar ik hoor nu het ene na het andere akkoord voorbij komen dus blijkbaar vindt hij het leuk :+ zou wensen dat hij met de poowns net zo fanatiek was als met de gitaar trouwens maar goed, hij vindt in ieder geval iets erg leuk :+

Citaat:
met mijn zoon en man naar Naturalis.

Daar hebben ze nu een superleuke tentoonstelling over walvissen. Naturalis gaan we toch wel zo'n 2, 3x per jaar heen, vind het er zelf ook interessant. Kom er straks langs trouwens, want ga zo aan het werk (Hogeschool Leiden), en mijn werk ligt erachter :j

Als iets meer dan een Euro of 70, 80 kost maak ik het geld nooit over hoor, dan haal ik het op of ze moeten het opsturen dat ik het later betaal.
Moet weg, fijne dag iedereen, het is mooi weer!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 11:45

vhu je pakket is binnen. Dank je wel :-)

xkmmtjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 11:49

Citaat:
Net al de stad ingeweest met zoonlief we hebben nieuw akkoordenboek gekocht (hij speelt gitaar),

Ik ben ook verslaafd aan gitaarspelen! Guitar hero :o

xkmmtjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 11:50

Jelleee schreef:
Ik zou ook gewoon over een weekje of 2 nog een keer goed wassen. En je kan voor de zekerheid nog een andere DA bellen als je je er niet gerust over voelt.

Dat ga ik doen! :)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 12:10

Ik vind carnaval geweldig !!!!!! Zal ook aankomend weekend misschien niet zo veel hier zijn haha. Ik verkleed me ook niet als koei hoor. Ga altijd met oude kleding of dingen die ik niet meer veel draag naar mn oma en die geeft er dan een personlijk touch aan zodat ik er altijd orgineel bij loop haha. Ik vind het altijd wel geweldig een weekend raar doen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 13:28

34 weken
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xkmmtjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 13:36

Aaah super tallechie! Nog maar paar weekjes.. & weetje al wat er in je buikje zit? (meisje/jongen)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 13:39

Ja we weten wat het wordt. We hebben alleen nog steeds geen naam.

xkmmtjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 13:42

tallechie schreef:
Ja we weten wat het wordt. We hebben alleen nog steeds geen naam.

Je hebt nog een paar weken om te beslissen, plus hoef je nu niet voor 2 namen te verzinnen nu je weet wat het word.
Maar ik snap dat het moeilijk is. Tis niet ff een konijntje of hamster dat je een naam geeft :P

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 13:51

nee klopt maar voor het geslacht wat het niet wordt hadden we heel snel een naam en voor wat het wel wordt kunnen we het niet eens worden. We hebben 2 namen alleen ik vind de ene mooier en mijn vriend de ander. Nu had mijn vriend van de week een andere naam bedacht en die wilde hij tegen mij zeggen en wist de naam toen niet meer.

Ik ga er vanuit dat de kleine eerder komt dus we moeten wel een keer beslissen

xkmmtjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 14:07

haha, lekker tegenstrijdig!
maar ja dan zul je toch een beslissing moeten maken.. succes! :P

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 14:21

Ik vind de namen voor veulentjes al lastiger dan de hengstkeuze. Zal dus wat worden als wij ooit kinderen krijgen ;). Mag m'n vriend alsnog kiezen.

Hangbuikvosje Caya. Straks buikje er af, spekkies (die ze in overvloede heeft) er af en spiertjes er op. Ik zie er wel een fijne menpony in :D.
Afbeelding

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 14:22

happytime schreef:
heeeel veeeel luis
ik ga maar weer eens flink trainen aangespannen, zag dat er 27 maart weer wedstrijd in hoofddorp is.

ik was die wedstrijd bijna vergeten omdat hij nog niet opde knhs lijst stond maar thanks hihi ik ga kijken of we dan kunnen starten (als ik mij nog in kan schrijven) zou leuk zijn om jij is tegen te komen. Succes trainen gaat je vast wel lukken.

Tallechie moeilijk he namen moest wel beetje lachen dat hij hem vergeten is. hihi

gisteren heerlijk een rondje bos gereden met het span. Verzorger was zo enthousiast dat ze nog een keer en haar zus ook heel graag mee wilde. Dus met z'n alle lekker genoten. Hihi het leuke is ze zijn beide zo enthousiast dat ze vaker willen en als nicole niet mee kan op wedstrijd zij altijd mee wilt. Echt leuk.

Helaas nog slechter nieuws over mijn oom. Op zijn alvleesklier zit helaas wel een gezwel. Goed of kwaad aardig weten we niet maar meestal is dit kwaadaardig had mijn ma het over. Leveruitslag komt vrijdag maar gezien ze beide tegelijk zijn ontdekt vrees ik het ergste.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 14:26

Laura sterkte met je oom.
Leuk dat ze zo enthousiast zijn.

Als iemand nog ideeen heeft voor namen mag je ze altijd noemen. :-)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 14:29

happytime schreef:
heeeel veeeel luis

ik was die wedstrijd bijna vergeten omdat hij nog niet opde knhs lijst stond maar thanks hihi ik ga kijken of we dan kunnen starten (als ik mij nog in kan schrijven) zou leuk zijn om jij is tegen te komen. Succes trainen gaat je vast wel lukken.

Tallechie moeilijk he namen moest wel beetje lachen dat hij hem vergeten is. hihi

gisteren heerlijk een rondje bos gereden met het span. Verzorger was zo enthousiast dat ze nog een keer en haar zus ook heel graag mee wilde. Dus met z'n alle lekker genoten. Hihi het leuke is ze zijn beide zo enthousiast dat ze vaker willen en als nicole niet mee kan op wedstrijd zij altijd mee wilt. Echt leuk.

Helaas nog slechter nieuws over mijn oom. Op zijn alvleesklier zit helaas wel een gezwel. Goed of kwaad aardig weten we niet maar meestal is dit kwaadaardig had mijn ma het over. Leveruitslag komt vrijdag maar gezien ze beide tegelijk zijn ontdekt vrees ik het ergste.