[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eilinora

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:23

maisie; schaam,ik denk dat ik jullie zowaar gezien heb! hebben jullie de A veulens nog gezien? dat bruine hengstje wat erbij liep heb ik gefokt en staat nu lekker in zeeland bij zijn nieuwe eigenaren,mag daar lekker opgroeien tot show en dekhengst.

gem;wat jammer dat je haar verkocht heb,altijd moeilijke keus is dat.

bahbahbah,wat een smerige sneeuw zeg...kan weer eens niks doen met de pony,s nu.
en had nog wel een stukje willen gaan fietsen met winoa.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:33

Hahaha, altijd zo wisselend, ik hoop dat er een flink pak gaat vallen, heerlijk <3

PippaLuca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:37

Zo ik kom ook weer binnenvallen. :+ Heb 't laatste tijd zo druk gehad geen tijd om te reageren, maar heb wel bijgelezen.

Welkom Inowa! :)

VHU, Fijn dat Bente verkocht is naar leuke mensen! Project X is een leuk beestje! <<) Klopt 't dat ik Blondie ook op MP zag staan?

Gem, jammer dat Ster vekocht is, hoop dat je snel een ander leuk paardje vind! :D

Akshay, jammer dat je niet meer kunt mennen..

Janouk, ik hoop dat Janouk snel weer wat beter word!

Heb nu toetsweek dus heb tijd genoeg om alles weer bij tehouden. Pippa is nu bijna 3. Die hebben we in de kerstvakantie voor de kar beleerd. Ik weet dat dat niet ieder z'n keuze is, maar we hebben d'r goed overna gedacht. Snap ook wel dat je geen uren moet gaan mennen over mulzand. We doen het rustig aan. Wil morgen is proberen of ze voor de slee wil. :)

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:40

is toch prima?
winoa is ook met 2,5 jaar al beleerd voor de wagen,heeft toen een tijdje stilgestaan en als bijna 3 jarige helemaal doorgeleerd.
als ze er geestelijk ook aan toe zijn dan kun je er best een begin mee maken.

PippaLuca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:43

Vind ik ook hoor, heb ook een menstal gebelt, die zeiden dat ik d'r voor de winter al kon brengen, neem aan dat hun er wel verstand van hebben. :7 Ik dacht ik zeg het maar even voordat ik heel bokt op m'n kop krijg. :+

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:44

niks van aan trekken,jij kent je pony het beste en weet waar ze aan toe is.
ik krijg ook vaker commentaar hoor,kan me niks schelen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 13:50

Heb hier een pisruin :j Gisteravond na de les in de trailer staan pissen, vanmorgen voordat ik van huis vertrok, en na het rijden weer. Normaal al niet zo fijn, maar als het zo vriest nog minder -O-

Rembrand is tweede halsstuk van Thabor nu aan het vernielen. Had het ding al ingespoten met anti bite, antidaas (stinkt tenslotte ook) en nu maar rode chilisaus erop gesmeerd (wel smerig, maar ja, ik moet wat, veel te koud als hij straks weer zonder halsstuk staat)
Laatst bijgewerkt door tine10 op 15-01-13 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 14:01

hehe oeps tine :)) maar lastig schoonmaken inderdaad.

Komende nacht voorspellen ze -15 hier := :D

Het sneeuwt ook alweer :) Over een uurtje ga ik mijn auto uitgraven en naar stal rijden :) Lekker met Dids spelen in de sneeuw :+:

Ik ben al lagen kleding aan het zoeken _O- voordeel dat ik ben afgevallen, oude broek past nu over 2 reeds aangetrokken broeken :') (afgelopen zondag waren m'n benen paars geworden... dus maar wat meer laagjes doen dan?..)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 14:18

Waar heb jij die laagjes voor nodig? Je hebt het toch altijd warm :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 14:30

tine10 schreef:
Waar heb jij die laagjes voor nodig? Je hebt het toch altijd warm :D

:')
:Y)

In een gekreukelde positie op een kinderslee achter een paard is dan niet m'n hobby hoor, dan krijg ik het zelfs koud :))

Net de tuin nog 's geschoven :) kunnen we in elk geval met schone voeten door de tuin :)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 15:36

:wave:
Wat een sneeuw... hier ligt gelukkig nog niet veel, maar is het wel weer aan het sneeuwen.

Tine heeft een pisruin... lekker dan ;)
Aks gaat een koude nacht tegemoet. En lekker sleeën!
Thijs komt weer eens binnenvallen, hallo :wave:
Inowa lastig he die sneeuw, vallen al je plannen in duigen

Heel benieuwd hoe het met Smikkel gaat, zit je ergens onder een steen Smik?
Gem Ster verkocht!!! Een verrassing voor ons. En nu rustig orienteren voor wat anders?

Vanochtend met trailer en bijrijdpaard naar de binnenbak geweest. Hij was al tijd niet meer in de trailer geweest dus maakte zich flink druk, maar was heel braaf met rijden. Eigenaresse heeft lesgegeven, doet ze fijn! Volgende week wordt ze geopereerd, dan kan ze me voorlopig niet meer helpen en moet ik het alleen doen.
Nu druk bezig met wedstrijden, jury's vragen, startlijst voor volgende week mailen naar jury's en publiceren, prijsjes bestellen, etc. Straks nog even naar stal met de honden en dan weer werken en dan is ook dit dagje weer bijna voorbij.
Tijd vliegt!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:53

Hier geen sneeuw hoeft ook niet. Mag namelijk komende twee week niks doen. Arm zit in tape medicijnen en drie keer per week fysio, evt nog injecties. Met drie maand terug komen.

