Ziet er goed uit tine! Hele mooie simba die het samen met de andere pony's super doet. Ook mooie genietende fjorden en fjorden baasjes gezien.
Vandaag weer aan de hand geoefend met onze hengst.Hij doet het goed.Moet vrijdag gelijk in de eerste groep aan de bak.Er zijn 4 groepen hengsten op deze eerste bezichtiging in hardenberg. Als er iemand gaat kijken.Onze hengst is nummer 607.Formaat G.W.
VanHuisUit
Geplaatst: 13-01-13 22:33
Bente was verkocht maar het was of wachten totdat de pony was verkocht en dan Bente brengen of deze constructie. Ik ben gisteren bij de pony wezen kijken, en omdat ik zoiets had van ik wil deze kans voor Bente echt niet hierop voorbij laten gaan hebben we het maar gewaagd. We kijken wel of en wat het wordt, geen idee. 't Lijkt een nuchter ding. Reed meiske van 11 of 12 op de pony, dus levensgevaarlijk zal ze wel niet zijn Ik wist niet dat we zoveel van dat formaat hier in het topic hadden
Tine wat een giga-prachtige paddock en bak etc ga jij krijgen super en wat ee nruimte hebben jullie! Aks wat een geweldige foto's, die ene met het meertje op de achtergrond Bicci weer wat beter, gelukkig. Baudyh ook weer winstpuntjes spannend hoor met de hengst. Wat betekent formaat GW?? En die Simba & consorten, wat geweldig Tallechie heb je al een datum dat je wordt geopereerd aan je arm? Of is dat nog onzeker of dat kan / mag? Hoop dat met wat extra medicijnen het wel weer goed gaat met Daan, zou toch echt heerlijk zijn als dat mannetje eindelijk tot rust komt....
@vhu wat goed zeg dat bente zo snel bij haar nieuwe eigenaar terecht kan.En nu dus een pony er even bij.
Formaat is zijn naam.Hij is van de F jaargang en was een joekel toen hij geboren werd. G.W. staat voor de naam van mijn vriend Gerrit Wilting.
tine10
Geplaatst: 13-01-13 22:42
Mooie samenvatting van VHU VHU: wel een beetje een gok, maar ik snap heel goed dat je dit adres voor Bente niet wilde laten gaan. Baudy: wel foto's maken he vrijdag Tallechie: hopelijk gaat Daan weer beter, sterkte met je arm. Ben niet meer op de site geweest. Heb het 1 keer gecontroleerd en toen had webmeneer het goed gedaan. Kan dat niet zelf doen, maar zal straks nog even checken. Nee, van nr 1 kan je niet meer winnen. Tenzij ze niet kan starten, maar dat zou jammer zijn voor haar. Dus nog even goed trainen. Aks: heerlijke foto's. Was een flinke wandeling lijkt me. Inowa: nieuwe stal in vooruitzicht en nog meer luxe dingen Ollie: wow, wat een kampioenen daar in de familie zeg. En wat is Simba toch een knapperd.
Nou, ik ga naar bed, het is buiten dus geloof nooit dat ik morgen de grote bak nog kan slepen. Nou ja, dan morgenavond toch maar weer een bakkaart kopen, kan anders 2 weken lang niets met de paarden en wil toch wel heel graag springles woensdag.
VHU dinsdag gaan ze foto's maken en moet ik naar de orthopeed. Aantal jaren terug is er al sprake geweest van opnieuw breken, maar toen had ik er minder last van dan nu en eerst zo gelaten. Maar kan nu niet eens een kopje oppakken. Tillen gaat ook steeds lastiger en krijg nu dus ook last van mijn schouder en bovenrug. Ik hoop dus dat ze er wat mee kunnen. Zelf al wel besloten dat ik nu aan de diclofenac ga. Met alleen paracetamol red ik het niet meer.
Daan slaapt nu, maar na 23 uur komen pas de problemen. Hij was vandaag dus ook weer anders dan afgelopen dagen, doordat hij zo slecht geslapen had. Ik hoop dat het nu met twee zakjes wel weer goed gaat.
Zij moet eigenlijk over, maar wacht net zoals mij tot na de competitie en ik geloof niet dat ze snel zal afzeggen, maar je weet maar nooit. Inderdaad nog even door trainen.
Ga er maar vanuit dat we een lange winter krijgen, als ik jou was zou ik gewoon een bakaart kopen. Weet anatuurlijk niet hoe duur dat is, want de nieuwe bak zal je ook nog niet volop kunnen gebruiken waarschijnijk
happytime
Geplaatst: 13-01-13 22:51
tine...tjeetje helemaal jaloers op jou paddock wauwie (hier gelukkig de blubberbende bevroren...hey hadden easy en tiamo witte sokjes??? ha ha ) simba herkende ik niet...die was geel,maar leuk kleurtje nu zo kaal en wat een topponys hebben ze aks net zo wollig gekleed als dids....wat leuk die foto hier heerlijk gement in de binnenbak van de manege met nog 2 (fanathieke marathonmenners) pionnetjes en 1 hindernis gezet,eindelijk kan ik nu rustig relax door de pionnetjes rijden,was eerst zo gespannen.....past het wel enz... heerlijk zo ,word al wat met ons
tine10
Geplaatst: 13-01-13 22:56
HT: super dat het zo fijn ging met mennen. Heel herkenbaar die witte sokken (nou ja, bijna allemaal witte BENEN hier) die verstopt waren. Tallechie: zij zal niet afzeggen, tenzij ze pech heeft, en dat gun je natuurlijk niemand. Het is ook een heel goede combinatie om te zien. Ik heb besloten om met Amerigo volgende keer in de M te starten. Ik sta derde in de competitie en van de nummers 1 en 2 kan ik toch niet winnen (alhoewel hahah, heb in eerste proef zaterdag wel van ze gewonnen), puntenverschil is te groot. Dus ga de gok wagen en maar zien waar ik strand. Ik verwacht dat de M wel eindstation is voor Amerigo, maar goed, je weet het nooit he? Ben al verder gekomen dan ik ooit had gedacht.
