[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yuri

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 08:08

Goedemorgen :D

Zometeen rondje rijden met mijn vriendinnetje, wel gezellig, daarna langs mijn opi. Ben benieuwd hoe het nu gaat, hij ligt in zijn laatste dagen :'(

Daarna even de laatste dingentjes aan de concourswagen doen, dan kan hij daarna de verkoop in. Hij is echt super de supermooi geworden maar ik wil geen 2 vierwielers aanghouden en mijn marathon is net ff lekkerder bij lange ritten en oefenmarathons natuurlijk ook.

Ga misschien wel kijken voor een andere tweewieler als deze verkocht wordt, jammer dat die van rivaldo (laura??) al weg is :(

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 08:09

Goeiemorgen!

Ach, arme Rafiki... :(:) Nou, bij Sun zat de chip erin voor hij er zelf erg in had, en dat terwijl hij met enten altijd ernstig op zn achterbenen staat en flink strijd levert.

VHU wat vervelend zeg. Maar kan me voorstellen dat je hiervoor kiest. Je moet tenslotte wel veilig en vertrouwd met je paardje overweg kunnen, en als dat niet zo is is het voor beide partijen niet prettig. Hoeft absoluut niet aan het paard te liggen, ook absoluut niet aan jou, maar de combinatie van paard en menner was hier dus niet 100%.

@tine, als het goed is sta jij nu je paard te zadelen :+ Of wellicht zit je er al op om in te stappen.

Verder lees ik over overleden paarden en over nieuw leven.
Veel mensen met omdraaiende paarden (favoriete plekjes zijn heel dicht bij een sloot...) en een bocht op twee wielen. (goh, zo maak ik al mn bochten... maar misschien had jij meer dan twee wielen aan je wagen? ;) )

Vanmorgen weer lekker NH-les geven, en dan vanmiddag gaat Zoë nog eens voor de wagen :D

Groetjes, Lacuna

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-10 09:17

VHU wat ontzettend jammer, maar wel begrijpelijk. Sterkte.

Lotte gefeliciteerd.

Martine gefeliciteerd dat je mee mag doen.

Veale heeft zich gelukkig nog nooit omgedraaid. Hij heeft wel eens scheef gestaan, maar dan is het voorwaats en hij loopt weer.

Gisteren is hij weer onder zadel gereden, gaat steeds beter. Vandaag weer. Zaterdag gaan we naar Havelte om te rijden, ook oefenen in een waterbak en zondag weer onder zadel

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 09:51

Lotte proficiat met de uitbreiding van de familie.
Rafiki die gechipt wordt
Vanhuisuit die de pony weer terug doet. Ik was eerlijk zelf even geschrokken over je beslissing. Misschien ben ik hier de enigste in het topic die er zo over denkt, maar geef je het met deze pony niet te snel op? Ik was er natuurlijk niet bij, en weet niet of hij gewoon geschrokken was of panisch was. Mijn reactie zou zijn: terug gaan naar de plek van het onheil aan de hand en hem aan het enge verkeer laten wennen.

Maar de beslissing is al genomen. Er staat trouwens op marktplaats een welsh merrie te koop. Er zit een foto bij waar ze in het tweespan staat.

Ik ga zondag naar de welsh keuring in Beringen (België). Petra haar veulentje Pol doet mee. Pol is bij mij geboren en heb ik terug aan de fokker verkocht. Ik ben dus echt benieuw om hem nog eens te zien.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 09:54

Verkeersmak ja blijft moeilijk. Ferro is wel verkeersmak maar al dat grote spul wat hier soms rondrijdt
(combines, spuiten, trekkers met mega karren) daar heeft ie het niet zo op. Het heeft ook wel
te maken met het vertrouwen wat hij van de menner krijgt. Ferro wil soms even een sprintje trekken.
Robijn loopt er fluitend langs die ziet ze niet eens. Maar daarintegen kan die weer uit zn plaat gaan van
een omgezaagde boom o.i.d.

Zoals hier al eerder werd gezegd het blijven dieren.

