goedemorgen
@ ollie is de kür aan het herschrijven. zag roze dingen door haar slaapkamer huppelen
@ vhu heeft zeer brave wiske die voor de deur gaat liggen. (zou die van ons niet doen)
@ gem heeft warme overall gekocht. en moos gaat steeds beter.
@ ava heeft zichzelf een cadeautje gedaan.
@ tine moet wenen aan recreatief mennen. en wacht op tuig rembrand.. als ik wat voor je kan doen moet je het laten weten
@ bianca heeft weer lekker getraind met hondjes. van het weekend wedstrijd?
@ janouk toch winstpunten mee naar huis ondanks dat HRB de impuls thuis had gelaten
@ ips pony weer naar huis. twijfel over 3de pony..
@ jeskim vraagt advies over een kar. onze marathon kar weegt 165 kilo (die van me moeder) ik zou het toch onder de 250 houden als je er ook leuk mee in het bos wil rijden.
@ ls gewoon lekker mee kletsen, geeft niks als je niet altijd op iedereen reageert
@ marjola gelukkig gaat het weer beter met sam.. was het nou een maagzweer? veel plezier in je nieuwe baan.
@ annemie heeft dapper in de wind gemend.. wij hebben met de wind maar gewoon ohz in de bak bij stal gereden.
@ maisie nog tandem gereden?
hier weinig te melden.
zaterdag de pony's gelongeerd ze gaan allebei steeds beter lopen. zaterdag avond team overleg gehad, over de kalender, teamkleding en nieuwe kar. was natuurlijk weer erg gezellig.
zondag wouden we gaan buitenrijden maar omdat het zo waaide maar in de bak op stal gereden.
ondertussen volgen we hier ook heel fanatiek het schaatsen in sotsji. gister hadden de pony's vrij en vandaag weer aan de longe. moet van de week ook nog ergens een gaatje vinden om cupido weer te scheren kan die ook zijn nieuwe deken er bij op.
dit wordt onze nieuwe kar (schets. moet nog gebouwd worden)