Gaat lekker dia

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 18:09

egootje :o

ik ben lekker vies!

Afbeelding

heb een sneeuw-snoet

Afbeelding

en ik ben mn voeten kwijt!

Afbeelding

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 19:30

@frensie; lekker gereden, heerlijk hoor! :)

@tallechie; oef.. :(:) hopelijk gaat het nu wel gauw beter!!

@bic; vééél sneeuw he! :oo :D

Ik heb heerlijk gesleet :D In de wei, en toen nog 't bos in :D Dids is zo geweldig he :+:

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 19:38

@Bicci: ik ben jaloers op de hoeveelheid sneeuw :D

@Aks: oh, wat heerlijk <3 , laat die sneeuw nu maar naar het zuiden komen :j .

@Tallechie: :(:) :(:) :(:)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 20:14

ik zou al die sneeuw graag in een doos opsturen naar die het hebben wilt.

snert sneeuw :s

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 20:57

Hier ook een teken van leven van mij... na 8,5 uur in de auto gezeten te hebben vandaag staat Brutus weer heerlijk in zijn eigen stalletje...maar pff wat een sneeuw onderweg.. Het zou tot Utrecht sneeuwen en bij vertrek leek dat ook zo ... helaas heeft het tot eind van onze bestemming en terug behoorlijk gesneeuwd...

Maar Brutus staat weer heerlijk in zijn eigen stalletje, bleef rondjes draaien en ging lekker rollen... zo nog even losgooien in de bak en de sneeuwringen van Janouk uitproberen....

Bij deze de boosdoeners.. helemaal verrot en ontstoken en ze stinken écht verschrikkelijk :o

Nog maar 1 wortelpunt zichtbaar andere was helemaal kapot
Afbeelding

En bij deze een hoop restjes en andere ellende....
Afbeelding

Ik ga vanavond even bijlezen... nu eerst weer even naar stal *\o/*

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 20:59

hoe krijgt zo'n dier het voor elkaar he ollie... :(:)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 21:06

@Ollie: gelukkig staat Bruutje weer lekker veilig thuis in z'n stalletje <3 , tjee :oo , fijn dat het nu allemaal eruit is :j .

Hier begint het langzaam ook echt wit te worden, ik vind het wel fijn, eindelijk echt winter.
Hoop dat we morgen lekker kunnen sleeën *\o/* .

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 21:10

Wat een bagger die sneeuw !!!

Gelukkig staan robijn en robin zonder ijzers dus die zijn nog even op de wei geweest. Ferro
ook nog 20 min maar die vond er niets aan.

Les werd ook al afgezegd dus geweldige voorbereiding voor de wedstrijd zaterdag als die
door gaat dan.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 21:29

Goeienavond!

Ollie: getver, wat ziet dat er onsmakelijk uit %) .

Ben blij dat Ster gisteren al meegenomen is, toen er nog geen sneeuw lag. Op haar nieuwe plek heeft ze een overdekte longeerring, dus ze kan nu toch nog lekker even lopen :).
Gisteren nog een smsje gehad van de nieuwe eigenaresse, dat Ster er rustig en tevreden bij staat in haar nieuwe stalletje en dat zijzelf het gelukkigste mens op aarde is <3 . Kijk... daar doe ik het voor +:)+ .

Baal wel van de sneeuw; ik kan met een paard van lesmees gaan koetsen donderdag in de les, en bovendien de Anda voorlopg gaan bijrijden en bij-koetsen (soort actie "Help Gem de paardloze winter door" :D _O- ), maar dat wordt zo niks met die sneeuw :\ .
Ook de bezichtigingen die ik komend weekend had willen doen, zullen uitgesteld moeten worden. Paardjes zullen toch niks laten zien op een bevroren bodem. Hoogstens dat ik er eentje kan gaan kijken waar een binnenhal aanwezig is.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 21:45

@Gem: heeft de Anda ijzers? Anders kun je lekker de bossen in of de slee d'r achter :D . Wat super om te horen van Sterres nieuwe baasje.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 21:50

:j Anda heeft ijzers. Ik wil andermans paarden sowieso niet aan risico's blootstellen, hoewel hij sleeën vast leuk vindt :D . Zo'n makkelijke hengst <3 .

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:05

olli: tjeetje dat ziet er naar uit, nu goed brutus zijn tanden poetsen en geen suikerklontjes meer _/-\o_
bicci: wat een spikkels zo met die witte achtergrond
aks heeft gesleet met dids..foto'ssssssss
hier een hobbeldebobbelpaddock,ponys durfen wel naar de wei, maar easy......hij stond met zijn voor en achterbenen zowat tegen elkaar,die is meer van de vlakke/blubber bodems met veel plassen erin.
en tara...ik deed de schuifdeur open en zag meteen haar koppie: hey witte wereld.....rollen,rennen wat een lol <3

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:23

Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 15-01-13 22:34, in het totaal 2 keer bewerkt