En je moet eens weten hoeveel PBtjes over die deken krijg ik reageer niet eens meer.. maar vooruit ik zal jou even PBen wist niet dat jij het was.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben versleten... de gehele dag in de weer geweest en met 4x een span op pad geweest. Met Brutus en Simba gelesd, daarna met enkelspan paard gereden en daarna nog met 2-span meegeweest.
Nou ik ben met die kleuters écht klaar en ik zal hier geen verkooptopic meer plaatsen op Bokt. 

. Het gaat écht nergens over. Ik gaf in mijn topic aan wat er geboden was en daar wil ik best iedere keer hetzelfde berichtje voor gebruiken (staat ook als advies als je post) echter moest ik iedere x mezelf gaan quoten om te updaten...1x maar niet weer. Ik zit in 2 huiskamertopics en heb al moeite om die allebei bij te houden
Buckje schreef:Ja bokt is triest!
En je moet eens weten hoeveel PBtjes over die deken krijg ik reageer niet eens meer.. maar vooruit ik zal jou even PBen wist niet dat jij het was.

maar verkopen is inderdaad geen pretje, mijn sulky'tje heb ik volgens allerlei pb's wel 10x verkocht. Gelukkig was er een iemand die tenminste echt serieus was maar goed zeg wat een
Citaat:Ik ben versleten... de gehele dag in de weer geweest en met 4x een span op pad geweest. Met Brutus en Simba gelesd, daarna met enkelspan paard gereden en daarna nog met 2-span meegeweest.

voor Tallechie, ....... heerlijk je laatste werkdag gehad, super, nu kun je lekker uitrusten voor dat je je kleine in je armen kunt houden !! spannend hoor die laatste weken !!
had een heel klein beetje domosedan gekregen, en was een beetje van de kaart toen ze langzamerhand helemaal bij kwam.

aan carnaval, ik snap het niet zo goed en voel mezelf altijd voor lúl lopen.. al is dat nou net de bedoeling 
maar snap 't wel
heb met dids nog nooit les gehad, en echte rijles is manege geweest
dat is 7jaar terug ofzo 

) boots heb ik, spijkerbroek en sja je moet toch een jas aan buiten
Lisanne_ schreef:@ lacuna:

)
schaduw. vandaag niks doen dan 

en dat vind ik altijd zo fijn......want daar les ik tenslotte voor. en voor jou
bij Naaltje en Dids hoeft niet kaal hé?