VHU,
Kim, fijn dat ie voorlopig nog kan blijven.
En medicatie sja als hij dan geheel pijnloos is waarom niet ? 
Iemand nog 2 leuke men ponys ? [EA-TK-PP] moeder en zoon shetlander en shet x welsh
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En medicatie sja als hij dan geheel pijnloos is waarom niet ? 
) dus uiteindelijk na een tijd tobben het diertje geopereerd, hakje vastgezet en op metacam. Dier zou volgens DA niet ouder dan 5 worden. Nja, dan gun je hem die tijd, toch? Maar ze bleef lange tijd klachtenvrij, uiteindelijk andere pootje door botafzetting ook vastvergroeid, maar met de metacam ging het prima. Tot ze een jaar of 12 was, toen moesten we de metacam opschroeven om haar pijnvrij te houden... En dán wordt het moeilijk. Hoe ver ga je dan? Stap je over op pijnstillers voor 2 of misschien wel meer keer haar eigen gewicht als ze daarmee nog kan rondlopen, of laat je het diertje dan gaan. Is het nu de tijd, of moeten we toch de dosis nog iets opschroeven... misschien als we dat nou 2 dagen doen kan ze daarna terug op de normale dosis... en hoe vaak per week ga je dan die hogere dosis geven...
) maar was het de juiste beslissing? Ik weet het nog steeds niet, zeker de laatste jaren hebben we best veel van haar leuke dingen op moeten geven zodat ze geen pijn zou hebben. Hoe ver ga je? sonjim schreef:IT, bij paarden is mijn idee altijd geweest niet permanent op pijnstilling, omdat dat een enorme aanslag op de organen is.

en ik hoop dat jouw hondje het fijn blijft doen op een minimale hoeveelheid pijnstiller 
Gewoon een hartstikke leuk ding dat verkeerd begrepen wordt dus. 
voor iedereen die in een dip zit !!!
, ben er zat van, sorry.......