Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dennis schreef:Niet zo heel goed te zien ivm veel manen die opwaaien. Maar je klik het lamoen vast aan het schoftje met een speciaal systeem, geen lichtogen, geen strengen.
[ [url=m/R0FIGG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qimlSe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Horsie84 schreef:Dag allemaal,
In de wereld van de sulky's ben ik nieuw.
Met mijn kleine bikkel van 115 rijd ik mendurance.
Nu zijn de wedstrijden in het zuiden en midden van het land te zwaar door de mulle grond om met een 4-wieler te rijden.
Ik zou dus graag een goede sulky aan willen schaffen.
Nu heb ik begrepen dat het in balabs brengen heel belangrijk is voor het lichaam van je pony.
En het welzijn van de pony staat op 1!!!
Ik zou graag jullie meningen willen horen.
Met vriendelijke groet,
Myrthe
Unleash schreef:Ik heb op bokt wel eens een topic gezien van iemand met een sulky met 23 inch wielen. Dat zijn dan gelijk enorme wielen. Ik heb zelf een hca met 19 inch wielen en een pony van ergens tussen de 113 en 115, ligt er blijkbaar aan wie er meet, haha. Ik kreeg laatst een opmerking dat de sulky niet bij de pony past.
Ik zou wel eens willen weten of het mogelijk is om 21 inch wielen onder een hca sulky te zetten die gebouwd is op 19 inch. Iemand die weet of dat mogelijk is?
Ik bel ook wel even met Andries hoor, maar hoor ook graag ervaringen rechtstreeks van jullie.
Edit: oke, ik realiseer me nu pas dat wielmaat 21 inch wellicht wel helemaal niet bestaat en dat 23 inch de opeenvolgende wielmaat is van 19? Iets met niet thuis in de wielmaten...
Unleash schreef:Ik heb op bokt wel eens een topic gezien van iemand met een sulky met 23 inch wielen. Dat zijn dan gelijk enorme wielen. Ik heb zelf een hca met 19 inch wielen en een pony van ergens tussen de 113 en 115, ligt er blijkbaar aan wie er meet, haha. Ik kreeg laatst een opmerking dat de sulky niet bij de pony past.
Ik zou wel eens willen weten of het mogelijk is om 21 inch wielen onder een hca sulky te zetten die gebouwd is op 19 inch. Iemand die weet of dat mogelijk is?
Ik bel ook wel even met Andries hoor, maar hoor ook graag ervaringen rechtstreeks van jullie.
Edit: oke, ik realiseer me nu pas dat wielmaat 21 inch wellicht wel helemaal niet bestaat en dat 23 inch de opeenvolgende wielmaat is van 19? Iets met niet thuis in de wielmaten...