[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:19

oef Gem :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:24

... altijd heftig zoiets Gem... ook al is het je eigen keuze sterkte deze dagen.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:39

Zo gem dat is dan ook snel gegaan !!! Ga je nu op zoek naar een menpaardje of nu gewoon
even niets.

Ik ben planning aan het maken voor de SGMW en D&V wedstrijden aankomend buitenseizoen is altijd
een hele planning.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:40

VanHuisUit schreef:
Mag een menschort ook Inowa? Da's niet zo moeilijk te maken en in feite een 'wikkelrok' :)*

Heb het papier er even bijgepakt. Het is een Orlando en vader van de moeder is Bora ox. Ik zie geen Offem's :7

Zal ik jou eens zeggen dat je daar (iig voor de helft) een heul leuke afstamming hebt? Orlando stond met stip op één op mijn lijstje wanneer ik Ster nog eens had willen laten dekken!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:42

Gem wat fijn dat ster een goed tehuis heeft gevonden.
Nu op zoek naar een rijpaard?

Wij hebben op stal een new forester x arabier staan, ook leuk beestje, staat te koop

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:44

@Gem :(:)
@VHU leuke pony,volgens mij een grappig diertje.
@tine je weet toch wel dat je wedstrijd goed was.Heerlijk de ruimte bij het parkeren,lekker warme kantine tijdens koude dagen met warme chocomelk *\%/* en 2 prima bakken en ook nog een goede inrijbak.Oh ja en heel snel de uitslagen.Kortom ga lekker door.Dan vind ik het zelfs niet erg om een uur in de auto te zitten om in onstwedde te komen.

Vandaag weer druk met de administatie geweest,liep een beetje achter en dat is weer bijgewerkt.Weer een beetje overzicht gekregen.Ook nog even in de keuken aan het schilderen geweest.
Helaas niet naar menles vanavond.Onze auto moest voor de apk en ja door het weer druk bij de garage en is hij nog niet klaar.
Dan maar niet.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:45

Maisie en Tall: ik ga idd zo snel ik uit mijn dipje ben, op zoek. Heb wel al een bezichtigings-lijstje MP en SH links, maar boven aan dat lijstje staat de 3-jarige Voice (ja, een ruin voor dit merrie-mens :P ) van Happytime en een paard dat ik al langer ken, en die als enige van het lijstje al beleerd is voor de wagen.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:15

Paardje van ht is leuk! (dit ff tussendoor hihi)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:21

Oeh...Gem...op de telefoon er zo overheen gelezen...dubbel gevoel zo zeg....
wel gaaf dat je al een lijstje hebt ! ik ben benieuwd, veel plezier met vinden van het juiste paard.
verder....ik lees wel, maar reageer even niet...sorry... ^)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 21:38

Citaat:
Zal ik jou eens zeggen dat je daar (iig voor de helft) een heul leuke afstamming hebt? Orlando stond met stip op één op mijn lijstje wanneer ik Ster nog eens had willen laten dekken!

:+ typisch geval hier van een koe die een haas vangt of zoiets dan .... wat grappig wat ik zeg ik heb er totaal geen verstand van. Bij de moeder lijn zit ergens Robert E Lee die ken ik dan wel weer, maar dat is een Arabiertje.

Maar op papier men je niet dus we zullen het wel zien. Ik heb met deze en met Blondie totaal geen haast en geen ambitie. Wil gewoon relaxed bezig zijn op wat voor manier dan ook met 't peerdenspul.

Wat leuk dat je bij het paard van HT gaat kijken :j

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 22:22

@VHU, wat een leukerd project X :j en wat fijn dat je een positief sms-je hebt gehad :D
@Gem, ook al is het jouw keuze :(:) ik vind Ster een erg aansprekend dier voor de wagen :j

Verders nog niet bijgelezen :o ...morgen Brutus ophalen pffff wat baal ik van die sneeuw -O-

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 22:55

:(:) ollie.
Doe je wel voorzichtig?

Duimen jullie voor mij even mee? Morgen zou ik een kijker hebben voor mijn menwagen.. Alleen in verband met het weer etc.. Naja, je snapt het wel.. Ik hoop dat het doorgaat. Ik zou me erg prettig voelen als ik de wagen verkocht heb € :)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:13

Aks: bedankt voor de handremtip. Ben net weer de kou ingegaan om hem eraf te halen. Ennuh, kan je straks dan niet meer mennen?
Ollie: doe je wel voorzichtig. Wel fijn dat hij naar huis mag, neem aan dat het dus goed gaat met hem.
VHU: lijkt een goede ruil gemaakt te hebben. Zegt me allemaal niets. Zit niet zo in de afstammingen, heb 3 ruinen, dus hou me daar niet zo mee bezig. Ook iedere keer als we paard gingen kopen niet naar afstamming gekeken. Alleen maar naar karakter en beweging.
Biancacoo: is vast blij met dit weer en flink aan het trainen
Gem: wat een verrassing. Zal wel raar gevoel zijn.
Baudy: nou 6 april en 11 mei staat de warme choco weer klaar hoor :9k

Nu ga ik snel onder de douche en naar bed. Weer klappende koppijn.
Maar les ging goed, was alleen, dus lekker proefje kunnen oefenen.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:17

hehehe, graag gedaan tine! :)
Ik kan nu ook al niet meer mennen :) Wagen staat op mijn werk nu. Was op mijn nieuwe stal geen plek voor :)
En voorlopig komt er inderdaad geen wagentje voor terug :) Dus niet mennen. Lange lijnen zoals afgelopen weekend is het hoogst haalbare :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:20

Vind je dat niet ontzettend jammer?

