Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Machonito schreef:Hanenmeier in Zoetermeer geeft ook lessen maar hoe is hij ?
wie kent hem
tallechie schreef:Gefeliciteerd Lisa Caro. Hoe heb je het ervaren?
Ik ben er nu mee bezig, 23 mei heb ik examen
Lisa_Caro schreef:tallechie schreef:Gefeliciteerd Lisa Caro. Hoe heb je het ervaren?
Ik ben er nu mee bezig, 23 mei heb ik examen
Ik was best zenuwachtig, maarja dat ben ik bijna altijd met examen's etcUiteindelijk viel het reuze mee en de examinator was een beetje vreemd maar wel aardig
![]()
We moesten wel veel wachten maar het was het allemaal waard, IJsbrand kwam ook nog even met ons vieren dat we allemaal geslaagd waren.![]()
Veel succes met jou examen!
EmptyWords schreef:mijn moeder is nu bezig emt het koetsiersbewijs, zondag heeft ze examen. Dat achenbach vind ze wel lastig, maar ze heeft heel veel geoefend en nu gat het goed. Ze is wel heel nerveus (ze heeft les van hans heus).
Ik ga volgende keer (november) ook beginnen aan mijn koetiersbezijs, gewoon zodat je alle regels hebt gehad
Dennis schreef:Ik haal deze maar even omhoog, anders word ik hier toch naar door verwezen.
Wie heeft zijn koetsiersbewijs zonder cursus gehaald?
Ik men al een tijdje (nu Z dressuur met mijn merrie) en wil hem toch graag halen. Mijn instructrice geeft ook cursusen voor het koetsiersbewijs (zal deze vraag volgend weekeind ook aan haar stellen). Ik heb liever gewoon mijn eigen prive lessen met wat nadruk op het koetsiersbewijs dan dat ik een cursus ga volgen.
Theorie zit ik niet zo over in, heb jaren geleden zonder enige voorbereiding m'n ruiterbewijs ook zo gehaald.
Dennis schreef:Wie heeft zijn koetsiersbewijs zonder cursus gehaald?