Koetsenbeurs....neeeeee, daar moeten we juist niet heen
@Buckje hoop dat het gaat werken de spalk....wat je beschrijft alles willen, niet kunnen tja, hoe herkenbaar
Citaat:
@ VHU: inderdaad, verzorgers zijn een ramp, kost nog meer energie en vooral frustratie. Toch snap ik niet dat je het allemaal kunt doen. Ik zou flink gestresst raken van jouw dagtaken Daarom vind ik het zoooooo knap van je!
Als ik lees wat jij allemaal doet denk ik minstens het zelfde
Citaat:
VHU, en als je nou eens probeert iemand te zoeken die desnoods alleen wil uitmesten, voeren en een beetje borstelen?
als is het maar voor 1 of 2 dagen per week?
dan heb jij iets meer rust.
want ik heb een beetje het idee dat je voor jezelf even je rust moet nemen.
Lief IT, bedankt voor de zorg
Geloof me, ik heb dat vaak genoeg geprobeerd, niet alleen bij deze pony's, ook toen ik nog een paard had en eigen land, ik vind niemand die alleen wil mesten, voeren en borstelen
Ze komen een paar keer, dan moet ik alles uitleggen, dan doen ze het hoogstens 3, 4 x zelf en dan haken ze af.
Maar goed, vandaag lekker dagje hoor. Vanochtend bij de poowns langs, alles lekkere poetsbeurt gegeven, voelt alweer veel beter dan wanneer ik alleen kan zooi opruimen en hooi erin
Hierbij een impressie...
Hier zijn ze dus zoal mee bezig bij ons...

brug in wording

Dit duurt nog een maand of twee
Daarvoor hebben ze vanaf oktober de wegen erachter aangepakt (nieuwe riolering, andere voetpaden en nieuwe bestrating). Tja en dat is dus wel mijn weg naar de wijk / de fietspaden.
Over wintervacht gesproken... pluisje is er niets bij, Freddy's achterwerk...

zoonlief stond bij het konijn in de box, Freddy wilde ook een boterhammetje, wacht maar met mond open

Konijn in ruim konijnenhok

En na de pony's ben ik Tamara wezen helpen met optuigen van haar geweldige Tinker, Rhona, ze was heel braaf, vond alleen het borsttuig over haar hoofd eng, lief hoofd...