IT met het vervoer kan ik je niet helpen. Heb geen verstand van sulky's. Is het ook niet een idee om alleen het lamoen eraf te halen en daarna bij Wobbe in de trailer zetten? Dan kun je het lamoen aan de zijkant (binnen- of buitenkant maakt dan niet zo uit) vastmaken. Of wie weet nog wel in de auto.
Net wat je zegt, je kunt het trainen dat hij een uur op het zand kan. Maar het ligt er ook wel aan wát voor zand. Als het heel mul is zal hij er toch echt wel moeite mee hebben. Veel conditietraining!
En je laatste vraag: Heb je niet de mogelijkheid om een paar keer ergens anders in te spannen, met hulp? Ook al is het in het bos oid, of bij de buren. Ook dan zal hij wel kijken, maar dan zal hij wel wennen aan het vaker ergens anders inspannen. Het wordt natuurlijk lastiger als er al aanspanningen rondrijden, dan zal hij zeker zijn best doen om te kunnen kijken.
Ik raad je wel aan om dan bij de clinic iemand vertrouwd mee te nemen die je kan helpen. Scheelt jou ook weer een hoop stress..
1 paard van mijn stalhouder is er dus zo een die zich altijd druk maakt. Het is thuis een scheet van een paard, maar zo gauw als hij in de trailer moet issie niet meer rustig te krijgen, daar heb je dan de hele dag je handen vol aan. Dan is een vierdaagse rijden ook niet meer zo plezierig.
Maar leuk dat je aan zo'n clinic mee kan doen! Lijkt me geweldig om zoiets te doen!
Tine succes bij de garage en het ziekenhuis!!
Sterkte tallechie....!