Pfff druk forum dagje
probeer alles te lezen en te onthouden....
Foto's van crashende poown en vallende menner
heftig! En vervolgens toch door met touwtjes en knopen, da's stoer.
Jenkins zelf aan de slag, dapper!!!
Lacuna zegt iets over vlechtjes in de poown en ziet verzorgstertjes nooit meer terug
super druk met de shetlandmendag en knallende koppijn
Romeo die misschien toch geen ander hoofdstelletje nodig heeft dankzij een meedenkende Zilco dealer
Laura druk aan het solliciteren, sterkte & succes!! Ben zelf heel slecht in solliciteren, word gelukkig veel op aanbeveling gevraagd
Poeltje die voor Bart de DA moet laten komen ivm piepje in longen ... blijkt sportastma? Is Bart nu een pony of een mens? Ik snap het niet meer
Mijn man heet ook Bart...
Citaat:
Ik weet niet wat ik dan verkeerd doe, maar toen ik vanmorgen bij de wei kwam had ik 2 zwarte monsters
Die van mij rollen bij voorkeur in de bak of in het gras. De bak heeft gewoon zand, worden ze eerder schoner dan vies van. Als ze op het gras rollen is het wel vies, maar omdat ze in de paddock stonden tijdens de regen, konden ze niet meer in het gras rollen en waren ze schoon
Citaat:
Zhora heeft al een beetje gegeten en ze houdt het binnen. Ze loopt ook al iets gemakkelijker. Ze ligt wel nog de hele tijd te kreunen van de pijn, ontzettend zielig is het! Ik wou dat ik haar pijn kon overnemen
Wat naar dat ze steeds zo ziek is. Onze Mischa heeft ook als pup echt opstartproblemen gehad, eigenlijk een half jaar lang. Daarna is ze nooit meer ziek geweest. Volgens de DA moest ik haar zelfs terugbrengen naar de fokker, wij blij dat we dat niet hebben gedaan. Zie hier Mies idee van puur hondengeluk, samen met de poes op de mat...

Volgens mij was dat het ongeveer??
Wij vandaag langboom opgehaald en daarna naar Scheveningen, strand plus Sealife. Zoonlief had gelukkig geen zin in de Efteling, kun je het je voorstellen? Ik ga liever naar het strand mama