Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)Jenkins schreef:Jaja zeker
Zie alleen wel op tegen de 30 euro die t kost hahaha
Maare, hoe zit het eigenlijk met de namen van jullie paarden/pony's?
Zelf verzonnen of heette ze al zo bij de aankoop?
Sil heette al silvester bij de aankoop, wou het eerst wel veranderen. Want ja.. jaren droom je over een eigen pony en zit je namen te verzinnen en als je dan eindelijk een pony hebt, weet je geen passende en betere naam dan Silvester haha. (terwijl ik nooit de naam silvester had bedacht voor een pony)
Hoe zit t bij jullie?
Al vanaf 't ''begin'' van zijn geschiedenis die ik achterhaald heb ook 

heb er wat fotootjes van gemaakt
Heb je het leuk gehad in de Ardennen?

En misschien werkt iets anders wel beter, maar da gaan we nog uitvinden 

gecampeerd, had ik nog nooit gedaan, en was ook nog niet echt in 't buitenland op vakantie geweest 
en dat je heerlijk hebt kunnen mennen met een andere pony. Is hij wat?

L_Rivaldo schreef:Tine: vandaar nooit op gelet of het nou onder het zadel was of mennen, dacht altijd onder het zadel.
Succes morgen
.
wil vanavond even rijden 
tine10 schreef:Klinkt goed Lacuna, kunnen wij ook aanschuiven?Hier wordt het weer een ovenheerlijke maaltijd uit de magnetron. Maar goed, nog ca 6 weken, dan heb ik weer een keuken.
nog 6 weken wachten.... Ik geloof dat ik gek zou worden!!!
Arme Romeo met het wondje. Heeft hij echt oogkleppen nodig?
Fijn dat het met Zhora beter gaat 
)
)
). Ga van de week lekker veel mennen, ook een paar keer naar buiten als het goed is. Maandag gaat Tallechie met me mee en woensdag hoop ik manlief weer zover te krijgen. Verder veel oefenen voor wedstrijd van volgend weekend (en komende kampioenschappen)
Uiteraard kan je niet zonder hem, maar even rust hebben kan toch wel deugd doen
Of ben ik daar mis in?

.. bont vind ik ook super. Toen ik ging kijken voor een pony was een ding duidelijk hij moest een apart kleurtje hebben 

.. helemaal leuk.. zal morgen voor je duimen.
.. daarna een ritje met mijn wagens en toen mijn bontjes opgehaald
.. Mijn moeder nam rivaldo, want ik dacht oh die is wel rustig.. tum zal wel stresserig doen.. maar het was dus mooi andersom
.. op het land gingen ze samen ook erg mooi showen
.. wat kan tum toch echt als een welsh lopen met zijn staart in de lucht 
.. Tot slot ook even gepast in de stal, ze kunnen nu lekker samen tegelijkertijd naar buiten kijken. In mijn oude stal was de stal aan de korte kant voor en nu de lange kant
..

(wanneer gaan we weer 's mennen? met sun of dids?
)
maar wel van diddle
nee alle gekheid op een stokkie; ik wilde nooit 'n fjord
maargoed, dids overtrof t begrip 'fjord'