Nou ik ga lekker een rondje OP een paard rijden :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 09:59

Goedemorgen.
Zat inderdaad al in het zadel iets na 8 uur. Les ging heel fijn. Als hij zo loopt zondag, komt het helemaal goed. Helaas heb ik wel wat pech met een van de jury's. Maar goed, als ik heel goed mijn best doe, weet ik hem wellicht ook nog te overtuigen ;)

Nu even pauze en dan zo pony longeren. Wilde eigenlijk gaan mennen in de bak, maar de voegers zijn hier nu bezig en hun auto's staan wel erg in de weg. (kan kar niet buiten krijgen). Nu kan ik natuurlijk wel vragen of ze de boel aan de kant willen zetten, maar dat werkt voor hun weer lastig (aanhanger met zand moeten ze natuurlijk binnen handbereik hebben). Dus ik ga zo maar longeren. Wie weet kan ik zoonlief nog overtuigen om er even op te gaan zitten.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 10:15

SL: geconcoleerd met het paardje, maar wel weer een mooie troost dat er een baby om de hoek komt kijken.

Tine: Fijn dat je les lekker liep ik ga voor je duimen zondag.. zoals ik vaak hoor mooie punten en vaak winstpunten, dat zal deze keer toch ook wel goed komen?

yuri: mijn 2 wieler is er nog hoor ;) heb hem op mp staan maar ben niet echt super hard aan het adverteren. Als er iemand komt mag hij weg. Maar twijfel op dit moment wel erg.

Omdraaien doet rivaldo gelukkig niet echt voor de kar. Als ik er op ging en een buitenrit ging maken was het vaak nog wel is gevaarlijk. Stijgeren, naar huis rennen, achteruit naar het kanaal toe en staken. Puur eigenwijs.. maar nu hij veel buiten voor de kar gereden wordt is dat eigelijk wel weg. :D

Weetje wat ik erg raar vind mijn staleigenaar is vorige week op vakantie gegaan en heeft helemaal geen gedag meer gezegd. Misschien ben ik wel gewoon alleen zo opgevoed, maar ik ben altijd gewend netjes gedag te zeggen als je weg gaat van een stal en wilde met cake langskomen om iedereen te bedanken voor de leuke tijd. Maar hij heeft helemaal niets tegen mij gezegd is gewoon zo op vakantie gegaan. Uiteindelijk hoorde ik wel van degene die nu op stal past: ja ik moest van hem in de gaten houden of je je land wel goed uit gaat mesten voor je gaat.. grrr verschrikkelijk vind ik dat.. of ik daar zelf niet aan gedacht heb. Dat is toch juist netjes om te doen? Blijkbaar is de staleigenaar ook niet vergeten dat ik weg ging.

Gisteren vond ik het moeilijk om weg te gaan zaterdag, maar na zoiets denk ik weer het is beter zo.

lienepien610

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 11:34

L_Rivaldo ga je morgen over?
Wat een rare acties van de staleigenaar.. Alsof ie je nu verwijt dat je gaat. Ik hoop dat je het op je nieuwe plek beter naar je zin hebt!

Tine jammer dat je niet kunt mennen, maar inderdaad die lui gewoon ongestoord verder laten gaan.. Anders beginnen ze nog te mopperen ook dat je zo kunt zeuren :)

Jenna is net zo een als Robijn, grote trekkers, vrachtwagens en dergelijke maakt haar helemaal niets uit, maar we hebben wel bijna in de sloot gelegen vanwege een over-de-weg-waaiend blaadje!! Terwijl ze in de marathon gelukkig te druk bezig is met de route, daar kijkt ze helemaal niet naar aparte dingen. Zelfs een kletterende waterval middenin de hindernis is geen probleem. Af en toe vind ik het maar rare beessies.. :)

Net al het spul bij elkaar geraapt voor longeren en tandem voor vanmiddag. Neem zoveel mogelijk mee, ik weet niet hoeveel reserve spul hij heeft. Hij heeft wel mijn dubbelspantuig liggen, maar ik weet niet of die past want die pony's zijn groter. Dit tuig is echt op mijn pony's pas gemaakt.
Zal het een probleem zijn als ik de strengen van de voorpony met paniekhaken vastmaak aan het (vaste) uiteinde van mijn lamoen?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-10 11:47

Ben net gebeld door uitzendbureau, ben het niet geworden.
Dus weer op zoek naar wat anders.

