En een goedemiddag
Vandaag echt hele dag vergaderd ben helemaal
gaar.
Citaat:
Kom ik bij de appie, zijn de chocoladerepen in de Bonus, 1+1 gratis!!! Tja... dan moet je het wel meenemen. En WC papier ook, dus heb nu 48 rollen in huis, voorlopig wel genoeg denk ik
nou dan heb je dus dezelfde als ik hahaha.
Kreeg net SMS'je dat Bente super had gewerkt aan de longe
Trouwens, als ik ons 'dagboekje' erop nakijk heeft ze meestal een humeurtje als ze een dag rust heeft gehad....gisteren dus ook. Nu is het zo dat ik meestal na een rustdag de stalhoudster laat longeren en dan die dag erop stap ik er weer op of ga ik mennen. Dan heb ik namelijk twee dagen achter elkaar dat ik niet naar stal hoef. En stalhoudster vond haar met longeren zo vaak tegen de draad in. Nu begrijp ik het beter, Bente houdt blijkbaar niet van rustdagjes, want nu had ik haar gister flink aan het werk gezet en vervolgens gaat het longeren vandaag heel goed.
Dus type werkpaard
@Frensie en als je straks weer aan het werk bent ben je er weer te weinig
hopeloos dat soort types...
@Tine is je boom al weg? Trouwens over bomen, zou het een idee zijn een zadel te overwegen met een verwisselbare boom? Zodat je dezelfde kunt gebruiken bij Thabor als bij Rembrand? Zoals je het beschrijft is Thabor gewoon smaller, zit dat voor jou ook prettiger maar is je zadel die van Rembrand (en dan zit het ook niet fijn bij Thabor). Met Rizanta had ik met rijden nog wel wat last van mijn heupen / bekken af en toe maar nu met Bente echt totaal niet. En ik heb toch echt al wel een paar keer behoorlijk lang op haar gezeten. Dan heb ik wel spierpijn (maar dat is echte spierpijn) maar geen pijn in mijn gewrichten. Komt puur doordat Bente smaller is.
En met mijn brede boom zadel op mijn haflinger kon ik dus een of twee weken nauwelijks de trap meer op als ik een uurtje had gereden
@Naaltje....en wat is het geworden?
@IT fijne vakantie! Geniet ervan.
@Cyclo86 endurance is echt zo leuk om te doen, heb het ook gedaan (klasse I en klasse II), mendurance helaas maar een keer mogen ervaren maar ik vond dat echt eenzelfde soort 'beleving'
was je wel goedgekeurd? Omdat het zulk warm weer was, waren echt geen fijne omstandigheden.
Voor de rest nog mensen vergeten
Moet zoonlief nu ophalen van muziekles en boodschappen doen plus hond uitlaten dus