[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Belker

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 20:48

Mooi verhaal VHU. Wie had je er bij?

Sterkte Tine en Biancacoo.

Ik ga morgen weer bij Stippel langs.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:29

Dit was bij www.anichi.nl ze is behalve instructrice ook energetisch therapeut voor mens en paard.

puttertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 23:13

Zooooo gaaf .. *\o/* *\o/*

Vandaag voor het eerst thuis met Murrie gemend.

Voor zijn eigen wagen en met zijn eigen tuig

Afbeelding

Mijn men instructeur heeft alles nagekeken en alles goed afgesteld..en meegereden...

Afbeelding

Murrie was echt SUPER braaf wat ben ik trots op mijn STER RUIN...( zondag ster geworden op de ICS keuring)

Hopelijk komt de zomer snel en kunnen we met alle men dames gaan mennen...
Ik heb zo veel geluk met vier van die geweldige men vriendinnen en met onze geweldige paardjes te kunnen mennen

Groetjes Diana

Ga weer onder de lees steen zitten :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 06:36

Zeker een mooi verhaal. Ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 07:10

Super Puttertje. Geniet ervan.

Ik kreeg appje dat mijn wagen klaarstaat. Vanavond komen we thuis, morgen gaan we hem halen *\o/*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 08:16

Wat raar, zie nu achter pc dat er veel meer berichtjes zijn dan op mijn telefoon te zien waren.
Puttertje, wat een knapperd. Veel veilige ritten toegewenst
Belker: dat is mooi nieuws

Net de ponys al gelongeerd en zo Rembrand even mennen. Zit te wachten op wasmachine, kan komen tussen 8 en 18...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 08:19

Vhu, het is allemaal logisch...als je het weet...herken er veel van...mijn Vamor..was levensgevaarlijk volgens velen....maar ik heb nooit het gevoel gehad met hem in gevaar te zijn....dat was mijn soalmate....heel bijzonder..
Leuk dat er nu veel op zn plek valt..superfijn !
Puttertje, wat een gaaf paard is Murrie !! gefeliciteerd met STER, cool, _/-\o_ en wat goed dat het zo goed gaat, genieten hoor !
HT, mooi als je zo'n paard hebt gehad..die echt bij je past he ?!....die vergeet je nooit meer..
Tine...ruim begrip..tussen 8 en 18....lekker dingen doen vandaag..en dan komen ze vanzelf dus..kalm aan maar..
Belker,oeh, spannend..ik ben benieuwd naar je nieuwe wagen, post je later van de week dan een foto ?

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 08:40

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voor de mensen die ik niet op FB heb. Paar plaatjes van kamp. Eerste is tijdens dressuurles van Itz Grijpstra, 2de Det in het span met Bertus (heel erg vol familie, zelfde vader en de moeders zijn volle zussen) de laatste all time favorite de waterbak!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 08:43

Mooi! puttertje!

Wagen voor Belker!

Wasmachine voor Tine!

WoW, wat gaaf, Ips; echt geweldig en mooi span!

Ik vergeet vast heel veel mensen, maar gaat allemaal nog beetje moeilijk!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 09:16

Ips. Gave foto's ! Wat leuk dat jullie ook 2-span gereden hebben..en dat nog wel met broer/zus. Cool.
Waterbak in echt super.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 10:36

Gave foto's <3 <3 <3
Ava sterkte

Kreeg net sms dat ze rond 11.35 hier zouden zijn. Ze rijden nu net weer weg, dus ga maar eens boekje lezen en rit draaien, dan kan ik zo boodschappen gaan halen.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 12:55

Broer is wel ongeveer 12 cm groter als Det maar op deze foto is dat net niet te zien :D
Wel fijn dat je een tijd hebt gekregen Tine. Hoop dat ie inmiddels ook gearriveerd is :P

En over zweverige dingen. Een vriendin van mij doet ook contact met paarden via foto's enz. Ik ben redelijk nuchter maar ze weet het echt! Ik had haar dingen gevraagd over een paard van een andere vriendin die zij niet kent. En hele gedetailleerde dingen, zo had ze het over een blauw ruitje (jas was geruit en dekje blauw, niet geheel kloppend maar kom er maar op!) En zo grappig ze vind het zelf helemaal geen gave of iets. Iedereen kan het volgens haar alleen we staan er niet voor open.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 16:04

Prachtige foto's en belevenissen van Puttertje en Ips <3
@Puttertje gezellig als je ook af en toe meekletst hoor :j