Twee voordelen, huis is nog nooit zo netjes geweest en de studie heb ik tijd voor. Straks even leren en vanmiddag naar stal

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 12:08

ja er zijn veel dingen eerder al voorgevallen die 2,5 jaar dat ik er sta, mijn paard en nu ook tum staan er heerlijk.. veel buiten. Maar nu toch echt de stap genomen om meer rust te krijgen.. het was uiteindelijk niet leuk meer.. komt dat omdat ik jonger ben of vaak aanwezig ben dat je het meeste kritiek over je heen krijgt? Ik had altijd een houding van ik wil geen ruzie op stal want ik kom er elke dag. Maar het begon een beetje kleinzierig te worden de manier hoe ik aangesproken werd over een handdoekje of een pluk haar wat ik niet op de mesthoop had gegooit maar iemand perongelijk voor mij leeg gekiept had. Zoveel dingen.. dat is gewoon niet leuk.. ik ruim altijd alles op als ik weg ga.. maar bij wijze van spreken willen ze als ik aangespannen weg rijd en hij poept.. ik af stap (pony en kar alleen laat) en dat ik het naar de mesthoop breng. Tuurlijk ruim ik dat op netzoals alle dingen die ze me steeds verwijten..

Ik durfde nooit de stal te nemen om naar een andere stal te gaan, want ja sta er aardig goedkoop, paardje staat veel buiten enzo.. maar nu hij daar last kreeg van zijn luchtwegen en op mijn nieuwe stal een buitenbox is was de keuze om te gaan ietsje makkelijker.

Tallechie: balen zeg.. snap helemaal hoe je je voelt.. hier netzo.. maandag weer sollicitatie en hoor ik die week ook of ik uitgenodigd wordt voor 2de gesprek ergens anders.

Veel plezier vanmiddag bij het tandem rijden lienepien

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 12:53

@ Rivaldo: die winstpunten waar je over hoort is doorgaans bij het mennen, onder het zadel kost het me veel meer moeite om de punten te rijden. Blijkbaar toch de goede beslissing om bij die stal weg te gaan. Volgens mij krijgen meestal de mensen die het meest aanwezig zijn en het best voor hun paard zorgen, de meeste ellende over zich heen. Jammer. Ben wel heel blij dat ik van die ellende afben. Aan huis heeft soms zijn nadelen, maar ook heel veel voordelen. Kan het helemaal doen zoals ik zelf wil.

@ Tallechie: jammer van die baan, maar je studie gaat zo wel heel lekker snel.

Pony dus gelongeerd. Zoontje wilde er niet op, dus gezegd dat ik dan even ging rijden. Nou, toen stond hij heel snel naast me met zijn cap :D . Hij heeft lekker wat rondjes in de bak gestuurd (ik loop erachter met dubbele longe, hij houdt teugels (die nog gedraaid vastzitten aan keelriem, dus geen inwerking in mond) vast en "stuurt")

Nu even lekker paar uurtjes slapen :Z :Z :Z

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 13:20

laura, beetje raar van je oude staleigenaar

Yuri, sterkte met je opa

Ik mocht eerder weg op mijn werk.
dus ik sjees nu naar stal en ga nog even Rafiki wassen en denk ik even met wobbe een iniemieniestukje rijden (klein stukje is ook al rijden toch? :D)
Vanavond naar de bioscoop

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 13:59

Amigo terug. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben. Heel eerlijk, ik koop geen pony als ik dat met een ervaren pony niet getest heb. Maar als het gaat om een onervaren pony doe ik karakter een beetje testen, sleutel rammelen en gek springen. Bij Chicko klopte dat in ieder geval en bij Ydroj ook, ik had haar nooit gekocht op grond van haar ritselige karakter, inmiddels blijkt ze dit ook in het werk te hebben, dus voor mij geen geschikte menpony, ik wil pony's die zoals wien de 3e keer ingespannen lopen tussen 2 combines staan kunnen zonder te reageren.
Voorwaarde is dat de menner het paard bevalt.

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 14:41

@tine.
Is het geen idee om een stalhalster over het hoofdstel te doen, en daar de teugels aan de zijkanten te bevestigen? Zo deed ik het altijd toen ik ponyrijlesjes gaf met Sunny. Als ze dan echt goed sturen, krijgen ze het zelfs voor elkaar (vermits de pony een beetje mee wil denken natuurlijk) en omdat je zelf de scherpere inwerking op het bit hebt, kun je zo alle "verkeerde" hulpen weer opvangen zodat er geen ongelukken gebeuren.

