Belker wat een mixed feelings... mooie foto... lijkt me behoorlijk intensief allemaal... hoop dat je met je werk nu in een wat rustiger vaarwater komt waardoor dit allemaal ook wat beter een plekje kan krijgen
wat fijn dat je wagen klaar is, wanneer ga je hem ophalen?Biancacoo in prachtige omgeving aan het wandelen, wat kan een mens daarvan opknappen he. Neem je elke keer een andere hond mee trouwens of loop je meestal met Ziva, de witte?
Ips is Fera nu definitief verkocht? Had dat niet meegekregen eigenlijk sorry. Wat een prachtige foto's van Det. Las net dat het kampioenschap niet doorgaat van julllie district, hoop dat je haar weer goed aan de loop hebt
Hier wonderbaarlijk genoeg vrijwel geen last van de behandeling en ik hoop zo dat het zo blijft. Het voelt soort van 'opgelucht' in mijn kaak, eindelijk geen druk er meer op. Zou toch wat zijn als dit eindelijk is opgelost.
Vanmiddag bij Ber en Piet langsgeweest het was...... pisweer sorry for saying so maar jeetje zeg ander woord heb ik er niet voor, dus alleen slobbertje met speedi beet gevoerd, Ber haar neus ingesmeerd en weer door bleh....
Zoonlief en ik hebben soort buitenkeukentje gemaakt bij ons balkon/terras vandaag. Ruimte om spulletjes als bestek, borden, fris, drinken en bbq'tjes op te bergen en ook bbq'tje neer te zetten. Ben zeer tevreden over het resultaat. En we hebben het vanavond in de stromende regen ook geprobeerd, werkte allemaal perfect
Manlief zit in het buitenland deze dagen dus hoop dat hij het ook leuk vindt.Morgen kan ik ook niets met de pony's doen dus hoop dat het overmorgen weer kan
maar langzamerhand komt ze weer tot zichzelf, gelukkig. Ben sinds een week of 2, 3 elke dag heel gericht met haar aan het trainen om goed aan de lijn te lopen, want dat was drama geworden.... ze deed het zo goed tot een maand of 7 en zo langzamerhand ging het steeds slechter. Dieptepunt was drie weken terug, toen trok ze opeens heel hard aan de riem terwijl ik net een stap naar voren deed met als gevolgd dat ik heel hard viel, twee beurse knieen en polsen was erg vervelend.

). Hoop zo dat we dit voort kunnen zetten, zodat ik ooit op een ontspannen manier met haar kan rijden.
. Sam was weer super braaf. 's Middags naar de Vrijbuiter geweest om nieuwe campinggasstel te kopen. Vorig jaar stonden we op camping en konden we ineens niet meer koken. Daarna heeft zoonlief nog Amerigo gereden, even proefje geoefend voor morgen, waarna de paardencoach nog hier thuis kwam en zoonlief samen met Sam allerlei oefeningen heeft gedaan. Viel nog niet mee, maar uiteindelijk goed afgesloten. Sam is heel snel afgeleid dus was hele uitdaging.

. En dan merk ik dat ik bepaalde mensen "voortrek" door daar wel op te reageren omdat ik die óf beter ken óf bijvoorbeeld meer in mijn lijn van werken / leven ligt. Niet zo eerlijk, vandaar het maar even helemaal niet reageren.... Over een paar weken moet ik weer varen, dus zal ik weer wat attenter zijn.
.
Janouk, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je nog een fijne dag hebt !!