[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:26

@Ollie: <3 <3 , zo te zien is het ventje idd erg blij om weer thuis te zijn en vriendje Hans ook <3

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:28

aggush! <3 :D

Wat een bagger hebben ze uit zijn smoeltje gehaald zeg ollie :(:)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:29

Gekke Bruutje :D !

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:33

@Avaluna, Hansje blij, Bruutje blij en ik blij *\o/*

Zeg ik tegen de behandelend dierenarts hoelang mag hij geen bit in en hoe kan ik het beste opbouwen etc.. zegt hij heel nuchter... hij zal nu lekkerder en met minder pijn lopen zonder zijn kiezen dan dat hij al die tijd heeft gedaan met die zere kiezen in zijn mond, dus gewoon even aankijken en dan weer lekker aan het werk ;)

PippaLuca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:34

Mooie foto's Bicci! :) Brutus is ook leuk Ollie! :D Fijn dat ie weer vertrouwd thuis staat.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:41

Zo ffies bijgelezen :list:

@Juangi, gaat lekker met de slee aan de slag maar heeft wel zere polsen :(:)
@Tallechie, ffies rustig aan meis... zit niet mee ook niet met Daan.... :(:)
@Biancacoo, ik stuur ffies nog meer sneeuw jou kant uit dan kun je lekker met de hondjes ...je zinnen verzetten....
@Gem , fijn dat de nieuwe eigenaren zo blij zijn met Ster... inderdaad daar doe je het voor :D
@HT, jouw paardjes vonden de sneeuw ook leuk :):)
@Aks, lekker aan het sleeèn geweest +:)+
@Bicci, knappe foto´s van Spikkel in de sneeuw *-:)
@frensie, wat super van de pees van Gwinn *\o/* en heerlijk binnen gereden vandaag :D
@, komt vast goed met je wedstrijd komend weekend... ze geven verders geen sneeuw meer op als het goed is :j
@T_hijs, zijn nu je toetsweken voorbij ....

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:43

iedereen gewaarschuwd : brutus mag aan het werk...... *\o/* wat zal hij nu hard gaan zonder rotte kiezen die hem dwars zitten *\o/* *\o/*

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:44

@HT, ik ben benieuwd ...hopelijk krijgen we dan weer niet wat anders :o
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 15-01-13 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:47

happytime schreef:
iedereen gewaarschuwd : brutus mag aan het werk...... *\o/* wat zal hij nu hard gaan zonder rotte kiezen die hem dwars zitten *\o/* *\o/*

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

:D

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:49

Fijn dat brutus weer thuis is in zijn eigen stal en bak,,joeppie!!

Hier gelukkig geen sneeuw mar wel koud. bbrrr

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:13

Brutus goes *\%/* zo wat zal dat dier opgelucht zijn met die zooi uit zijn mond. Geweldige reactie van DA trouwens... lijkt wel een soort reddingsactie Ollie, jullie zo in die sneeuw op pad _/-\o_

Lees over sneeuw, sneeuw, sneeuw, beetje geen sneeuw, poown die beleerd is dat vraagt om *-:) natuurlijk, Anda niet in de sneeuw, Aks wel in en over de sneeuw dus ook *\%/* en rest ben ik ff kwijt. Wel nog even hele dikke knuffel voor Tallechie, wat een elende je arm :(:)

Blondie staat ook op marktplaats maar dat was ook omdat ik zoiets had van (toen Bente er ook op stond) ik moet een van de twee kwijt. Ik had niet verwacht dat het met Bente zo snel zou gaan. Advertentie heb ik er nog op staan, is betaald, we zien het wel of en wie er op af komt. Ik wil(de) eigenlijk naar een pony. Maar nu heb ik er dus weer twee. Ja sorry het is niet te volgen maar goed :\

Blondie en mevrouw X (wat grappig die info over haar pa Janouk) mochten weer lekker los in de bak en wat grondwerk gedaan met mevrouw x, vond ze leuk. En ze worden er altijd erg lief van, vond ik dan weer leuk.