Vanavond komen mn broer en een vriend van hem eten. Hun vriendinnetjes zijn samen op vakantie, dus nu zijn grote zus en haar vriend weer goed genoeg om ff een avondje op bezoek te komen ;) Vroeger zagen we ze elke donderdagavond, nu is het al maanden geleden dat ze er waren haha.
Nu moet ik wel verzinnen wat ik ga maken. Denk dat we de bbq of de bakplaat aanzetten, salade erbij en lekker chiabatta-brood ofzo :) Lang-leve-gemakkelijk-eten, haha!

Groetjes, Lacuna

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 15:40

Klinkt goed Lacuna, kunnen wij ook aanschuiven? :Y) Hier wordt het weer een ovenheerlijke maaltijd uit de magnetron. Maar goed, nog ca 6 weken, dan heb ik weer een keuken.

Vwb stalhalster is voor de toekomst een goed idee. Nu doet hij eigenlijk nog niets met de teugels. Hij wil wel sturen, maar doet nog niets :D Ik probeer hem nu eerst eigen te maken dat hij moet kijken in de richting waar hij heen wil gaan. Ik ben al lang blij dat hij er weer op wilde (op Rembrand wil hij wel altijd, mag ik zelf soms amper :P ). Was al bang dat ik er zelf weer op moest gaan klimmen, maar dat was gelukkig niet nodig (pony ook blij ;) )

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 15:46

ik heb toch maar niet gement... had geen zin haha

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:29

nou mensen wat een dag heb ik :D

's ochtends een berichtje van een vriendin dat Sil in het hek lag en raar liep! En dat op de dag van onze eerste menles! Ik vlug naar stal, maar gelukkig viel het mee! Klein krasje/verdikking op zijn binnenbeen, maar hij liep gewoon goed.

Dus even naar Bakker Bart gegaan om daar paar heerlijke broodjes te halen voor tussen de middag en voor naar mijn werk.
Eenmaal weer op stal leg ik de broodjes in mijn kast.

Nou toen les gehad met Sil :D de man is anderhalf uur bezig geweest met ons :D niet ander half uur gemend hoor :Pmeer met tuig bezig geweest enz.
Sil blijkt echt enorm licht en zacht in de mond te zijn. Ik had het probleem elke keer, dat als ik een bocht maakte, sil stil ging staan of langzamer ging lopen. Nou blijkt dit dus te komen doordat ik te veel druk op de teugel zette tijdens een bocht :P
Een klein kneepje in de teugel is al genoeg om sil de bocht door te laten gaan.
Toen ik dat doorhad liep hij echt super :D

Nou na me les sil lekker te eten gegeven spullen opgeruimd, nog een beetje na kletsen met wat mensen. Kom ik bij me kast...
Broodjes weg :( Heeft de hond van stal ze op gegeten!!!
Morgen ga ik dus mooi 5 euro halen bij de staleigenaar :P

Zo nou even relaxen en dan vanavond weer werken tot 01:30

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 17:51

Ik heb weer wat gemist...
Veel over al dan niet verkeersmakke pony's, een staleigenaar die zeer vreemd doet (dan zou ik blij zijn dat je daar weg bent Laura), een hond die broodjes heeft opgegeten, Sil die raar liep maar uiteindelijk bleek hij best normaal te lopen, zoontje van tine die niet wou rijden maar toen plots wel, ...

