Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Unleash schreef:Pff ik baal wel hoor.
Ik wou gewoon echt heel graag een sulky en geen tweewieler. Ben dus niet zo happig op een zoektocht naar een tweewieler. Ik wil geen bankje en je zit juist zo mooi stabiel op de hca sulky. Nouja, ik hou het de alternatieven in de gaten maar ben nog niet echt overtuigd van de tweewielers.
Unleash schreef:Pff ik baal wel hoor.
Ik wou gewoon echt heel graag een sulky en geen tweewieler. Ben dus niet zo happig op een zoektocht naar een tweewieler. Ik wil geen bankje en je zit juist zo mooi stabiel op de hca sulky. Nouja, ik hou het de alternatieven in de gaten maar ben nog niet echt overtuigd van de tweewielers.
Tancreda4 schreef:Hoe herken je een hca sulky? Aangezien er ook best wat look a likes zijn gemaakt?
xSCWx schreef:Tancreda4 schreef:Ik ben vandaag begonnen met de lijdensweg die 'hoe krijg ik m'n sulky in balans' heet. Wat een gemier haha. Als iemand nog tips en tricks heeft voor een hca af te stellen of eventueel zou kumnen/willen helpen (zuid Holland) hoor ik dat graag
Waar precies in zuid-Holland?
Tancreda4 schreef:Ik ben vandaag begonnen met de lijdensweg die 'hoe krijg ik m'n sulky in balans' heet. Wat een gemier haha. Als iemand nog tips en tricks heeft voor een hca af te stellen of eventueel zou kumnen/willen helpen (zuid Holland) hoor ik dat graag