Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zat gisteren ook te denken.. Wij staan voor aap op de Petrideko-meeting
Ik kom niet met pony maar met schaap

) maar ze was ook zo weer terug en daarna weer normaal. Maar Det is al zoveel gewend, denk dat je er ook zo mee wegrijdt. Misschien niet in galop, want dat doe je voor de wagen waarschijnlijk ook niet regelmatig, maar ze weten al links/rechts/halt/voorwaarts/stap/draf het enige waar ze aan moeten wennen is dat je erop zit en dat ze met het gewone hoofdstel worden gereden.
) dus was geen optie. Ben maar naar de onweersbui gaan kijken als bescherming 

geniet ervan! 
op uzma nog even een rondje geboscrost. daarna zou ik de marathonwagen van de vrachtwagen afhalen maar de klep die deed het niet.
dus is er vrijdag nog snel een monteur geweest om de klep te maken. toen die eenmaal gemaakt was
kon ik de kar schoonmaken en de rest van de spullen achterin de vrachtwagen inpakken, inmiddels was het 5 uur en na me omgekleed te hebben ben in vertokken richting zuidwolde, eenmaal daar ben ik even bij mijn vrienden hans reitzema en consorten gaan kletsen want H was er nog niet.
gereden goed voor een eerste plaats, in de vaardigheid stond inmiddels een heel mooi spoor maar helaas door dat spoor (onze kar was breder als het spoor) vielen er 2 ballen op de grond, goed voor een 2de plek dus na de dressuur en de vaardigheid stonden we 10 punten voor op nr 2 dus konden we op safe rijden in de hindernissen. de eerste 3 hindernissen liepen erg lekker de achterpaarden liepen ook mooi op. (ons linker achtepaard valt nog wel is naar binnen) in H 4 hadden we een alternatief maar alles lipe zo lekker dus we zouden de korte lijn nemen achteraf gezien niet zo handig want we kwamen de hindernis (een hindernis op 2 bultjes) in en namen de korte bocht kwamen een paal tegen en 5 meter verder op lagen we met het hele spul op de kant
en zete het span toch nog even aan. omdat H nog de leidsel vast had sleepte die over de grond achter het span aan. in een mum van tijd was me moeder over het hek en heeft me moeder 1 van de voorpaarden bij de leidsel kunnen pakken
inmiddels was ik bij het andere voorpaard en stond het span weer stil en hebben we de kar weer op de wielen kunnen zetten, en hebben we toch nog gewoon de hindernis uit kunnen rijden. na de hgindernis moest er het nodig geplakt worden aan de leidsel omdat 1 van de gespen op de leidsel kapot was dus heb ik even met het span gestuurt
en hebben harry en harm de leidsel geplakt met duc tape. daarna konden we de wedstrijd gewoon uitrijden en hebben we zelfs nog binnen de tijd gereden. uiteindelijk hadden we een mega deuk in het ego en weer wat geleerd, maar we hadden ook geen winstpunten (die we eigenlijk hard nodig hadden) maar ook geen verliespunten.
maar het is hier dan ook niet echt aan de grond gekomen 

Wat goed!
.
, rustig aan meis
bij mij begon na mijn kar-incident pas na een paar dagen de pijn.....en waarom stop je met Uzma rijden ?