Ik ben vandaag weer een ritje gaan maken met Romeo. Hij heeft nu 4 volle dagen rust gehad, dus mocht een klein ritje wel. Mijn nieuwe groom is mee geweest, het is erg goed gegaan. Er zijn wel veel dingen waar ik op moet letten, zo was ik bijvoorbeeld vergeten te zeggen dat ze voor Romeo moet blijven staan tot ik zeg dat Romeo vooruit moet gaan. :Y)
Ze had eerst heel erg veel schrik, maar dat is erg verbeterd, Romeo was zoals gewoonlijk erg braaf. Onderweg heb ik wel ontzettend veel bang gehad. Er een man met zijn 2 honden aan het spelen, 1 border collie en 1 herdershond. De man(die wij niet zagen staan) had een stok gegooid, de honden gingen die halen en ze kwamen tegen een volle snelheid op ons af gespurt.(smal bosweggetje, links en rechts van ons was maar een halve meter ruimte, de honden liepen in het midden van dat wegje) Ik dacht dat ze wel zouden stoppen op een bepaalde afstand, maar nee hoor, ze bleven volle gas op ons afkomen. Helemaal niet kwaad bedoeld, staartjes waren omhoog, ze keken heel blij van: "Kijk wat wij gevangen hebben!!! Speel je mee?" Maar Romeo stond te beven van de schrik, als ik de voorrem niet had ingedrukt had hij rechtsomkeert gemaakt!(wat ik wel begrijp, als het ging, had ik ook rechtsomkeert gemaakt om te gaan lopen :D Ik heb Romeo ook helemaal niet gestraft, mijn hart ging zelf ook enorm tekeer!) Ik denk dat ik ongeveer meer schrik had dan Romeo, zo bang ben ik zelden geweest, die honden wilden maar niet stoppen :+
Gelukkig riep het baasje op tijd en liepen de hondjes kwispelend naar hun baasje.

Bij thuiskomst zag ik dat 1 wondje van de oogkleppen erger was geworden. Ofwel rij ik nu niet meer tot ik een oplossing heb, ofwel ga ik proberen om met een gewoon hoofdstel zonder oogkleppen te rijden, zo kan het in ieder geval niet verder. Ik heb het goed ontsmet en de vliegenkap opgedaan, zodat er zeker geen vliegen aan kunnen. Het bloedde niet, het was ook nog niet waterig(dus nog niet echt open) maar het oppervlak was groter geworden, de haartjes waren volledig weg en het zag erg roze.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-10 18:26

Jenkins heeft een avontuur beleefd met Sil en met broodjes.

Zoon van Tine wilde eerst niet rijden, maar toen moeders zei dat ze anders op de pony ging wilde hij wel.

Laura heeft een vervelende staleigenaar. Wees blij dat je er vanaf bent.

Ivystoeter wilde mennen maar had toch geen zin

SL heeft heel wat beleefd en romeo heeft een wondje. Ik weet helaas ook geen oplossing.

Veale is weer gereden. Ging mooi ontspannen, maar wil 1 kant toch niet helemaal inbuigen. Als je de teugels op gelijke spanning zet, loopt hij scheef. Dus maar even weer wat meer longeren.

Ik ben met een hyvespagina en website bezig van onze stal.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 18:59

@ tallechie: komt wel in orde met dat buigen, veel eraan werken. ;)

Die nieuwe groom van me gaat met me mee zoeken naar een ponyruitertje. Volgens haar moet ik gewoon naar een les van de ponyclub gaan, daar een selectie maken en eens rondvragen. Ze zei dat zulke ponyruiters wel vaak weinig tijd hebben, maar gezien ik graag alles zelf wil doen (borstelen, opzadelen,...) en enkel het rijden aan iemand anders wil (lees: moet) overlaten, lijkt het voor haar wel mogelijk dat er wel ervaren ponyruiters zijn die wel op Romeo willen rijden. Volgens haar zullen er zelfs ruiters zijn die Romeo mee op wedstrijd zullen nemen omdat het zo een geweldige pony is. Voor mij is dat allemaal prima, zolang ik maar mee kan. :Y)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 19:30

@Babs
Citaat:
Mijn reactie zou zijn: terug gaan naar de plek van het onheil aan de hand en hem aan het enge verkeer laten wennen

Ik ben er ondertussen wel uit waarom ik er zo slecht mee om kon gaan. En aan de hand was nauwelijks een probleem dus met aan de hand dingen doen lost het probleem dat ik met hem had zich niet op. Wat werd gezegd de combi klikte niet, we waren in het verkeer dus echt geen goede match.
Ik maak met de paarden waar ik mee men ook best wel allerlei situaties mee. Zarah bijv is een vrij jong paard wat af en toe nogal heftig kan reageren en dat doet ze door hard weg te willen rennen, je moet heel nauwkeurig doseren anders gaat ze springen voor de wagen enz. Nolanda vindt tractoren en vrachtwagens heel eng en is tegelijkertijd zeer voorwaarts. En toch vind ik dat de leukste paarden om mee te mennen. Als ze heel terughoudend worden kan ik daar dus niets mee / dat vind ik dus 'eng'. Dan word ik zelf ook afwachtend en is het mis. Terwijl als ik van die snelle types heb ik het gevoel heb dat ik ze goed aankan. Amigo is het type dat terughoudender word en ik moet eerlijk zeggen, ik denk nu dat ik daar dus niet meer om kan gaan. Was met mijn haflinger ook zo, die bleef ook staan, dan verstijfde ik en was het bal.

