xkmmtjeee schreef:Nou het mooie is dat de DA zei dat ik alleen de plekjes die hij kaal had gebeten moest behandelen. maar... lopen luizen niet gewoon over het hele lichaam? Ja je hebt plekken waar ze blijven zitten maar toch niet op een stukje van 5 cm??? Maar toen zei ze dat het onderhuidse luizen waren. En die injectie tegen luizen vond zei geen goed idee omdat 1 op de 1000 paarden er dood aan gaan en ze dus eerst met neocidol wilde doen. Maar ik heb nooit luizen gevonden.. Ook geen dode. Maar hij had wel erge jeuk.
tine10 schreef:Klinkt niet als een heel betrouwbare DA. Heb je niet een andere in de buurt, die je eens kunt raadplegen. Vind het erg onwaarschijnlijk dat als het luis is, je alleen plaatselijk hoeft te behandelen. Dan zou je ook geen dekens ed hoeven te wassen. Onderhuidse luizen heb ik nog nooit van gehoord. Heb ernaar gegoogled en daar komt het ook niet voor. Zou gewoon eens andere da bellen en ernaar vragen.
Idd.. Nou de DA waar ik zit zijn er meerdere in een praktijk. Veeartsen, dierenartsen, tandartsen etc. Maar ik zal is ergens anders om advies vragen of het wel klopt.[list=][/list]