[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 09:13

Leuk zeg. Foto's =:)

Biancacoo vwb pesten, is er bij jullie op school een pestprotocol? Vaak ligt pesten ook aan jaloers zijn. Dan pesten kinderen omdat ze het niet kunnen hebben dat de ander iets heeft wat hij/zij niet hebben. Dat kan in eigenschappen van het kind zitten dat gepest wordt (talent als zingen, schrijven, tekenen) of in dingen die het kind doet (bepaalde sport) die net anders zijn dan de meesten of net beter dan de meesten...of dingen die het kind heeft (kan zelf aan bijv gekleurde spaken in de fiets of een muts of sjaal liggen t/m veters, te stompzinnig maar waar). Pesters kunnen daar dan niet mee omgaan (en zullen dat moeten leren). Jammergenoeg wordt veel tijd gestoken in gepeste kinderen weerbaarder maken, terwijl de pesters juist aangepakt zouden moeten worden...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 12:46

Jeetje vhu. ...nierstenen. ..Hoop dat je je inmiddels wat beter voelt..Beterschap. .Hoop dat je het kwijt raakt...niet leuk..
Ht gaaf 4 daagse. ..modder vind ik een super idee !!
Ips veel plezier en succes bij menkamp. Lijkt me super.
Wie ik vergeet sorry...ik heb griep...gauw weer plat....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 15:48

:wave:
Ik sluit me even bij bovenstaande aan. Sorry, erg moe.
:evaw:

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 16:57

Beterschap Biancacoo :(:) ja die niersteen/stenen geen idee maar hoop echt dat het eenmalig was :7
Ff in de ruststand Tine :z

Heerlijk gemend met Piet :D in de bak, hij deed het erg goed. Is heel fijn te sturen. En hield het 20 minuten goed vol. Hij vertrok een keer :):) vlogen zwanen op uit het weiland en hij zag niet wat het was, dat maakt ook veel herrie maar op ophouding en weer lucht plus geruststellingen van mijn kant was hij ook snel weer terug en geen na-stress. Vond dat erg knap van hem -:)
Met Ber de t-touch oefeningen gedaan ging ze lekker op kauwen dus denk dat het haar wel goed doet. En gewandeld, ze steeg wel weer eens een keer bijna op :roll: :wow: maar kreeg haar goed terug en weer rustig :7 en heel veel halthouden en echt stilstaan geoefend op 4 benen in rust met losse lijn ging op laatst erg goed :)

Belker

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 17:09

Super VHU. Lekker door freubelen met Ber. Sterkte met de nierstenen.
Biancacoo, sterkte.
Tine, hallo.

Hiet vandaag weer eens een grote buitenrit onder de man gedaan. Was ongeveer 8km, maar wel meer dan een jaar gelden. Op de terugweg kwamen we langs de plek van het menongeluk en Bruno ging giga de stress in. Ik ben afgestapt en heb net zoals jij VHU, met hem gewerkt, en was heel blij dat hij ipv zich afsluiten en maken dat hij weg kwam, bewust alles aan het bekijken was. Dit was de eerste keer weer dat we er langs kwamen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 17:13

Zo wat goed zeg Belker.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 17:20

Goed bezig met Piet in de bak, fijn !! en Ber..t touch is fijn om mee te werken !
Belker knap van je, op buitenrit gegaan, lekker, en daarna ook nog een uitdaging aangegaan met hem..goed dat je het zo kon afsluiten !positief voor de volgende keer..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:12

Rustig hier :7

Als het goed is heb ik mijn trailer verkocht, blij mee want wil 1.5 paards nieuwere. Hoef ik niet in te ruilen maar kan zelf 'kiezen'. Moet vanmiddag nog wel trailer wassen aan de buitenkant (je zou zeggen met die regen van afgelopen dagen zou hij schoon moeten zijn maar dat zal wel niet :+ ).
Verder lesgeefdagje vandaag -:)
:wave:

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:41

Zo.supersnel vhu. Dat is fijn.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 13:36

VHU heb je getagd op fb, kennissen hebben een anderhalf paars trailer te koop. Ken de trailer verder niet hoor. Maar ziet er goed uit.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 16:13

Grrrr, heel verhaal getypt... |o -:(-

VHU: dat is snel, hopelijk nu snel weer een nieuwe. Heb je nog veel pijn? Lekker bezig geweest met Piet en Ber en lesgeven
Bianca: hoe gaat het nu met je zoontje? En met jezelf? Nog met schilderklusjes bezig?
Belker: dapper dat je langs die plek bent gegaan en goed afgelopen
HT gaaf 4 daagse

Sorry, verder weet ik het even niet. Paar heel duffe dagen achter de rug hier, ook ziek kind in huis. Maar goed, vandaag ook nog weer mishandeld door de osteopaat, alles zat enorm vast, dus over 4 weken alweer nieuwe afspraak.

En net sinds heel lang geleden weer eens de bak gesleept met Rembrand. Rechte lijnen waren best lastig haha, moet het nodig weer wat vaker doen. Maar goed, we hebben weer onze beweging gehad. Gisteren ben ik gevraagd of ik vrijdag weer die groep 8 wil draaien. Kan natuurlijk geen nee zeggen, maar zie er wel heel erg tegenop.

Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 16:29

Tine,...ik heb nog steeds griep.. %)

fijn dat slepen goed ging...
vhu, hop dat je fijne trailer vind...ik vond met voorlader heeeeel erg fijn met die mini. ..als ik dan de sulky mee nam...Kon de mini er in geval van nood voor uit...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 19:01

Ben ik weer. Ja ik wil eigenlijk ook een voorlader, met hetzelfde idee. Piet kan ook prima via de voorlader in/uit. Aan de andere kant een goede (ook qua prijs) 1.5 prds zonder voorlaadklep is ook nog wel een optie. Dus ben er nog niet helemaal uit :7 Droomtrailer is Ifor Williams :$ :+ Denk eigenlijk dat ik maar gewoon geduldig af moet wachten totdat die een keer als goede 2e hands voorbij komt of dat ik wat dealers ga vragen er naar uit te kijken (maar dan worden ze automatisch paar honderd Euro duurder...).

Leuk he de bak slepen & nuttig. Deed het ook nog af en toe met Ollie, toen we niet meer menden en dus regelmatig met Piet. Denk ook nog dat het spiertechnisch gezien best goed werk is trouwens. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet Tine... :(:) toch kan het soms ook maar zo opeens meevallen (als er een of twee kinderen bijv ziek zijn of zoiets... ja je mag het niet hopen natuurlijk maar het scheelt soms heel veel in zo'n groep).
Wat vervelend Biancacoo zo grieperig -O-

Vandaag alleen Ber even bak slobber gegeven (pulp met senior priores) het land wordt wat kaler en met al die regen kan ze dat extraatje wel gebruiken. Ze ziet er overigens prima uit hoor. Maar niets geoefend. Piet ff geaaid verder niets.

Hier vervelend nieuws want zoon heeft goedaardige (gelukkig goedaardige :oo ) tumor in bot van zijn bovenbeen. We krijgen een oproep voor de chirurgisch orthopeed en dan moet het zeer waarschijnlijk worden geopereerd. Traject van minimaal 3 maanden ;( en dan kan hij weer beetje lopen en daarna verder revalideren. Wordt hele jaar niet trainen / hockeyen etc. Vind dat wel heel wat voor een jongen van 14/15 jaar...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 19:03

Poeh dat is heftig VHU..... sterkte!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 19:23

Jeetje, VHU wat schrikken zeg. Gelukkig wel goedaardig, maar toch.....
Ifor Williams zijn geweldig, maar ook erg zwaar dus zit je al snel weer met je auto.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 19:37

Ja we zijn er ook behoorlijk confuus van. Ik bedoel er zijn ergere dingen op de wereld en het is allemaal op te lossen maar het is wel heel wat. Hij is al niet zo'n ster op school en kan dan een aantal weken niet naar school bijv.... HEt zou voor hem het beste zijn als de operatie in de vakantie kan. Niet leuk maar wel praktisch.
Maar goed. We laten het maar over ons heenkomen.
Dat is ook zo Tine, wat je zegt over de IW.
Zat anders te denken aan een kleine pony trailer voor Piet plus de wagen. En als ik Ber ooit moet vervoeren iets huren. Ber wordt toch geen pony waar ik veel mee op pad zal gaan.
Naja ben er nog niet helemaal uit dus }:0

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 19:39

Mijn trailer gaat ook in de verkoop over een tijdje (a) helemaal aangepast aan jouw tweewieler :P

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 20:02

Heb je toch maar even pb'tje gestuurd Keet :list:

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 20:14

Idd heftig nieuws VHU. Schrikken.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 20:18

sterkte, Vhu; dikke knuffel!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 06:21

Jeetje vhu. .... dat is schrikken. ..sterkte voor jullie zoon..en jullie natuurlijk. .dat verwacht je idd niet bij hem...goed dat het behandeld kan worden....wat zullen jullie er van in de war zijn... :(:)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 09:27

Vanmorgen een wandeling gemaakt met mijn sneeuwwitje....
Het bos was vol met reeën, spechten, buizerds,....mieren...een beagle die achter een ree aan het jagen was, omdat die van de eigenaar weer zo nodig los moest lopen..... -:(-
Maar verder was het schitterend.

Avaluna, :* speciaal voor jou ook hier mijn foto's..niet zulk goede kwaliteit..met telefoon gemaakt..maar zo bevoorrecht dat ik zoveel gezien heb vanmorgen....
lag een ree in haar leger naast het pad..ze bleef rustig liggen...tijdens het stilletjes voorbij wandelen..een fototje gemaakt..ze bleef rustig... <3
Afbeelding

ree in het midden..erg klein..vergrootglas opzetten..
Afbeelding

mierenhoop in de maak..
Afbeelding

vroegtijdige kerstdecoraties bijna klaar..
Afbeelding

mijn lieve witte sneeuwwitje wandelmaatje..die zich gelukkig keurig gedraagt langs de reeën ! <3
Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 10:14

Pfffff, prachtig! Dank je wel!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 10:48

Prachtig Biancacoo. Echt genieten.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 10:55

Prachtig Bianca