[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buckje

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 23:34

Ja bokt is triest!

En je moet eens weten hoeveel PBtjes over die deken krijg ik reageer niet eens meer.. maar vooruit ik zal jou even PBen wist niet dat jij het was. :D

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 23:46

Goedenavond,

Niet helemaal bijgelezen :o Ik ben versleten... de gehele dag in de weer geweest en met 4x een span op pad geweest. Met Brutus en Simba gelesd, daarna met enkelspan paard gereden en daarna nog met 2-span meegeweest.

@Bianco, wat fijn dat het bultje op een wrat leek en het zonder al te veel ellende weg hebben kunnen halen
@kmmtjeee, welkom voor jou en Diesel en brrrr luis... ik zit ook constant mijn pony's na te kijken na de berichtgevingen in dit topic :o
@Schaduw, wat fijn dat het goed ging met het sleepje en dat je lekker gelesd hebt *\o/*
@Buckje, ik kan je een hand geven vwb het 'nieuwe' verkopen van spulletjes op Bokt. Ik had eea er op staan waarop geboden kon worden tot maandagavond. Ik iedereen die geboden had netjes een berichtje gestuurd.... nu reageren ze niet meer en ook krijg ik annulering in de trant van: 'sorry ik zie van de deken af, dacht dat het een zweetdeken was, maar hij moet ook waterdicht zijn want mijn paard staat in de paddock _O- Nou ik ben met die kleuters écht klaar en ik zal hier geen verkooptopic meer plaatsen op Bokt.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 23:51

Ja he bokt is echt scheit!! Maar buiten dat de moderators kunnen me ook me rug op wat een ****lui.

Lizzzz net we moesten wachten zie me chago kijken het duurde me te lang. :')
Afbeelding

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 23:53

@ kim: leuke filmpjes van je ponys :)
tallechie hoeft nog maar max 8 weken
@ lacuna:
@patrick: vervelend zeg, sterkte!
@ laura: ik zou eerst voor je rijbewijs gaan & heel veel sterkte :(:)
@ buckje: succes met je gipsspalk!

luis had ik hier ook last van, alleen Kitana had het, de andere niet.
@ biancacoo: fijn dat het niks ernstigs was!
Welkom Kim!
@ schaduw: fijn dat het goed ging met het sleepje en het lessen!

Vandaag lekker een stuk met harry gefietst hij had er helemaal zin in!Een stuk met Kitana gewandeld :)

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 23:53

:wave:

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 00:00

:evaw:

@Buckje, Ik vind de transparantie van het 'nieuwe verkopen' ver te zoeken en ik baal er ontzettend van. Ze kunnen het op geen enkele wijze terugdraaien zeggen ze!. Ik zou zeggen boycotten die handel -:(-

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 00:01

Zeggen ze ja, maar ik geloof er niets van.. Ik ben het wel met meer bokt regels niet eens.
Ik zit daarom alleen nog maar in HK topics en in deze.. voor de rest doe ik nog weinig op bokt.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 00:07

Ik ben er ook klaar mee vwb het verkopen :( . Het gaat écht nergens over. Ik gaf in mijn topic aan wat er geboden was en daar wil ik best iedere keer hetzelfde berichtje voor gebruiken (staat ook als advies als je post) echter moest ik iedere x mezelf gaan quoten om te updaten...1x maar niet weer. Ik zit in 2 huiskamertopics en heb al moeite om die allebei bij te houden :=

xkmmtjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 00:08

Buckje schreef:
Ja bokt is triest!

En je moet eens weten hoeveel PBtjes over die deken krijg ik reageer niet eens meer.. maar vooruit ik zal jou even PBen wist niet dat jij het was. :D

Ik kan het me voorstellen.. & dan kom ik ook nog is even aan jou hoofdje zeuren O:)
Maar ik heb google al afgespeurt maar kom alleen sites uit engeland tegen..

