Zolang hij maar niet bij de ezeltjes in de wei gaat staan
@IT als een paard gisteren niet zou zweten, dat zou pas erg zijn, het was gisteren gewoon te erg dat weer.
@Sonjim leuk om te lezen dat je er weer zoveel plezier in hebt met de poowns.
@Naaltje gisteren stond er hier ook een hele rare film op een poosje, kon het niet aanzien en ik had nog niet eens mijn bril op, kun je nagaan
@Dennis heel veel plezier en succes op de wedstrijd 
Manlief was gisteren jarig maar we vieren het vandaag met vrienden. Heb er nu wel zin in hoor, moet me er altijd een beetje toe zetten maar komt wel goed. We gaan picknicken met vrienden plus kids als het gaat regenen kunnen we daar ook onder dak maar in principe zitten we ergens op de Veluwe vandaag.
Jeetje Ips met 5 aanspanningen in de bak dat is inderdaad heftig!
Toen Rizanta overleed dacht ik ik wil nooit meer op een paard maar toen had ik zoiets van ik moet er wel weer op anders durf ik niet meer en is dat stuk wat ik van Rizanta heb gekregen gewoon voor niets geweest. Toen durfde ik dus op Bente te stappen en ze is eigenljk zo vreselijk braaf, gisteren was voor het eerst dat ze even wegsprong (een woezel in de mais
) maar ze was ook zo weer terug en daarna weer normaal. Maar Det is al zoveel gewend, denk dat je er ook zo mee wegrijdt. Misschien niet in galop, want dat doe je voor de wagen waarschijnlijk ook niet regelmatig, maar ze weten al links/rechts/halt/voorwaarts/stap/draf het enige waar ze aan moeten wennen is dat je erop zit en dat ze met het gewone hoofdstel worden gereden.
Merk dat Bente wel moeite heeft met evenwicht en met een nette volte, maar dat heeft ze voor de wagen ook (dat van de volte). Dat evenwicht heeft alles met mijn gewicht op haar te maken, moet dus heel netjes stil zitten
Nou we gaan nu echt
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 11-09-11 09:53, in het totaal 1 keer bewerkt