gefeliciteerd met je nieuwe baan. Het loopt echt prachtig in elkaar over. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Heb nu ook een fijne wagen, maar iets lichter had van mij toch eigenlijk best gemogen.
.
).
, meerdere keren gepb't met Nouvel, want owww wat twijfelde ik (ben beroepstwijfelaar
). En neuhhh, vind het helemaal niet erg dat de kinderen nooit mee willen. Het heeft zo zijn voordelen en nadelen. Voordeel is dat ik nu langer op stal kan blijven hangen als ik aan de klets raak (en dat gebeurt eigenlijk elke dag wel
), nadeel is dat ze idd eigenlijk helemaal niet betrokken zijn met wat ik doe, en wat ik leuk vind. Vinden dat ik te vaak over Ster praat (klopt) en dat ik teveel niet thuis ben wanneer ze uit school komen (klopt niet
).
. En kan een voorlezer bij wedstrijd achterop zitten (hoe deed jij dat?) ?
met 1 draak ipv 2
Je kunt ze ook nog in tandem zetten
) erg leuk...
. Op de dressuurwei vind ik het wel enigszins meevallen, maar ik krijg niet voor niets les via een oortje
.
Heb trouwens laatst de nieuwe uitvoering Oxer gezien, die grote Caveletti zeg maar, moet zeggen, viel niets tegen. En die kosten iets van 600,- nieuw. Voor in de bak en over beetje vlakke grond (niet te ruig in het bos) is dat volgens mij helemaal niet zo raar (bij C/D/E-maat).
Alleen vind ik dan zo'n bokkussen weer erg 

Welk merk is ie? (en is ie uberhaupt groot genoeg voor een kleine D)
Maar heb het plan andere wagen een jaar of 2 vooruit geschoven. Tegen die tijd moet ik het goed aan kunnen pakken 
dan doe ik dat tuurlijk 
sssst...