Sjonniej schreef:Jammer dat je zoveel foutjes hebt gemaakt uit onwetendheid Jessie, ik denk dat je instructeur hier wat steekjes heeft laten liggen. Tenminste naar mijn idee hoort wedstrijdvoorbereiding ook bij de taken van een instructeur. Hij had je op zijn minst kunnen verplichten om het reglement te lezen, dan had je geweten dat je dat vervelende mooie pakje aan moet (geloof me, ruim 80% van alle menners zit liever in vrijetijdskleding). Je hebt nu nog geluk gehad, ze hadden je ook bij zich kunnen roepen en je naar huis kunnen sturen.
Kaart even bij je instructeur aan dat je graag tips en advies wil over hoe je een wedstrijd rijdt. Je hebt nu foutjes gemaakt die je helemaal niet had hoeven maken en dat is heeeeeel erg zonde!! Misschien kan je instructeur mee als groom? Daar kan je zoveel van leren, het is namelijk erg moeilijk om de wedstrijden allemaal snel te leren als het gehele team niet snapt wat de bedoeling precies is.
Maar gelukkig heb je zelf een goed gevoel aan je wedstrijd over gehouden en ben je nog steeds enthousiast. Op naar de volgende wedstrijd.
goed verhaal sjonnie, helemaal waar. hafjelinger veel luisteren naar de menners met meer ervaring daar je voordeel mee doen, en je instructie had dit kunnen weten en je het moeten vertellen, hafje je bent zo enthousiast het is niet mijn bedoeling om dit in te tomen. soms draaf je in je enthousiasme door op bokt.