, zo te zien is het ventje idd erg blij om weer thuis te zijn en vriendje Hans ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en heerlijk binnen gereden vandaag

zo wat zal dat dier opgelucht zijn met die zooi uit zijn mond. Geweldige reactie van DA trouwens... lijkt wel een soort reddingsactie Ollie, jullie zo in die sneeuw op pad
natuurlijk, Anda niet in de sneeuw, Aks wel in en over de sneeuw dus ook
en rest ben ik ff kwijt. Wel nog even hele dikke knuffel voor Tallechie, wat een elende je arm
maar het leuke is dat ik het Zilco tuig van Biancocoo kan overnemen
vind dat zo'n mooi tuig. Past op zowel Blondie als mevrouw X, dus kan het Ideal webtech maat shetland die op Blondie ligt er uit, dus als iemand belangstelling heeft
.

Heb er nu 2 gezien, maar ze zijn mooi
.
.
, dat vind ik altijd erg moeilijk, maar goed moet hij maar later komen...
Ging de les goed?
Gek paard.
. Nou ja, moet Thabor morgenavond maar mee naar menles. Wilde eigenlijk pony weer eens meenemen, maar goed, die heeft hele week toch al niets gedaan, kan een extra dag ook nog wel

had een mooi kado voor mij in het vooruitzicht gepland..een quad (je) ! ....met de motor aan kan ik dan een mooi constant tempo rijden en de honden lopen zonder overbelasting in de modder van spieren en pezen en botten...zo gaaf !
dus ik ben enorm verwend..
GRRRRRRRRRR gisteren 2 uur bezig geweest om de paardenbak sneeuwvrij te maken. Alles op een grote hoop achterin de bak geschoven. Denk je dat de paarden veilig buiten kunnen lopen. 780m2 sneeuwvrij ........................en waar staan die piraten, ja hoor, met zijn drieën op de berg sneeuw, en maar rollen door de berg sneeuw.