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 00:08

Ik ging bokt sarren door elke keer een nieuw berichtje te plaatsen. :=
Ipv mijn eigen post aan te passen. Moeten ze maar niet zo dom doen. Je kan niet eens meer bieden op een topic je kan niet meer zien of je concurentie heb qua andere bieders etc..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 01:04

Het leed dat verkopen heet :7
Ik heb wel een heule mooie deken via Ollie gekocht O:) maar verkopen is inderdaad geen pretje, mijn sulky'tje heb ik volgens allerlei pb's wel 10x verkocht. Gelukkig was er een iemand die tenminste echt serieus was maar goed zeg wat een :x

Citaat:
Ik ben versleten... de gehele dag in de weer geweest en met 4x een span op pad geweest. Met Brutus en Simba gelesd, daarna met enkelspan paard gereden en daarna nog met 2-span meegeweest.

Ha lekker zeg een heerlijke paardendag dus, kun je er weer ff tegen ;)

Sluit me verder vooral aan bij de samenvattingen, nog even zeggen dat het super is dat dat plekje bij Melody gewoon een schoonheidspukkeltje was en dat ik erg blij ben dat die enorme pluizebol van ons luisvrij is. Ik heb ook nog nooit een pony gehad die zulk lang winterhaar krijgt als Freddy, de haren op zijn billen zijn echt 10/15 cm lang }:0

Nou moet zo echt naar bed. Vanavond weer college gegeven, kan ik nooit goed in slaap komen :O

Oja, zit hier vooral op dit topic en ook nog in een 40+ topic en af en toe kan ik het niet nalaten ergens op te reageren. Vind het wel een aardig tijdverdrijf maar je moet het ook allemaal niet te serieus nemen :+

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 01:25

Goedemorgen,

Kan niet slapen. Heb last van maagzuur, last van mijn rug en geen slaap. Heb vanavond eventjes geslapen, had ik beter niet kunnen doen.

Ik heb mijn laatste werkdagje gehad. Leuke cadeau's gekregen.

Verder ga ik mee met de samenvattingen

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 08:43

goedemorgen

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 08:46

Goedemorgen , Iedereen verder goed geslapen ?? behalve Tallechie ??
:(:) :(:) voor Tallechie, ....... heerlijk je laatste werkdag gehad, super, nu kun je lekker uitrusten voor dat je je kleine in je armen kunt houden !! spannend hoor die laatste weken !!

Buckje en Ollie die chago worden van verkopen..........kan het me goed voorstellen !!
Jullie verkopen altijd mooie spullen, maar ik heb nu even niks nodig.

Melody had het echt koud gisterenavond, extra deken opgedaan, ze was behoorlijk groggie %) had een heel klein beetje domosedan gekregen, en was een beetje van de kaart toen ze langzamerhand helemaal bij kwam.
Nam iedere keer een hap stro.....dat bleef dan bij hap...........kauwen deed ze niet, zag er niet uit, heb het er maar weer uit getrokken, .......deed ze weer HAP.........en meer niet..... zag er dom uit. >;)
Ben wel 20 x wezen kijken vertrouwde het niks,....geen darmgeluiden, dat duurde erg lang, maar vannacht werd ze eindelijk helemaal weer wakker en de eerste mest kwam dus.....helemaal top, maar wel een slapeloze nacht haahaha..
Ze heeft 9 nietjes in haar buik :wow:

Zometeen zoon naar school brengen, en dan naar mijn werk en zoon die viert vanmiddag carnaval !! hij is RIDDER.
Ben erg benieuwd hoe hij dat vind allemaal

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 08:58

gelukkig dat de bult met succes weggehaald is! :)
en dat ze helemaal weer wakker is nu, leuk een ridderzoon! :D
ik heb een ^) aan carnaval, ik snap het niet zo goed en voel mezelf altijd voor lúl lopen.. al is dat nou net de bedoeling :')
Ga dit jaar waarschijnlijk naar de optocht hier in de buurt, en dan ga ik als cowgirl :')

@Ollie; ik ben wel heel blij dat ik deken kon kopen hoor :D maar snap 't wel

zo, ik ga zo brood eten/smeren, wat voor school doen en dan ga ik richting stal, want ik krijg vandaag rijles :=

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 09:53

Naaltje rijles ?! Super leuk toch !!
We willen wel een verslagje hoor !!

