Maar euhm...regen? Ik heb nog geen regen gezien. Maandag is er wat motregen gevallen, voor de rest niets. Hier is het nu 28 graden en volop zon.
Je hebt trouwens goed onthouden van Zhora, ze had 2/3 weken geleden een keelontsteking, daar had ze ook al antibiotica voor gehad. Ik dacht dat het beter ging, maar blijkbaar toch niet... Morgen dus geen hondenschool, ik keek er zo naar uit
Wat ik nog ben vergeten te zeggen: Die vriend van me is gisteren avond langs geweest om een oplossing te zoeken voor Romeo zijn wondjes in zijn gezicht. Voor de jukbeenderen had hij al snel een oplossing: de neusriem omlaag doen
Dat ik daar zelf niet was op gekomen
Voelde me erg dom
Hij heeft me ook attent gemaakt op de manier van de bakstukken te leggen, hier deed ik ook iets niet 100% goed (bij een "normaal" paard zou het goed zijn, maar bij Romeo was dit niet de juiste manier). Romeo zijn oogkassen en jukbeenderen steken blijkbaar veel meer uit dan "gewone pony's" (lees: niet-welsh-pony's
)Over een oplossing van de wondjes aan de ogen ging hij nog eens goed nadenken. Gisteren avond stuurde hij me een smsje dat hij dacht dat hij een oplossing had, maar hij ging eerst nog met zijn vader overleggen en aan de dealer vragen of zij er misschien iets voor wisten.
en een stukje over het erf. maar alleen naar buiten dat durf ik niet hoor
.. ik heb helemaal niets meegekregen maar schijnt dat ze echt heeft lopen gillen naar mijn vader
heftig! En vervolgens toch door met touwtjes en knopen, da's stoer.
super druk met de shetlandmendag en knallende koppijn
Mijn man heet ook Bart...

Bart is een paard, een haflinger.. Officieel Bartoli.
dat ze elke dag toch even echt aan het werk moeten misschien verbranden ze dan wat ?
.