Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
VanHuisUit schreef:Mag een menschort ook Inowa? Da's niet zo moeilijk te maken en in feite een 'wikkelrok'![]()
Heb het papier er even bijgepakt. Het is een Orlando en vader van de moeder is Bora ox. Ik zie geen Offem's
en 2 prima bakken en ook nog een goede inrijbak.Oh ja en heel snel de uitslagen.Kortom ga lekker door.Dan vind ik het zelfs niet erg om een uur in de auto te zitten om in onstwedde te komen.
) van Happytime en een paard dat ik al langer ken, en die als enige van het lijstje al beleerd is voor de wagen. Citaat:Zal ik jou eens zeggen dat je daar (iig voor de helft) een heul leuke afstamming hebt? Orlando stond met stip op één op mijn lijstje wanneer ik Ster nog eens had willen laten dekken!
typisch geval hier van een koe die een haas vangt of zoiets dan .... wat grappig wat ik zeg ik heb er totaal geen verstand van. Bij de moeder lijn zit ergens Robert E Lee die ken ik dan wel weer, maar dat is een Arabiertje.
ollie.
Wagen staat op mijn werk nu. Was op mijn nieuwe stal geen plek voor 
Dus niet mennen. Lange lijnen zoals afgelopen weekend is het hoogst haalbare
dubbel gevoel
Maar klinkt wel als een goed huis!
Ik hoop dat bezichtiging menwagen doorgaat
en ik ga vanmiddag lekker spelen op stal
.
.
, omdat hij de hond geen roedel meer kan bieden, omdat hij te oud is om er nog 1 bij te nemen, tjee, alle respect
.
was weer dik 3 cm 
Ik hoop zo dat Dids mooi schoon is vanmiddag en 'k lekker in de wei kan spelen