Maisie schreef:whaha tallechie wat een opmerking van je stalgenoot. Als ze het verschil niet ziet tussen geknipte en geschuurde manen. En veel succes nog met de 4 daagse vaele ziet er goed uit op de foto's.
Hahaha, zie in eens heel raar geknipte manen voor me, dat het er zo raar uit ziet dat het wel exceem lijkt. Nou, dan moet je wel heel knap kunnen knippen volgens mij.
Met zo'n vierdaagse leren ze heel veel, dus wie weet ook wel dat hij rustig moet blijven. Heel veel succes weer vandaag. Zijn gisteravond volgens mij weer heel veel plassen bij gekomen, ging hier in ieder geval heel erg tekeer.
VHU: spannend hoor, maar komt vast wel goed. Jullie worden steeds meer een team en dit soort dingen maakt juist dat je nog meer naar elkaar toegroeit. Gewoon lekker gaan genieten en niet druk maken over de wedstrijd. Gaat er nu gewoon om dat jullie lekker samen bezig zijn. Jammer dat je zo ver weg woont, anders was ik graag even komen kijken.
Maisie: leuk menpromotiedag.
Nou, ik hoop zo alledrie de knullies even in te spannen, wordt dus een race tegen de klok, want moet weer op tijd bij school staan.