Zo zeg... ik heb net een behandeling van 2 uur achter de rug met 3 wortelkanaalbehandelingen :oo en nu hopen we maar dat de kaakontsteking die er zit/zat weg is/gaat...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 18:15

Pfff, ik voel met je mee. Weet helaas heel goed wat het is. Heb 10 jaar lang getobd met een ontsteking in wortelkanaal. Hopelijk is het nu goed schoon gemaakt.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 19:11

Heel veel sterkte, Vhu; ik duim met je mee dat nu alles in orde is.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 10:55

Zo vhu. ....Hoop dat je er vandaag niet te veel last van hebt.... :(:)

Vanmorgen kort stukje gewandeld..in een gebied wat ze heringericht hebben. .met een beekje.
Erg mooi allemaal waterlelies en een bloemrijke akker met korenbloemen klaprozen kamille ganzebloemen en nog veel meer. ..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 11:10

Bianca heerlijk gewandeld.
Ava gaat het nu wel weer iets beter?
VHU: kunnen slapen vannacht?

Hier is het weer eens flink aan het regenen, ben er echt wel klaar mee eigenlijk.....

Zo grappig, ben dankzij zoonlief helemaal fan van de muziek van Matt Simons. Zoonlief luistert vaak muziek als hij met zijn huiswerk bezig is. Vaak naar Marco Borsato; die heeft een prachtig duet gemaakt met Matt Simons en dan gaat de pc automatisch over op andere nummers van die cd. Gisteren dus maar bij bol.com 2 cd's besteld en nu al binnen, dus kunnen straks ook lekker in de auto ernaar luisteren.

Ik kwam vanmorgen op fb filmpje van vorig jaar tegen, waarbij zoonlief en ik lekker een aangespannen rit maken in het bos. Dat is al lang geleden, zijn nu eigenlijk aldoor onder het zadel aan het rijden, omdat zoonlief moet oefenen voor het ponykamp (hij vindt buitenrijden met Sam nog steeds spannend in het begin) Maar als hij straks op kamp is hoop ik dat bijrijdster met me mee gaat!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 14:49

Klinkt prachtig, Biancao!

@tine: ken de muziek niet. Zou leuk zijn als je bijrijdster mee zou gaan. Het gaat hier helaas alles behalve beter en er komen steeds meer dingen bij.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 15:05

Pfff Ava, nog meer. ... je had al zoveel

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 17:31

Ava, er was een heel akker vol gerst denk wel 5 hectare,..het pad loopt middendoor..en alles was omgewaaid....grappige is,...en zit ook veel kamille en klaprozen en de paarse korenbloemen in die akker...Dus een gele deken, met rode witte, en gele en paarse en roze rechtopstaande bloemen...De bloemen hebben die strijd echt gewonnen..hahaha.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 18:05

Oeh, zonde voor de oogst, maar prachtig zo met die bloemen!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 18:20

Pittig Ava, heel veel sterkte.

Biancacoo, gaaf he zulke akkers met al die bloemen.

Soms zijn de FB herinneringen leuk Tine. Super dat hij zo voor ponykamp oefent.

Sterkte VHU, heb je goede pijnstillers en AB gekregen?

Ik ben weer thuis. Het uitstrooien van mijn vader was niet moeilijk. Wel het weer terug zijn na een jaar na diagnose kanker. Vooral het besef van de impact van alles. Gelukkig ook veel mooie dingen en lekker de tijd samen. En natuurlijk vooral genoten van de allerlekkerste salame friulano. Ik wil weer terug :Y)

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 18:23

Oh en vergeet ik helemaal de super afsluiting bij Reedhills Fast 'n Furious
Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 19:06

Dit is een akker van staatsbosbeheer, het gerst zal niet worden geoogst denk ik..is puur voor grondverschraling denk ik....het moet bij het gebied van de beek herinrichting gaan horen...
oh ja belker, je bent bij je stippel geweest, wat is hij al groot ! Indrukwekkende reis dus belker... :(:) maar ook erg mooi.

Tine, is wel spannend voor je zoon straks met Sam op kamp

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 19:15

Citaat:
Tine, is wel spannend voor je zoon straks met Sam op kamp

Dat is het zeker, maar goed, hij wordt te groot voor Amerigo en Sam doet het tot nu toe echt super braaf, dus komt vast goed. Als we hen wegbrengen zal ik wel even goed vertellen aan de leiding en als het nodig is, kom ik de eerste buitenrit anders mee met Rembrand. Dat is het voordeel dat het in de buurt is.

Hij heeft vanavond weer super fijn gereden bij de priveles, als hij dit vasthoudt tot en met de kampioenschappen.. :z :z :z