Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

hafjelinger schreef:Dankje Sjonniej, Maisie en Haarlem!!Maar ik had laatat gehoord dat Schinveld, pas na de grote vak., 17 km is
Nouja, dat zal wel het totaal zijn.
Hier gaat alles zoals ik hoop het te gaan. Pony heeft goede conditie en dressuur gaat goed. Woensdag komt de hoefsmid.
, ik rijd zelf niet mee, maar wel leuk dat ik misschien wat mensen kan meeten, want ik help uiteraard mee met de organisatie.
Dat wordt onze eerste wedstrijd waarbij we gaan overnachten
hafjelinger schreef:Dan zie ik je vast wel Avaluna!!Dat wordt onze eerste wedstrijd waarbij we gaan overnachten
, hahaha span van mijn instructeur is een ander verhaal, die zijn echt zo super te rijden, daar zou ik nog wel eens een parcourtje mee durven rijden. 

opzich wel leuk, lekker alleen naar tilburg rijden 
, hahaha span van mijn instructeur is een ander verhaal, die zijn echt zo super te rijden, daar zou ik nog wel eens een parcourtje mee durven rijden.
Die bossen lijken me ook heel mooi, ben benieuwd!
Dat hebben wij ook veel gedaan, alleen toen sloegen we met het hele spul op hol....
kan altijd erger natuurlijk, maargoed

en mijn monster even aan de dubbele longe..
, balletjuf van mijn dochter kwam, die rijdt nu sinds een jaar.
, hahaha, ging best lekker, ik hoop dat ik het een beetje kan vast houden, is vaak zo moeilijk om te kiezen tussen alle dingen die je nog moet/wilt doen
.