ze belden om 10 voor half 3, dus kon haar nog net op halen voor ik zoontje van school op ging halen..ze is heul groggie natuurlijk ..ze ligt in huis...wat zal manlief mopperen...
maar ze is echt nog half in narcose..en het is nog koud buiten, dus ze mag hier wel wakker worden.ze hebben alleen inwendig gehecht, het bloed niet, ziet er keurig uit, en alles was goed gegaan.
nu duimen maar dat ze niet gaat likken en trekken aan de snee..ze heeft geen kap ofzo.
tallechie..de meeste leveranciers die verkopen wel tuigen maar hebben weinig verstand van leer onderhoud, en stikselonderhoud..
vet is ook niet super voor je leer, af en toe....2x per jaar is wel genoeg..
vhu...sterkte met je werk...en met je voet....en met je hoofdpijn...
prinsjeh, leuk dat de fokker zo enthousiast is !

daarna nog de stallen gedaan, hooi er voor en bix in de baken en toen was het half zeven en hebben we nog heel even tv gekeken en hadden we om half 8 les bij harry thuis.
) in het vooruitzicht heeft veel plezier en succes!
Dat zadelzeep heb ik trouwens nooit helemaal begrepen
En dat bordje gelezen. Om om te draaien en terug naar huis te gaan. Vandaar dat ik die weet
Maar Koos deed het écht super en wist dat mooi 'om te buigen' of liet zien dat ze niet té snel met hun oordeel klaar moesten staan (bijv direct kinketting strakker etc...). Ik vond het weer super leerzaam en ga hier lekker mee aan de slag....
. Hij is voor mij, zijn gewicht in goud waard zeg ik wel eens... hij heeft me zoveel goeds gebracht
Maar ik wil helemaal niet weg bij mijn huidige stal..... 

als ik t geld had, had ik meteen je pony kar gekocht...