Daarna tuig van Bente schoongemaakt voor verkoop toch raar... was ook van Rizanta... heb met dat gevoel nog steeds moeite :\ maar het leuke is dat ik het Zilco tuig van Biancocoo kan overnemen :D vind dat zo'n mooi tuig. Past op zowel Blondie als mevrouw X, dus kan het Ideal webtech maat shetland die op Blondie ligt er uit, dus als iemand belangstelling heeft :) .

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:40

ik moet wel nieuw tuig Maar verkeerde maat.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:47

Zag een paar mooie samenvattingen waar ik me bij aansluit.
En Brutus helemaal blij. Kan me voorstellen, als zulke ellende uit je mond komt. Ik heb zelf jaren met een gebroken kies gelopen (was niet te zien op foto's, werd steeds gezegd dat het tussen mijn oren zat) Op een gegeven moment was ik de pijn zo zat, dat ik tandarts heb gezegd dat hij eruit moest. Kon me niets schelen of het echte pijn was of bedachte.... Toen bleek dus dat hij een scheur had die niet te zien was. Oke, daarna nog even een botontsteking gehad, maar nu heerlijk, geen pijn meer in de mond. Zo moet het voor Brutus ook zijn. Hij zal nu wel nog beter gaan!!! Concurrentie is gewaarschuwd :D

Vanavond met zoonlief naar theater geweest, Annie. Erg goed, maar voor zoon wel erg laat. Was pas om half 10 afgelopen. Nu had hij gelukkig vanmiddag nog 1,5 uur geslapen, maar hij is ook ziek aan het worden denk ik (heel erg verkouden), dus vraag me af of hij morgen op tijd uit bed kan komen. Moet ook nog brigadieren (en daarna met Rembrand naar binnenbak), dus nog eerder op dan normaal ook.

Welterusten allemaal

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 06:53

happytime schreef:

Hebben wij dit jaar helemaal geen kans meer #)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 08:55

Goedemorgen

:brr:

Mijn springles vanmiddag gaat niet door. Zoonlief is niet helemaal fit. Hij gaat het zo wel op school proberen, dus ga na het brigadieren met Rembrand even in binnenbak oefenen. Maar vanmiddag gaan we denk ik maar samen slapen.

Erg jammer, had er zo'n zin in.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:30

beterschap voor zoon tine.
wel lekker musical gedaan, leuk! :)

Fotos van het sleeen zijn onderweg naar mij :) Heb er nu 2 gezien, maar ze zijn mooi :+:

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:09

@Tine: wat leuk naar Annie met zoonlief. Moet eerlijk bekennen dat we zoiets lang niet meer gedaan hebben, vanaf dat we hier wonen, me maar weer eens wat in gaan verdiepen. Beterschap voor zoonlief :(:) .

Hier ben ik blij met de sneeuw *\o/* .
Alleen stond pianoleraar wel heel vroeg aan de deur, hele huis was nog ontploft... :o , dat vind ik altijd erg moeilijk, maar goed moet hij maar later komen...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:55

Wel bijgelezen, maar even ontzettende dip dus trek me terug

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:08

sterkte tall :(:) :(:)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:40

Tallechie: sterkte ennuh, je mag altijd pb-en of bellen he?
Ava: ontploft huis, hoe herkenbaar :o Ging de les goed?
Aks: ben benieuwd

Hoor op journaal allemaal over zon of sneeuw. Nou, hier alleen maar flink dikke mist. Bleh.

Vanmorgen weer lekker gemend met Rembrand. Heb vast onderdelen uit de kur geoefend. Ben ook bezig geweest met wijken en schouder binnen. Ene kant gaat echt supergoed. Andere kant gaat hij stilstaan en achterom kijken, zo van: mens wat wil je toch :? Gek paard.

