Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Bijgelezen
zie ook samenvatting
DB die de juiste knopjes voor het L begint te krijgen
Pris terug naar eigenaresse en Ips met vraagstuk over paardje erbij of niet ....
zie prachtige sportbreak
wagengewicht voor cobmaat, die van mij is iets van 200 kg volgens mijn instructeur, mijn pony trekt hem nu onderhand redelijk goed maar ... 't moet niet zwaarder worden (pony is natuurlijk ook geen echte trekpony als bijv een Fjord) Tine oefeningen en vindt recreatiemodus lastig
ML oververmoeid, bah
gelukkig hebben we super stalbaas
ben ik nu weer wat bij
was zeer interessant maar ben nu helemaal gaar. Ben dat niet meer gewend hoor
vanavond krijgen we het schooladvies voor zoonlief te horen. Hoop zo dat het HAVO is... vind het erg spannend. Daarom zo maar even pizza bestellen, zoonlief vindt het ook erg spannend arm kind.

.
.
.
.
.
. Ze waren vroeg vrij vanwege studiemiddag, de zon scheen uitbundig dus hij wilde wel mee koetsen
. Helaas verdween de zon al tijdens het inspannen en het was ook meteen koud, maar toch heerlijk gereden. Moos was fris en bij een klein galopje langs het zweefvliegveld had ik het idee dat als ik de leidsels maar iets zou toestaan hij er plankgas vandoor zou gaan
. Maar hij bleef braaf, volgende keer een ander galop-pad uitzoeken want anders is hij zoefffff......
, we merkten het pas de dag d'r na, na het rijden van dochter bij haar pony. Hoorde het ook al van de buurvrouw, waar een andere da was komen enten. Pony was achteraf wat lastig met rijden, volgens dochter, de rest had vrij en ze waren idd allemaal gewoon fit.
. Er liepen schapen op het zweefvliegveld en Moos heeft het niet op die wolbalen die ineens een hard bèèèh produceren
. Dus eerst even de bocht insturen, zodat de schapen achter hem zijn en in de bocht aangalopperen. Gaat dan een meter of 25 heel lichtjes omhoog, dus Moos moet eerst even trekken voor hij vaart kan maken. baudyh schreef:Ik laat ze altijd in de borst enten. Dan heb je veel minder last van reacties.

)