Keet: lekker weekend weg geweest.
Bianca: lekker getraind met hond
Ava: ook ik denk dagelijks aan je. Ik hoop echt dat het iets beter gaat, maar omdat je hier niet komt, ben ik bang dat het juist wat minder is. Heel veel sterkte
Janouk: hoe gaat ie daar? Volgens mij is die kat een dikke boef
Verder sluit ik me even aan bij de vragen van Bianca, wel zo handig

Ik ben vandaag niet mee geweest op wedstrijd. Voel me daar dan wel schuldig over, maar ik moest echt even rusten. En was goede keuze, want ze hebben 2 uur moeten wachten op de protocollen. Ze hebben niet meer gewacht op de prijsuitreiking, dus geen idee waar zoonlief geeindigd is. Hij had wel weer 2 wp, maar er was erg laag gejureerd. Tja, daar doe je niets aan.
Ik heb vanmiddag nog even kort gemend met Amerigo, ik denk dat zoonlief nog iets handiger moet worden met de zweep en iets minder lief. Amerigo voelt haarfijn aan dat zoonlief het zielig vindt om de zweep te gebruiken en maakt daar mooi misbruik van.
Morgen weer naar "mijn" drukke groep 3. Heb iets bedacht met 3 soorten emoticons (geprint en geplastificeerd) en allerlei tussendoorspelletje en mijn handpop. Als dat ook niet werkt, weet ik het niet meer. Morgenmiddag rapportgesprek op school en de paardencoach komt ook nog thuis voor een sessie met eigen pony, oftewel, wordt een drukke dag
Denk misschien toch ook soort griep heb 4 dagen enorme spierpijn gehad en voelde me echt niet lekker
nu ook gewoon lekker met neusje naar beneden met longeren met het zadel op. Heeft ze bij nog geen enkel zadel gedaan. Mocht er ook (beetje) aan hangen zonder dat ze in de stress schoot. Zal ook combi zijn met de t-touch en osteopaat maar goed alles is meegenomen
kan zo bij het circus
was jammer dat het steeds harder ging regenen was graag wat langer doorgegaan. Gaat in de bak nu prima, hij trekt met gemak door het zand. Hij schiet alleen af en toe wat weg als hij langs de stalhouder moet, die stond te kijken bij de bak, elke keer als ik langs hem kwam versnelde hij. Slecht geweten denk ik hahaha
goed gedaan hoor
ben er onderhand wel klaar mee maar hij moet wel weg, heel wagenpark aan trailers is niet handig.

heb haar al op afbetaling kunnen verkopen
maar eigenlijk moet ik haar gratisch en voor niets weggeven...... Treurig