Carnaval is ook niks voor mij, vind al dat ik dagelijks voor ....... loop, daar hoef ik geen pakje voor aan :o :+

( haha,........mijn tekst word automatisch gewijzigd........ grappig )

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 09:57

ik ben keizenuwachtig := heb met dids nog nooit les gehad, en echte rijles is manege geweest :o dat is 7jaar terug ofzo :=
:')

Ik neem mijn camera mee, hoop dat er fotos gemaakt worden en dat die enigzins toonbaar zijn ;)
mijn cowgirl outfit met carnaval is overigens ook eigenbelang, bedoel, hoed heb ik (en regelmatig op :+ ) boots heb ik, spijkerbroek en sja je moet toch een jas aan buiten :+ :))

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 10:00

ik heb ook verschillende dingen gekocht en verkocht via bokt. Maar idd met verkopen altijd
meer problemen gehad. Sommige willen ook serieus dat je alles voor ze opmeet. En daarna
niets meer horen. Nu reageer ik zelf soms ook wel een beetje laat. Heb wel mooie dekens van
buckje gekocht ben ik heel blij mee.

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 10:02

aahhh bijlezen duurde langer dan ik dacht en ik moet op gaan schieten voor mn werk...

xkmmtjeee welkom jij en diessel, luizen stay out!

Biancacoo: Fijn dat het allemaal wel mee gevallen is met het bultje en dat ze eindelijk wat helderder is geworden.. lijkt me ook niets als je pony zo van de wereld is.

Tallechie heeft eindelijk rust.. geniet daarvan!

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 10:09

Lisanne_ schreef:
@ lacuna:

Uhh... ja meid, zeg het maar...?

Hahaha, naaltje al zenuwachtig! Ik ben nog niet eens onderweg en je bent al zenuwachtig.
Nou, het zal heus allemaal wel mee vallen. Wat is het ergste dat er kan gebeuren, dat je morgen niet meer kan lopen van de spierpijn :Y)

Fijn, mn twee jongens zijn flink aan het spelen/rangorde bepalen en Sunny zn deken was gesloopt. Nu gelukkig weer gerepareerd, dus straks staat hij ook weer warmer, wat een getob zeg met een wollen deken, een fleecedeken en een regendeken over elkaar. *zucht* Stomme beesten hoor, die paarden.

Nou, ik ga mn autootje in (jullie zijn gewaarschuwd!) mn gerepareerde deken op Sun leggen en dan door naar Naaltje en Diddle! :D
(heb ook mn furminator bij me deze keer! :)* )

Groetjes, lacuna

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 10:12

Tallechie kan nu uit gaan rusten.

Ollie heeft een drukke paardendag gehad,vond ze Simba vooruit gegaan?

Carnaval heb ik helemaal niets mee.

Ik voel me rot,heb overal pijn,gisteren heb ik gewoon te veel gedaan.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 10:22

:(:) schaduw. vandaag niks doen dan :)

nou, mijn lesmensje zit al in de auto lees ik, dus ik zal ook eens gaan krabben :))
*grist camera mee*
:wave:

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 10:39

Mogge,

@Naaltje, veel plezier met je les
@Schaduw, ze vonden Simba breder geworden en we waren goed bezig, maar heb vnl voor mezelf (durven, leren loslaten) wat huiswerk gehad ;) en dat vind ik altijd zo fijn......want daar les ik tenslotte voor. en voor jou :(:)
@Tallechie, geniet lekker van je verlof en wat leuk dat je verwendt bent
@Lacuna, niet teveel ~~}> bij Naaltje en Dids hoeft niet kaal hé?

Ik zo even de paardjes mesten en dan met mijn zoon en man naar Naturalis.

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 10:45

Naaltje-veel plezier met lessen.
Ollie-huiswerk mee vind ik prettig,daar kan je weer mee aan de gang.
fijn als je te horen krijgt dat je goed bezig bent,loslaten (op het juiste ogenblik) is nog een hele kunst.

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 10:47

was al wat later haha, maar fijn dat de shet meevalt!
veel plezier met je les, naaltje!
@ scahduw: :(:)

ik ga zo me ogen laten testen en dan lekker een rondje 2span mennen, en daarna nog werken!