Vandaar op ballerina's de strijd met de elementen aangegaan...
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Vandaar op ballerina's de strijd met de elementen aangegaan...

haha, ik zakte soms echt tot m'n enkels weg in de blub en ben m'n schoentje zelfs keer verloren toen ik stapje bij wou zetten
Arme schoentjes... 
. Maar hoe dan ook nu met bit flink hoog, simpel postbitje, geen sperriem (daar flipt hij compleet op) is hij in principe (het is en blijft Snuit
) goed te sturen.
maar zeker 1x per maand maak ik het helemaal schoon en wordt het gevet.
Amerigo is morgen ook jarig. Feestje

)
heerlijk dat gefriemel aan mn haar..
You go girl
ene geen hoofdpijn krijgen nu
, ik ben nog heel erg blij met mijn Brutus-airbrush
Maar Koos deed het écht super en wist dat mooi 'om te buigen' of liet zien dat ze niet té snel met hun oordeel klaar moesten staan (bijv direct kinketting strakker etc...). Ik vond het weer super leerzaam en ga hier lekker mee aan de slag.... 
, echter omdat ik klasse ZZ dressuur en Z-vaardigheid rijd moet ik wel klasse 3 starten
Maar we hebben nog even (leuk doel om te trainen) en we gaan ervoor
Alleen moet ik nog een groom zien te regelen....slapen mag ik bij Kiss op de wagen
tine10 schreef:vwb afstanden rijden: ik probeer na afloop de route terug te vinden op de kaart en ga er dan met zo'n kaartloper over heen. Heel ouderwets
Hopelijk is het gewoon ander bultje!
sorry, haha, ik dacht de T... zal wel zelfde jaar zijn, maar mis gedacht 
En klinkt als leerzame les gisteren. 
hihi, zit je haar mooi nu???
Hij was helemaal dol, vond het reuzegezellig in die stal. En als hij ons lief vindt, kan hij heeeel hard met z'n hoofd 'kroelen'. Zo hard, dat ik mooi midden in de mest rolde... haha, vriendlief is bulderend van de lach door naar werk gereden in mijn kleine autootje en dat autootje schudde gewoon op z'n wielen van de lachende grote man erin