Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
keona schreef:Haha voor bereiding ysselsteyn. Eigenlijk niet moet ik zeggen het weer zit echt niet mee en ik ga echt niet met regen inspannen,als ik op de koets zit en het gaat dan regenen interesseert het me niet.vind echt oliebol dat zoveel regent,en regent het niet moet ik vaak werken.vandaag ook weer ben klaar met werken en begint te regenen,kletsnat weer thuis.dan gaat me de zin over eerlijk gezegt
Napie schreef:Ik moet ook zeggen dat alle omstandigheden het nu maken dat ik even niet zo kan genieten van mijn hobby. Een weiland op loopafstand met schuilstal is heerlijk en financieel ook erg aantrekkelijk maar ik had het mij wat mooier voorgesteld. Het beperkt mij ook nogal namelijk gezien de eigenaar van de andere vier pony's de halve winter overwinterd in Spanje en de groep van 6 pony's geheel afhankelijk zijn van mij. Daarbij zijn de merries niet zo aardig en zijn mijn pony's altijd de pineut. Gezien er geen gras meer staat is het dagelijks bijvoeren en hopen dat iedereen zijn eigen portie op eet.
Ik heb zo'n behoefte aan voorjaar en aan gras. De periode dat ik weer lekker op pad kan. Dat er weer ritten worden georganiseerd en ik weer een motivatie heb om ergens naar toe te trainen. En dan mis ik ook gewoon mijn bos, het Drents Friese Wold.
Dennis schreef:Leuk Napie. Ik heb 28 mei in mijn agenda gezet.
Ik lees nog steeds mee, ik wil heel graag eens starten, maar als leek vind ik de stap groot om zomaar in te schrijven, hele land door te rijden en geen idee te hebben wat ik aan het doen ben. Ik zou het zonde vinden door een stomme reglements fout ofzo zonder resultaat naar huis te mogen.
Pony's hebben een prima basis conditie en zijn braaf, dus dat is geen probleem.
Een klasse 1 zou een mooie aanvulling zijn op Roos haar veelzijdigheid. Marathon in het 2span liep ze ook probleemloos uit (wegtrajecten iets minder kilometers, maar wel gemiddeld 12 km/h, maar wel met een dressuur en vaardigheid er bij).
keona schreef:Hahaha laat me niet lache de knhs mijn pas zou nou omgezet worden moest ze een mail sturen.nog niks terug gehoord op de mail dus zal wel niks worden.als niet optijd geregeld is heb ik wel 2de optie klaar liggen dan maar geen wedstrijd ysselsteyn.als ik deze week geen mail terug heb zal ik volgende week nog eens bellen.
NdV74 schreef:keona schreef:Hahaha laat me niet lache de knhs mijn pas zou nou omgezet worden moest ze een mail sturen.nog niks terug gehoord op de mail dus zal wel niks worden.als niet optijd geregeld is heb ik wel 2de optie klaar liggen dan maar geen wedstrijd ysselsteyn.als ik deze week geen mail terug heb zal ik volgende week nog eens bellen.
Nogmaals, naam noteren en aan mij doorgeven.