@Gem, uiteindelijk wel geslapen maar toch maar overgegaan op andere slaaptabletjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, buikgriep door oppaskindjes, gelukkig zijn de mannen naar ballet geweest en de commando's.
.
, dan zijn we echt rommelkonten, hier

Wiske helpt hierin erg mee, is erg lieve en fijne hond. Fantastische hond om lange wandelingen mee te maken (wat ik zo graag doe, waarom ik ook al vanaf het moment dat ik uit huis ging een hond heb, eerst Tex, toen Mies en nu dus Wis)... maar ach, de as om uit te strooien staat er nog, wilden we afgelopen week doen, maar was dus te snel. Komt wel, maar heeft tijd nodig ...
plus doorgebroken jaarlingen
hoop dat ze allemaal nog 'heel' zijn ... en o ja nog iets over rose tabletjes
tine10 schreef:LS: is het ventiel van je luchtvering wellicht vies of zit er een vuiltje in? Wat met een band kan, kan met een balg ook. Ik kreeg na de onderhoudsbeurt op mijn kop dat ik de ventielen van de balg niet goed schoon had gehouden.
daardoor merk ik dat ik het eigenlijk niet lastig vind een vdh parcoursje te onthouden. Het zijn wel mega veel poortjes, dat wel. Maar meestal zit er toch wel op enig moment iets 'logisch' in bijv. 2x linksom, dan 1x rechts, paar keer links en weer rechts of zoiets. Zo probeer ik het dan maar te onthouden .... dus kijken waar iets van logische patronen in zitten.
). Vooral heel erg wennen en een bak informatie die je over je heen krijgt. Hopelijk gaat het OV morgen wat soepeler, want vandaag was het een zooitje...
je reed sommige pionnen gewoon aan en de bal wankelde en wiebelde en toen de pion weer omhoog stond, lag de bal er nog steeds op