Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik kom wel eerder en pak de eerdere parcourslopen wel mee, kan ik erna 39 zien rijden hoe het moet

en op afbetaling, leasen, verzorgpony al dat soort dingen komen dan langs waardeloos
naja er is in ieder geval elke keer wel belangstelling. Inruilen zou ik ook graag doen maar goed, moet er wel wat in te ruilen zijn zeg maar, geld voor helemaal nieuw heb ik niet.
allemaal vrij standaard materiaal zeg maar. Wilde leuk dekje voor Ber maar ben met alleen een singel en zak slobber teruggekomen.
Trek m aan zijn kop en een Z paard moet nou toch eens goed in de oprichting kunnen lopen. Dat het Z paard de afgelopen 4 maanden vooral smw getraind is en niet perse Z deed er blijkbaar niet toe. Gewoon zo stom van mezelf (kreeg van mijn eigen instructeur ook faliekant op mijn donder hoor dat ik het had laten gebeuren).
en bijna uiteindelijk bijna verslapen
dus in kwartiertje ontbijtjes gemaakt voor onze 4 gasten en ik heb niet gehoord dat er iets mis was in de kamers dus het zal goed zijn gegaan

), een van mijn vorige paarden, zat zelfde bloed in (Voltaire, ook Ramiro, maar deze is een Voltaire). Zijn heerlijke nuchtere harde werkers. Niet altijd qua keuringen van KWPN het beste, krijgen vaak net geen 1e premie, soms hier en daar wat groffer qua beenwerk of net niet ruim genoeg in de gangen of rug niet zoals KWPN wil zien, maar zijn heel fijne paarden om mee te werken. Zie je ook wel aan die merrietest bijv.
was nog veel meer maar dit vond ik een van de meest bizarre gebeurtenissen die ik ooit heb meegemaakt bij een paard-mens-relatie.
ultra chill. Dus deze mevrouw doet zeker iets met energie, wat het dan ook is. Ze is energetisch therapeut, naast centered riding en connected riding instructrice. Ik heb bijna een uur staan janken, tranen liepen me over mijn wangen bij van alles echt niet normaal het was zo ontroerend allemaal. En ben best nuchter type. Huil eigenlijk nooit. Toon nooit achterste van mijn tong zeg maar... Tijdens mijn burnout vroeg iedereen steeds moet je niet huilen, nee, hoezo
en nu echt bizar hoor.
ik zei, ja dat kan ik me voorstellen dat die van alles kwijt wil maar dat wil ik niet horen want hij is zo eigenwijs
moest ze enorm om lachen. Piet heeft geen trauma's in ieder geval, die denkt gewoon dat hij Mister Universe is hahaha.
en ze wil al helemaal niet verzorgd worden door meisjes dat vindt ze vreselijk, mij vindt ze geweldig
maar ze snapt me niet altijd
)