Ja precies. Heb nu geloof ik 11 punten, dus hoef niet over. Zij heeft nu 14 uit mijn hoofd, maar wil de groninger competitie rijden en dan heeft ze te veel wedstrijden. Vorig jaar was ik ziek de eerste wedstrijd, dat kan altijd. Het is inderdaad een super combi. In theorie zou ik april en mei nog in de b kunnen rijden
@ baudy wij zijn wel in hardenberg maar moet eerst werken tot 1 daarna door naar schoonebeek kopje thee doen en dan naar coevorden paardjes poetsen en vlechten en dan naar hardenberg
tine10
Geplaatst: 14-01-13 08:54
Goedemorgen,
Nou, na zo'n nachtje vorst moet ik wel een bakkaart kopen. Jammer, had graag de nieuwe bak uitgeprobeerd. Zometeen zoon naar school brengen en dan straks met pony naar de kliniek. Hoop dat het niet te glad is op de weg, want er valt heel lichte neerslag.
Vanmiddag ga ik Gwin weer laten scannen. Ik verwacht geen gekke dingen; dus geen wonderbaarlijke genezing, maar ook geen verslechtering. Straks nog even boodschappen doen en auto opruimen.
Succes met paard op pad en het weer tine! (en frensie ook met trailer op pad?)
In elk geval duim ik voor de scan van gwin!
Hier weer dagje stage Hopelijk ontzettend productief. Ik ben namelijk zo toe aan een avondje NIKS doen In plaats van continu toch voor school bezig zijn. Naja, gauw aan de gang dus maar ^_^
Wat een mooie wedstrijdresultaten hier! Janouk ik ben het met je eens, helaas dat ik binnen aan het werk ben Frensie succes met scannen, blijft een spannend iets. Tallechie, wat een narigheid voor jullie met Daan zeg.
tallechie,heb niet echt gevolgd wat er mis is maar wens jullie toch veel sterkte toe.
ik zit al een paar dagen met griep maarja,pony,s moeten toch verzorgd worden. en wat een grote pony,s hebben jullie toch allemaal.
die van mij zijn 1,21m en 1,18m schat ik. winoa is officieel gemeten op 1,21m maar pepper nog nooit gemeten maar die is wel kleiner dan winoa.
tine10
Geplaatst: 14-01-13 12:55
Hier helaas geen mooi winterweer. Het is wel wit buiten, maar somber en bewolkt. En dus ook glad op de weg. Was ruim op tijd vertrokken en rustig gereden. Ogen zijn doorgespoten, maar leken niet erg verstopt. Da dacht dat het misschien aan vorm van ogen lag (zijn nogal bol), maar ja, waarom dan pas laatste paar maanden zoveel meer last? MOet in ieder geval komende dagen 2x per dag zalf in ogen doen. Leuk......
Janouk, Ollie: hoe is het met jullie patienten? Frensie: succes met scannen Hoe bevalt haar nieuwe stal/uitloop trouwens? Tallechie: waardeloos dat het dat toch niet lijkt te zijn. Moet je weer verder zoeken
janouk
Geplaatst: 14-01-13 13:02
Hier nog steeds een hoestend paard Al 2 kuren achter de rug en nog aan het hoesten. Ik word er niet vrolijk van. Janouk is anders erg vrolijk hoor, die moet nodig aan het werk.
@ inowa ik heb ook alleen maar klein spul hoor, 1,18-1,21 en 1,28 al denk ik wel dat robin nog wat gegroeid is.
Het sneeuwt hier en ik heb natuurlijk mijn vrije middag. Ga zo gelijk naar de pony's en dan hoop ik dat ik nog kan rijden met ferro omdat het nog niet echt blijft liggen. Daarna nog maar sneeuwfoto's maken ofzo.
@ janouk balen zeg !!! @ tallechie ook balen voor daan.
tine10
Geplaatst: 14-01-13 14:14
Kreeg vanmorgen een telefoontje van een menner die zaterdag had meegedaan. Hij had opbouwende kritiek. Kijk daar kun je wat mee als organisator. Vaak wordt er gemopperd op de achtergrond en weet je als organisatie nergens van. Dan kun je het ook niet oplossen.
Zou willen dat meer mensen dit deden. Niet dat nu iedereen moet gaan bellen met klachten , maar als mensen niet tevreden zijn, moeten ze het wel melden. Ben heel blij dat deze persoon dat heeft gedaan.