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 07:08

ik ga duimen aks, hoelaat (zouden) ze komen?

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 07:51

@Gem, klinkt als een fijn huis voor Ster. :(:) dubbel gevoel
@aks succes met de verkoop
@ Ollie Doe voorzichtig, anders haal je Brutus maar een dagje later op. Hij wordt vast goed verzorgd daar.

@vhu
http://www.stal-koetsiershoeve.nl/c-933648/orlando/
Orlando is een kampioenshengst in NL en Duitsland. Loopt zelf ZZ licht en fokt hele goede gebruikspony's, die goed presteren in de Z dressuur. Geen verkeerde Pappa, met goede cijfers voor gedrag en gangen.
Wie weet, heb je er wel een hele fijne menpony aan.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 08:05

@vhu: Net een pony minder komt er weer 1 terug! Wel een ontzettend leuk ding zeg! Echt zon type waar ik op zou vallen, hahaha! Erg fijne bak heb je ook, zo te zien!
@inowa, welkom nog! En beterschap!
@maisie, Wat leuk dat jullie sneeuw hadden! Hier alleen -6, maar geen zuchtje sneeuw...
@janouk: Wat balen van het hoesten! Heb je al kruiden geprobeerd? Cas heeft ook een hele tijd flink gehoest, na 2 weken kruiden (fenegriek, knoflook en anijs geloof ik) door het voer is hij opgeknapt!
@frensie: Jeeeetje wat een supernieuws! Wat ontzettend fijn dat het gat is opgevuld!
@tallechie: Ohoh, geen goed nieuws van de dokter gehad of konden ze niks vinden?
@gem: He wat jammer! :(:) Maar klinkt wel als een goed huis!
@akshay: succes met de verkooop!

Hier een vroege vogel... Al vanaf 5u klaarwakker, dus er maar uit en aan school. Echt ontzettend druk, veel verslagen die ingeleverd moet worden en tentamens die gemaakt moeten worden.

Helaas wel een pols met pijnlijke steken (die een paar sec. aanhouden) als ik hem gebruikt... Vanavond maar weer bij Cas kijken en morgen maar weer oefenen met het tuig! Slee staat al klaar dus hopenlijk kan ik deze week nog sleeen met hem! Palletje trekken ging goed, sleetje moet dan niet heel veel verschil maken. Zeker als ik de strengen vast houdt, ipv vastmaak aan de zweng!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 08:32

Hier geen extra sneeuw gevallen, maar ik kam wel met mijn kar trainen nu alles hard is.
Ik had nog 1 wedstrijd over 2 weken maar die heb ik afgezegd, de reu had weinig energie vorige week.
Ze hebben samen alleen maar top tijden gelopen, dus ik heb gekozen om alleen nog thuis te trainen met ze, hoe lang moet je doorgaan voordat het mis gaat met zo'n jonge hond......dat wil ik voorkomen dus gelijk zonder druk thuis trainen. wedstrijd is ook maar bijzaak, maar wel supergaaf als je honden heel erg goed lopen.
Aks voorlopig niet mennen, jij doet zo veel met didd's geeft niets.
Gem ik hoop dat je je kar verkopen kunt.
Juangi mooie samenvatting! Balen van je pols.

Verder kan ik nog slecht wennen aan thuis zijn, uitzicht op werk is er niet. Kan mijn draai nog niet vinden.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 09:11

tine10 schreef:
Vind je dat niet ontzettend jammer?

Ja en nee :)
Ik kan met mijn huidige kar niet meer uit de voeten. Mijn rug trekt het niet meer, die houding :)
Bovendien kan ik het geld goed gebruiken :)

Moest een keuze maken, en in deze kan ik me best vinden :) Heb m'n wagen al vanaf mei ofzo te koop staan :)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 09:32

er ligt hier overigens véél sneeuw :) Ik hoop dat bezichtiging menwagen doorgaat :) en ik ga vanmiddag lekker spelen op stal :))

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 09:36

Hier wederom een hele slechte nacht.... weet niet meer wat ik moet doen....

Straks zelf naar he ziekenhuis.

Hier ligt geen sneeuw

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 10:24

en helaas... doordat nederland spontaan in paniek raakt van sneeuw ^) lange file's.. En dus geen verkooppoging voor kar..
*bummer*

Nou, hop aan de stagewerkzaamheden :)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 10:44

Hier maar heel weinig sneeuw, helaas -O- .
Maar paar kilometers verderop toen ik dochterlief naar school ging brengen dus echt helemaal niets, al die mensen keken vreemd naar mijn auto :') .

Nu koude voetjes, want te lang buiten gekletst, man van 87 die wandelt echt 4!!!!! uur per dag met z'n hond.
Ik kom hem dan ook echt overal tegen, kilometers van huis, hij traint ook met zijn hond voor de sociale contacten, van de hond, niet van hemzelf :D , omdat hij de hond geen roedel meer kan bieden, omdat hij te oud is om er nog 1 bij te nemen, tjee, alle respect _/-\o_ .

Ik had gisteren trouwens heel netjes gereageerd en een heel verhaal getypt..., weg :(

@Tallechie: meteen ha bellen :(:)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 10:57

weinig sneeuw? hier net voor de 3e keer de tuin geschoven :P was weer dik 3 cm :)
En de vlokken zijn groot geworden nu!!! :) Ik hoop zo dat Dids mooi schoon is vanmiddag en 'k lekker in de wei kan spelen :+: