Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben heel blij
en tegelijkertijd schiet ik ook in de regelmodus. Had juist volgende week allemaal afspraken staan van tandarts, osteopaat etc. dus die moet ik maar even omzetten. In week 1 zoveel weg zijn werkt niet echt 

Eerst keek Sam even van wat is dit bij mijn voetjes en na een paar keer ging hij zelfs in een rustig handgalopje er doorheen. Topknol!
Hartstikke mooi!
Hopelijk heb ik nog heel lang de tijd om de knoop daarover door te hakken, want het is voor mij dus ook nog geen definitieve nee.
hij ziet er goed uit!

Bij mij ging het ook zo snel! 22 augustus sollicitatie mail gestuurd en de 26ste was ik aangenomen haha.
Omdraaien!
Wel heel raar gevoel dat ik dan heel dicht bij mijn familie in schotland ben, maar niet dicht genoeg om erlangs te gaan..
maar trek je niets aan van de wagenbouwers dat is soms vreemd volk
leuk naar Engeland, jammer dat je net niet dicht genoeg bij je familie zit.
't was vast best nog wel om aan te zien
echt niet om uit te houden. Pas in de middag zakte het wat af
om Mies pfff mis haar enorm...
er was geen keus en het was het beste maar jeetje zeg het ging zo snel.
ik kan me heel erg voorstellen dat je haar ontzettend mist. Een leegte in huis, buiten tijdens het wandelen, Wiske alleen te zien. Het zal wel een tijdje duren voor iedereen met elkaar dat lege plekje heeft opgevuld.
.
't valt me enorm tegen. Dacht als ik het helder heb dat het niet anders kan dan is het wel klaar. Nou niet dus. Ze was altijd erg aanwezig. Wis is een vreselijk brave lieve hond. Die ligt altijd keurig naast je, doet precies wat je zegt, zeurt niet, loopt niet in de weg. Ideaal eigenlijk. Mies was altijd wat dwars. Ging precies voor je zitten. Begon te joelen als ze niet op tijd eten kreeg. Dreutelde heen en weer van gang naar huiskamer (elke keer deur open/dicht ...
), wilde meestal wel maar soms ook totaal niet mee naar buiten
luisterde totaal niet als mijn man haar riep, liep gewoon weg.
. 

ik had ook altijd zoiets van ik loop stoer door maar bij Mies liep ik dan ook gewoon tegen haar aan
gewoon de tijd voor proberen te nemen, kun je ze uitproberen en een goed besluit nemen. Komt vast wel goed bij jou 
voor VHU. Dat soort momenten overkomen je ook zomaar en dan lucht het op als je het gewoon laat gaan. Het is inderdaad een gat, afwezigheid - hoe rustig een dier ook was (in jouw geval dan druk) - merk je altijd.
: Isabel heette ze toch? Meisje met een beetje rossig haar. Of ik heb vanaf het begin aan al de verkeerde kandidaat in mijn hoofd gehad.
[VN] Derby St. Hubert Canada, marathon rijden in de sneeuw
Bij ons op de club zijn er meer met een Cavalier wagen. Maurits is lid van onze club. Dan zou je op dinsdagavond op de club moeten komen kijken en eens voelen bij de verschillende leden. Dat is wel te regelen.
Die zit mega comfortabel.
Ik ben die regen zooooo zat...
oh ja en tussendoor natuurlijk schaatsen proberen te kijken....
ik kan me dat goed voorstellen....het zijn nogal bijzondere honden, hebben een eigen willetje..en als ze ergens het nut niet van inzien..doen ze het niet..dus zo ook..liggen ze waar ze willen, lopen ze waar ze willen...drentelen heen en weer tot je er kriegel van word....en soms..willen ze aandacht van het vrouwtje....heel herkenbaar wat je schrijft..ze is zo lang bij jullie geweest, die zul je niet zomaar vergeten, ze was een stukje van jullie gezin.