Vandaag bijv bij een pony wezen kijken en gemend die super voorwaarts was en dat ging direct hartstikke goed. Ook totaal niet het gevoel dat ik het niet in de hand had of wat dan ook. Trouwens erg leuk, door het bos, langs de weg, langs een of ander evenement, door waterplaatsen heen. Han was ook mee en hij vond het ook leuk, gelukkig. Was weer over de schrik heen.

Dus ik hoop dat ik in ieder geval erachter ben wat bij mij past.... pfff het blijft lastig een passende pony te vinden. Moet passen bij mij, bij de andere pony's, bij kinderen enz enz }:0 En dan heb ik ook nog een idee over tweespan. Maar goed, al doende leert men hoop ik dan maar.

Tallechie en Lotte bedankt voor de samenvattingen ;) HOe is het met Zhora?

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 19:38

@ VHU: met Zhora gaat het al een stuk beter. Er zijn momenten dat ze het nog moeilijk heeft met ademen, maar ze voelt zich voor de rest weer prima. Ze plaagt Zoë weer, rent weer achter de kat aan (die dat niet zo apprecieert :o ), loopt me weer onder de voeten en letterlijk op de hielen(met dat beest moet ik iedere stap gecontroleerd zetten, anders lig ik tegen de grond :+ ), ze kwijlt me weer helemaal onder,... :Y)
Ze eet en drinkt ook weer normaal en ze houdt alles binnen, doet me plezier om te zien. Ik ben woensdag en donderdag naar de da moeten gaan voor antibiotica, morgen nog een keertje en dan gaan we verder zien.

Ben je op zoek naar een nieuwe pony, of wacht je er nog even mee? De pony waar je vandaag was, was het een potentiële nieuwe aanwinst? Goed dat je weer over de schrik heen bent, kan me voorstellen dat het niet aangenaam was om met de schrik op de wagen te zitten.

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 19:53

Zo hoop bij te lezen!
Dat lijkt me inderdaad wel heftig hoor SL, in het nauw gedreven door een paar zeer enthousiaste honden, je weet het toch maar nooit.

@ rivaldo, super dus ik kan hem in de gaten houden :P
Wil er graag zo een hebben maar moet eerst mijn concourswagen kwijt. Die gaat dit weekend de verkoop in. Maar ik dacht dat je afgelopen donderdag al kijkers zou hebben dus dacht dat hij vast al weg was haha.

Ik heb rondje strand gereden met mijn fjordenkind :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 20:50

Wat heerlijk Yuri rondje strand! Ook lekker even uitwaaien ivm je opa :(:)
@S_L super dat Zhora weer is opgeknapt, gelukkig maar.
En vwb nieuwe aanwinsten, ik ben wel heel actief aan het rondkijken, we hebben er vandaag zelfs een paar gezien, op twee adressen. Het is ook vakantietijd dus je hebt er de tijd wel voor om rond te kijken. Maar ga pas kijken als ik echt denk dat het wat zou kunnen zijn. Die pony waar ik ook mee heb gemend was erg leuk, die andere pony's vond ik toch te jong en te onervaren. De andere ervaren pony die we wilden bekijken op dat adres was alweer weg. We willen trouwens wel echt een ruintje. Maar de kleur maakt mij nu niet meer zoveel uit, dat heb ik dus wel losgelaten.

Het mennen zo door het bos en die zandweggetjes, lekker galopperen enz, door dat water dat was echt wel supergaaf hoor.

@Tine, wat leuk dat je zo met je zoontje aan de slag bent geweest. Han wil echt niet meer op een pony zitten :roll:

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:49

vhu, als jij maar weet wat bij je past en inderdaad geen klik dan houdt het op. Ik heb niks met de rillerige types die weg springen, geef mij maar een freezer. Die op de plek bevriest.