Biancacoo vwb pesten, is er bij jullie op school een pestprotocol? Vaak ligt pesten ook aan jaloers zijn. Dan pesten kinderen omdat ze het niet kunnen hebben dat de ander iets heeft wat hij/zij niet hebben. Dat kan in eigenschappen van het kind zitten dat gepest wordt (talent als zingen, schrijven, tekenen) of in dingen die het kind doet (bepaalde sport) die net anders zijn dan de meesten of net beter dan de meesten...of dingen die het kind heeft (kan zelf aan bijv gekleurde spaken in de fiets of een muts of sjaal liggen t/m veters, te stompzinnig maar waar). Pesters kunnen daar dan niet mee omgaan (en zullen dat moeten leren). Jammergenoeg wordt veel tijd gestoken in gepeste kinderen weerbaarder maken, terwijl de pesters juist aangepakt zouden moeten worden...
ja die niersteen/stenen geen idee maar hoop echt dat het eenmalig was
in de bak, hij deed het erg goed. Is heel fijn te sturen. En hield het 20 minuten goed vol. Hij vertrok een keer
vlogen zwanen op uit het weiland en hij zag niet wat het was, dat maakt ook veel herrie maar op ophouding en weer lucht plus geruststellingen van mijn kant was hij ook snel weer terug en geen na-stress. Vond dat erg knap van hem 
maar kreeg haar goed terug en weer rustig
).
) tumor in bot van zijn bovenbeen. We krijgen een oproep voor de chirurgisch orthopeed en dan moet het zeer waarschijnlijk worden geopereerd. Traject van minimaal 3 maanden
en dan kan hij weer beetje lopen en daarna verder revalideren. Wordt hele jaar niet trainen / hockeyen etc. Vind dat wel heel wat voor een jongen van 14/15 jaar...
speciaal voor jou ook hier mijn foto's..niet zulk goede kwaliteit..met telefoon gemaakt..maar zo bevoorrecht dat ik zoveel gezien heb vanmorgen....