Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Napie schreef:Hopelijk aankomende twee dagen het land nog hard want ik moet met de trailer erin om het hooi op te slaan. Wat een prijsverschillen in hooi zeg. Drie adressen gebeld:respectievelijk 6, 5 en 4 euro per baal. Morgen weer 25 stuks in mijn trailer zien te proppen.
L_Rivaldo schreef:wow wat een prijzen bij jullie keona! kan je niet als je hier langs rijd een lading meenemen? hihi
Hier betaal ik 4 euro en zelf afhalen ze laden vaak wel mee in. Vorige keer van buurman gekocht en zelf met tractor van land gehaald.
L_Rivaldo schreef:wat erg, ja hier is zijn de grondprijzen oom behoorlijk en te kort dat zal ook wel meewerken,maar 2 euro is qua werk ook niet winstgevend als ik dat van mijn vriend zo hoor (die is boer) maar tja ik wil het natuurlijk wel voor die prijs
hier betalen we vanaf 4 euro.
hier staan ze ook te stuiteren. Mennen vindt ze sowieso super, dus dan is ze altijd al erg wakker maar nu was het soms even billenknijpen