. Het teilidee is mijn eigen slimme en snelle manier en dat bevalt prima
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Maar 't is echt allemaal nog prima. Zadel / hoofdstel trouwens altijd gewoon met van die cleaner en als ik het te droog vind met die rapide.
Hou er ook van als het er netjes en mooi uitziet
Kom nu weer beetje bij. Te veel aan mijn hoofd, dat is wel duidelijk.

(hij kon zich de bles nog herinneren
)Biancacoo schreef:1x in de olie keer als je hem nieuw gekocht hebt, prima, maar daarna enkel met zadelzeep schoonmaken en verder niets !!
dat is dus de ouderwetse manier van lederonderhoud, wat tegenwoordig bij onze generatie echt niet meer bekend is, helaas..
janouk schreef:Gewoon proberen. Wij hebben voor de marathon ook een voorsprong omdat wij dressuur/vaardigheid goed voor elkaar hebben, dus kunnen wij genoeg steken laten vallen in de marathon door gebrek aan ervaring. Dat geldt voor jou ook.
![]()
en zo zie ik het ook.... en als we maar 'lol' hebben toch... kan ik in iedergeval zeggen dat ik ooooooit een x klasse 3 heb gereden

PrinsjeH schreef:Ik heb net de fokker van Mick - eindelijk - gevonden en gesproken![]()
De man is nu 83, recent weduwnaar geworden en hij gaat op zoek naar veulenfoto's(hij kon zich de bles nog herinneren
)
Hij vond het heel leuk om eens iets van z'n paarden terug te horen, hij had nooit eerder meegemaakt dat iemand hem had benaderd en zich eigenlijk nooit bedacht dat het best leuk was om te horen. We werden al van harte uitgenodigd om eens langs te komen met 't paardje.
ervan, nu maar hopen dat ze destijds inderdaad fotootjes van 't veulentje hebben gemaakt, dat wist hij niet helemaal zeker, maar hij dacht van wel. De beste man beheerste geen computer, dus mocht hij iets vinden, dan krijg ik het met de post thuis gestuurd (haha, de goeie oude tijd methode werkt natuurlijk ook nog).
voor het wachten op nieuws van Dakota voor biancacoo
voor de hoofdpijn van VHU
voor de parasiet bij zoonlief van tine
voor de samengestelde van Ollie
voor degenen die de 'echte' lederonderhoud-technieken beheersen 

filmpje houdt op na plm 1.5 minuut, tenminste ik heb dan zwart beeld (of ben verblind door Janouk hahaha)
dus heb mijn leidinggevende een heldere mail gestuurd (wel paar keer overgelezen
) dat ik volgend jaar 0.5 wil werken en geen uur meer ga doen (ook niet als ze me 'per ongeluk' een taak geven wat een soort Betuwelijn blijkt te zijn
). Ook weer zo'n leidinggevende die er nooit is, ook zo handig. Moet het weer per mail
kon gisteren nauwelijks lopen maar gaat nu langzamerhand wel weer beter.
Maar van een weekje lekker op de wei en voor de rest niets en dan ook nog dat voorjaarsgras wordt denk ik elk paard een beetje
Tijd voor ommekeer hoor, nog wat leuks gepland binnenkort??? Iets om naar uit te kijken, zoals de endurance?
En mss nog even longeren of zo... Daarna afspraak waar ik helemaal geen zin in heb
en daarna gaan we hapje eten buiten de deur, dus allemaal: toedeloe