En ik ben natuurlijk vanmorgen superdom geweest. Springles vanmiddag gaat niet door, dus Thabor en Amerigo hebben weer vrij. Maar als ik nu slim was geweest, had ik Thabor naast Rembrand op de trailer gegooid en vanmorgen even gaan mennen. 8)7 _-:( :o? . Nou ja, moet Thabor morgenavond maar mee naar menles. Wilde eigenlijk pony weer eens meenemen, maar goed, die heeft hele week toch al niets gedaan, kan een extra dag ook nog wel :\

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:41

Goedemorgen...
Vhu je pakket is onderweg....ziet al vloekende en mopperende postbode...vanwege het enorm zware pakket...ruim 16 kg..haha...zit nog kadotje in voor mennen met koude dagen, als je het niet kunt gebruiken zoek je er maar iemand voor die het graag wil hebben. :j
Aks..mooie sleefoto's op fb gezien, genieten hoor ! superpaardje heb je toch !
Ollie zo fijn Brutus weer thuis...! helemaal super, wat zal hij opgelucht zijn als de pijn uit zijn mond weg is.
Tallechie...dipje,...sterkte...komt wel weer. :(:)
verder zag ik nog mooie breezfoto's, knappe stippel is het toch.
Tine aan de slag met Rembrand. succes en duim voor je zoontje..hier ook zoontje vreselijk verkouden e.d.
Tine als ik lees wat jij allemaal pland op een dag....hoe houd je het vol !?
Avaluna ontploft huis...hier ook, hahaha....hoe gaat het pianospelen ?
Frensie, hoe gaat het met je dieet ? en wat voor dieet doe je..daar heb ik vast overheen gelezen..? :o

Ik heb vanmorgen mijn remmat aan mijn hondenslee bevestigd....vreselijk griezelig..in de runners(ski's) van mijn slee gaten boren..om beugels vast te maken...brrrrr....maar het is goed gegaan en het zit netjes vast, nu nog een paar zelfborgende moertjes halen..en dan mag er van mij heul veul sneeuw hier vallen...dan kan ik hem uittesten..maar dat zal nog wel een paar jaar duren.. _O-
geeft niets...tot die tijd train ik lekker door...

en even Ego : mijn manlief <3 had een mooi kado voor mij in het vooruitzicht gepland..een quad (je) ! ....met de motor aan kan ik dan een mooi constant tempo rijden en de honden lopen zonder overbelasting in de modder van spieren en pezen en botten...zo gaaf !
over een paar weken komt'ie....
zeker in het najaar erg welkom als ik met 4 hondjes als team moet gaan trainen...als er dan nood aan de man is...kan ik ook het hele spul goed stil zetten, geweldig ! :D dus ik ben enorm verwend.. :o :o
lang leve de overuren en uitbetaling... +:)+ :):)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:44

}> }> }> GRRRRRRRRRR gisteren 2 uur bezig geweest om de paardenbak sneeuwvrij te maken. Alles op een grote hoop achterin de bak geschoven. Denk je dat de paarden veilig buiten kunnen lopen. 780m2 sneeuwvrij ........................en waar staan die piraten, ja hoor, met zijn drieën op de berg sneeuw, en maar rollen door de berg sneeuw.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:49

Je hebt toch wel een foto gemaakt hè Janouk *\o/* ! Cheer me up, want ik zit vandaag in een paardloos-dip :o .

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:52

anders kom je binnenkort eens richting noord limburg gem,is niet zo heel ver.
kun je met winoa komen mennen

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:57

Janouk: denk dat ze een sleetje om naar beneden te glijden ook wel leuk vinden :+
Gem: :(:) Jammer dat je zo ver weg woont, anders had je hier wel wat kunnen rijden.
Bianca: wat een superkado :j En vwb planning: strak plannen, dan lukt er veel.

Nu weer snel naar school om te brigadieren :brr: